Søgning på: historie noter hf. Resultater: 10061 til 10080 af 33009
-
Mundtlig eksamen..
ForumindlægHejsa.. :) Er der nogle der ved hvilken dato de mundtlige eksamens tider bliver frigivet? -
socialgrupper
ForumindlægHej, er der nogen der kan forkalre og evt. komme med eksempler på hvorfor socialgruppe 1 og 2 og familetypen: par med- og uden børn eksempelvis har det godt i samfundet? I forhold til personer med/uden børn. -
Differentialregning uden hjælpemidler
ForumindlægI en prøve uden hjælpemidler hvordan bestemmer man så fx f'(4) ved hjælp af en figur? Altså hvordan løser man grafisk differentialregning? På forhånd tak -
Datalogi i gymnasiet
Forumindlæghttp://www.version2.dk/artikel/6499 Hvad siger I? Jeg valgte selv datalogi som valgfag C i år. Mest fordi jeg ikke gad de andre udbudte valgfag. Vi er et meget lille hold, men jeg synes faget er godt. Jeg havde ikke de store forventninger til faget, da jeg kom ind, og jeg er ikke særlig god til... -
Valg af dokumentarer
ForumindlægHej. Jeg er igang med at skrive min SRP, men jeg faldte over en dokumetar på youtube som egner sig godt til min problemformulering. Jeg er dog i tvivl, om det er et krav at man skal kunne finde manuscriptet til dokumentaren/klippet eller kan man bruge selve youtube som kilde og anvende klippet so... -
dansk eksamen
ForumindlægJeg har lige været til dansk eksamen. Jeg trak 2 forskellige tekseter af to forfattere vi intet har læst om, jeg har aldrig hørt dem og kunne ikke slå dem op i nogle af vores lærebøger, endvidere lå der to ordbøger fra l-å, men ingen fra a-k og der var 8 ord jeg ikke forstod som jeg ville slå op,... -
formlerne
Forumindlæghvad er formel af differentialkvotienter for elementære funktioner. -
Karaktergennemsnit
ForumindlægHej, Er der en ny udgave af gennemsnitberegneren ? Kender i nogen hjemmesider hvor man kan beregne karaktergennemsnittet efter ny karakterskala ? -
Folkevisen Niels Ebbesen
ForumindlægEr der nogle sm har noget om Folkevisen Nielse Ebbesen ? vil være taknemmelig hvis I kunne hjælpe .. ps. det haster . (please) -
muntlig eksame i morgen
ForumindlægHej. Jeg skal op i mundtlig eksame i morgen. Og vil egentlig bare hører om det er noget specielt jeg skal være obs på. Jeg skal op i en ukendt tekst, og analyserer den (har diverse annalyse modeller med) og så skal jeg forsvarer min projektopgave. Men er der nogen gode råd til hvad jeg ellers ... -
Hvilken gymnasial uddannelse skal jeg vælge?
ForumindlægHej Jeg vil gerne vide hvilken gymnasial uddannelse der passer bedst til det jeg vil, og lige nu tænker jeg på at være fysioterapeut, men alt kan ændre sig. Jeg har hørt at det er godt at have en plan. B. Jeg har ikke nogen ideer selv på hvad jeg ellers vil arbejde med, men jeg er meget glad for... -
God nok til htx?
ForumindlægHej jeg kan godt lide fagene på htx (fysik,mat og bio) men jeg ved ikke hvor god jeg egentlig er jeg får 7 i dem alle sammen men jeg synes ikk rigtig at min lærer kan se hvor jeg ligger, hun har spildt meget af vores tid så Jeg kan ikke selv finde ud af hvor go... -
Analyse, samt fortolk af et kunsteventyr.
ForumindlægNår man analysere og gennemfortolker et kunsteventyr, hvilke principper analysere & fortolker man så efter? -
færdiglavet sæt til Mat B eksamen, december 2012???
Forumindlægfærdiglavet sæt til Mat B eksamen, december 2012??? -
Definition af differentialkvotienten?
ForumindlægHeej. Min veninde og jeg sidder her og skal lave en definition af differentialkvotienten. Men vi har kun udregninger og eksempler til det, men ingen tekst. Vi forstår det ikke helt, og hvis nogen kan hjælpe os med at forklare dét og hvorfor man kalder punktet for delta-x, så vil I rede resten af ... -
Polær molekyler
ForumindlægHej, jeg har en kemi aflevering for til imorgen, hvor vi skal gør rede for molekyler der er polær, hvordan ved jeg om molekyler er det?, nogen der kan hjælpe plzzz... her vedhæfter jeg opgaven. det er opgave 5 og 6.:):) -
Godt råd fra en som gerne hjælper
ForumindlægSå drop dog overskrifter med HASTER. Os der gider hjælpe herinde gør det altså af egen fri vilje og jeg tror jeg kan tale for alle, når jeg siger at vi ikke gider lave jeres lektier. Personligt synes jeg det er fedt at kunne bruge det spanske man har lært sig gennem års studier, men jeg gider sim... -
SU?
ForumindlægKan jeg få SU for at tage sam c igen? Hvis jeg allerede har gået eksamen til det i 1.g? Det skal lige siges at jeg har droppet ud i 2.g -
Mht. Matematik B. Eksamen
ForumindlægGod aften alle:) Jeg ville bare lige høre til, om der er nogen der ved, om man kan tag matematik B. Eksamen Om på et turbokursus i sommerferien, hvis jeg dumper nu her første gang? Må man det hvis man opfylder pensumet? Og er det så en ny udarbejdet ... -
Skriftlig matematik
ForumindlægHej alle. Jeg skal til årsprøve i skriftlig matematik, niveau C på torsdag. Jeg har hørt der er en del uden hjælpemidler som jeg er lidt nervøs for. Er der som har et eksemplar af tidligere prøver så jeg kunne øve mig lidt? Andet jeg bør vide? På forhånd tak :-)
