Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 10341 til 10360 af 14598
-
CASEANALYSE - KAN DU HJÆLPE MIG??
ForumindlægHej. Jeg sidder og skal lave caseanalyse på to artikler. Mit overordnede emne er rygning, og skal derfor analyseré casene i forhold til emnet. Jeg kunne rigtig godt bruge noget hjælp til hvordan jeg skal gøre det, hvad der er vigtigst at arbejde med i sådan nogle tilfælde osv. Håber der sidder no... -
Student
Forumindlægspørgsmål nr. 1: Jeg har valgt ikke at ville være student i år, fordi jeg ved, at jeg enten dumper eller kommer ud med et elendigt genemsnit, som jeg så skal hænge på resten af livet. Er det nødvendigt at dukke op til eksamnerne, eller skal jeg bare tage over til studievejlederen og sige til ham,... -
Samf a eksamen stx mundtlig
ForumindlægJeg har trukket mine bilag til min 24 timers eksamen i Samf a og har brug for hjælp til problemformulering og problemstillinger. Mit overordnede emne er ideologi og politik samt valg og vælgeradfærd Mine bilag hedder: Folketingsvalget 2011 og meningsmålinger fra d. 31 maj 2012 Venstrefløjen... -
Sælger bøger til "Medicin & teknologi"
ForumindlægHej, Følgende bøger er til salg: Basisbog i medicin og kirurgi - 4. udgave - ISBN: 13 978-87-628-0573-6. (Af Torben V. Schroeder, Svend Schulze, Jannik Hilsted, Liv Gøtzche) Bogen er kun brugt få gange! University Physics - Sears and Zemansky's University Physics - 13.Udgave - ISB... -
Mundtlig eksamen c-niveau
ForumindlægHej Jeg har kigget i gamle indlæg, omkring relevant information vedr. bio c niveau eksamen, men fandt ikke rigtig noget.. Bio eksamen: 20 min forb. 20 min eksamen. -også ved jeg ikke mere.. V har virkelig haft en dårlig lærer, og har næsten ikke fået noget brugbar undervisning. Jeg aner hvilk... -
ingen arvesynd i jødedom?hvilken synd så?
Forumindlægokay der er noget jeg ikke helt forstår.. Jeg har søgt på nettet og læst adskillige artikler om arvesynden i henholdsvis jødedom og kristendom, og mange steder står der at jødedom ikke anerkender arvesynden! Men at man kan blive renset for synd ved at gøre gode gerninger.. men den synd man kan re... -
fagprøve inden for butik
ForumindlægJeg skal lave en fagprøveda inden for dagligvare butik ( salgsassistent ) men da jeg skal lave fagprøven uden og være ansatni butik og ikke har gået i skole siden 1978 har jeg meget svært ved og vide hvordan jeg griber det an og hvad emne der ville være det klogeste og vælge når jeg jo ikke er a... -
Nelson Mandela opgave.
ForumindlægHej SP Vi har fået en opgave om Nelson Mandela. Vi skal skrive om hans tid i fængsel. Hvilke ting, ville være interessante at fortælle om? Hvis i evt. har nogle specielt gode hjemmesider, må i gerne "linke dem". Det er i engelsk vi har fået opgaven, så engelske hjemmesider vil være beds... -
Skabt for hinanden. Gruppe 1 opgave-hjælp?
