Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 10201 til 10220 af 57177
-
Fysik eksamen
ForumindlægEr der nogle som har nogle noter til jordens salte (ny prisma 9) -
Hjælp!! (Haster)
ForumindlægHej alle.Jeg skal til eksamen i morgen! Arh!!Har desperat brug for noter til Odysséens 8.,10.,11.,12. og 13. sang. Hvis det er muligt så også gerne nogle til Kong Kroisos.På forhånd mange tak. -
Plzz Help me, LAST I PROMISE
ForumindlægFolk bliver nok trætte af at jeg sætter indlæg op hele tiden, men det stopper nu ;-)Mangler kun det SIDSTE, det lover jeg ;-)Håber bare der en der kan bruge tid på det.1) Filmen slutter med, at Billy bliver optaget på balletskolen og som voksen danser hovedpartiet i Svanesøen (i en opsætning kun ... -
GOD KARAKTER TIL FYSIK B EKSAMEN
ForumindlægHej, Hvad skal der til, hvis jeg gerne vil have et co-cifret tal til fysik eksamen stx B niveau? Skal op her snart, og vil gerne komme ud med en flot karakter:-) Ønsker råd og gode tips til eksamen og eksamenslæsnibg til fysik, sådan at man på en effekt og nyttig måde kan læse op:) -
Jeres skriftlige årsprøve?
ForumindlægHej..Da du var op til skriftlig dansk årsprøve i 1.g.. blev der så brugt et tidligere eksamenssæt? og hvor gammelt var det eksamenssæt så?håber nogen kan huske det.. hehe tak :) -
Skr. Eksamen i morgen
ForumindlægHej Jeg skal til skriftlig DANSK A eksamen i morgen på VUC (En HF) Jeg ved ikke helt, hvordan det foregår. Jeg har taget dansk a på stx, men ville forbedre min karakter og tog faget på VUC. Er der stor forskel på det, for her er sat 6 timer af og noget med grupper? -
Eksamen - reklamefilm
ForumindlægHej med jer :) Jeg skal op i mundligt dansk i morgen. Sidder og roder lidt i mine notater og har lige et par spørgsmål som jeg gerne vil have svar på? Kan man komme op/trække en reklame film og et drama på STX? Jeg har fået læst på de forskellige genre og perioder i dansk, tror I ikk... -
Sygeeksamen
ForumindlægSkal op til sygeeksamen på mit sidste år STX, det er dog ikke i august som det plejer for mange, da det godt kan lade sig gøre her i maj. Det er skriftlig dansk, men ledelsen har valgt at sætte denne eksamen ind på min skriftlige biologi eksamensdag, og bio er nu er rykket 2 dage frem fra origin... -
9 sætninger fra DK til Eng.
ForumindlægHej nogen som vil se de har 9 små sætninger i gennem?Tak på forhånd1.Hans sidste bog blev desværre en fiasko.2.Jeg ved helt ærligt ikke noget om, hvem der har drukket din sherry.3.Manden så bestemt ikke ud, som om han fortrød (to regret), hvad han havde gjort.4.Hun vidste simpelthen ikke, hvordan... -
¤¤Nogen der har læst til historie eksamen?¤¤
ForumindlægHej,jeg skal til mundt. historie eksamen snart, og ville høre om det er fuldstændig urealistisk at tro at jeg kan læse et pensum på 500 sider på 5 dage?Hvor lang tid har I brugt? (modtager gerne gode fif og kneb til denne type eksamen ;) ) -
Livsstil vs. livsform
ForumindlægJeg er blevet stillet følgende opgave; 1. Beskriv med egne ord, hvad der er forskellen på livsstil og livsform. Jeg har googlet og tænkt over det, men jeg er ikke kommet frem til en løsning. Any help? :-) -
engelsk oversættelse
ForumindlægHej :) Jeg ville høre om der er nogle, som vil bruge tid på at rette min engelske oversættelse af en dansk tekst, da engelsk på ingen måde kan betegnes som den stærke side.. Jeg har delt oversættelsen op i brudstykker, så det danske som jeg har oversat står under min engelske oversættelse. ... -
Jeg vil være kirurg
ForumindlægHejjeg skal i 9. klasse efter sommerferien og vil som overskriften siger gerne være kirurg. Jeg ved der er lang tid endnu, men det er da godt at starte at tænke på det nu. Jeg har læst mange af debatterne herinde og har set at der også er mange herinde der gerne vil læse medicin.Hvilke planer har... -
hjælp ! old eksamen i morgen! hvad må man have med til eksamen?
ForumindlægHejsa :). er helt kommet i tvivl om hvad man må have med ind til selve eksaminationen. Ind til forberedelsen må man vel have det hele med, men hvis man så har brug for nogle noter som man har taget i løbet af året må man så tage dem med ind til eksaminationen, eller skal man bruge forberedelses... -
HJÆLP GRAMMATIK
ForumindlægHej, jeg har skrevet noget på engelsk, er der nogen der vil rette det for mig. TAK Dansk: 1. Vi har om hvordan det er i USA, Danmark og England. 2. I USA er der en stor forskel mellem de rige og fattige forhold til Danmark. 3. De fattige har ingen penge eller et hus. 4. I Danmark er der ikke fo... -
NOGEN FRISK PÅ AT RETTE:D
ForumindlægWhy has the history always forgot the women? All the historybooks are about men and men´s decisions and yet the half world always has been women. How were they living, what were they doing, which thoughts were they having, what were they thinking about the life? This is some of the things which... -
Naturgeografi - Hvad forklarer figuren??
ForumindlægHej! Jeg forstår simpelthen ikke, hvordan jeg skal forklare figur nr. 3 (10.10 og 10.10b) i det vedhæftede dokument. For det første har jeg ingen idé, hvad de navne beskriver. For det andet ved jeg ikke, hvordan jeg skal forklare figur 10.10b. Så, ja, jeg er lidt på bar bund .. Nogen, der evt. ... -
En der har lyst til at hjælpe med en oversættelse...? Skal bare lige rettes igennem
ForumindlægMore and more people join groups which practice dark magic. The leader of The British Occult Society is convinced that it is due to that many people miss excitement in their everyday life. He is sure that these people imagine that they this way can experience stuff, which they have read about or ... -
Grundtvig
ForumindlægHej ., Er der nogen som kan give mig en forklaring , hvem grundtvig er og hvordan er og var en vigtigt person ? PS: har læst på wikipedia ., -
Rapporter om nervesystemet
ForumindlægJeg har brug for inspiration samt noter til nervesystemet.