ForumindlægGruppe 1. 1: Lav en beskrivelse af programmet "Livsduellen" - beskrivelsen skal indholde: a: Programmets indhold. b: Udsendelsens virkemidler - find citater i teksen, der understøtter jeres fortolkning. c: Målgruppe - find citater i teksten, der understøtter jeres fortolkn... -
Tysk emne
ForumindlægHej! Jeg skrev her tidligere og søgte forslag til emner til en opgave i tysk kultur vi skal til at skrive i min gruppe. Må endnu engang lige høre jer ad, da I er fulde af gode ideer. Vi har nu fundet ud af vores problemformulering. Vi vil finde ud af følgende: 1. Hvad er den nuværende tyske ... -
kort oversættelse! kom med jeres rettelse og meninger
Forumindlægville være super hvis nogen kunne kigger lidt på min oversættelse, synes den var lidt svær. skal bruge oversættelsen til imorgen kl.8 Isabelica taler om landsbyen. Tidligere var livet meget primitivt, men i dag er der moderne hjælpemidler som lys, telefon og ringende vand. Tidligere var der mang... -
oversættelse
ForumindlægJeg går min vej J’y mon passage er der en der lige gider kigge mine sætninger igennem for fejl?? mange tak på forhånd.. Vi har lyst til at klimpre på guitar Nous aurions anvie de gratte dans le guitare Hvad skal I lave i morgen? Qu’est – ce qui faire demain. Servitricerne har kun lyst til... -
Ikke egnet??
ForumindlægHallo prøv lige hør Jeg var en skolehjem samtale idag og får så afvide at jeg har forbedret mig og at jeg skal forsætte, MEN så siger min lærer at hun synes at jeg skulle tage 10, fordi at jeg vil få det svært på gymnasiet. Hallo laver hun sjov med mit liv eller hvad? Hun står og fortæller mig j... -
Ret fejlene af 3 sætninger
ForumindlægHej derude! Kan en meget skøn, men venlig sjæl hjælpe mig med disse følgende sætninger, og begrunde hvorfor det er en fejl.. PLEASE.. Ret fejlene i følgende sætninger, og forklar på dansk dine rettelser. Brug relevant grammatisk faglig terminologi. Der er kun én fejl i hver sætning. Skriv den ko... -
hjælp PLEASEEE
ForumindlægHej derude! Kan en meget skøn, men venlig sjæl hjælpe mig med disse følgende sætninger, og begrunde hvorfor det er en fejl.. PLEASE.. Ret fejlene i følgende sætninger, og forklar på dansk dine rettelser. Brug relevant grammatisk faglig terminologi. Der er kun én fejl i hver sætning. Skriv den ko... -
Argumentationsanalyse af Obamas sejrstale 2008?? :(
ForumindlægHej alle! Jeg er i gang med at skrive min DSO og skal aflevere i morgen. Er nået til det punkt, hvor jeg skal analysere Obamas argumentationsmetoder gennem talen, men jeg kan simpelthen ikke finde nogle smukke eksempler, som kunne illustere hans måde at argumentere på. Jeg har tænkt mig at tage ... -
oversættelse til engelsk
Forumindlæghey alla sammen :) vil i ik hjælpe mig med at oversætte dette har oversat men skal lige have lidt hjælp til den !! En 39-årig republikansk politiker stillede op til det amerikanske senat. Da han indledte sin valgkamp, var han overbevist om, at ærlighed varer længst. For at bevise dette offent... -
HF skriftlig dansk
ForumindlægHejsa :) Jeg har i dansk fået en aflevering for, som er at skrive en af de tre opg. fra HF skriftlig eksamen maj 2009. Jeg har valgt og skrive den introducerende artikel. Der står følgende: Opgave 2) Skriv til et almenkulturelt tidsskrift en introducerende artikel om forholdet mellem liv ... -
små sætninger
ForumindlægHej. her er lige nogen små sætninger som jeg håbede der var nogen der ville se igennem for fejl. 1. La police avons arrêté ces arabe 2. Ce jeune fille a prendu cette bouteille dans la poubelles. 3. Ce quartier est un vrai ghetto. 4. Ces bagarre ont trouvé lieu hier soir. 5. Ces jeunes ont ne hab... -
THOMAS ZIEHE HJÆLP? :(
ForumindlægJeg sidder med min SRP opgave hvor jeg skal koble Thomas Ziehes nye narcissistiske socialiationstype sammen med Sigmund freud Dette er hvad jeg har skrevet Sigmund Freud mente at reglerne og normerne som forældrene lærer fra sig, lagres i overjeg’et, det er også her at forældrenes omsorg...
