Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 10361 til 10380 af 65693
-
Apologien til eksamen
ForumindlægHej.Jeg har lige læst og udformet nogle noter til Apologien af Platon.Hvad ville I mene, er essentielt at trække frem i en analyse? Udover sofister kontra Sokrates? -
Psykologi eksamen
ForumindlægHej.Jeg ville høre om der var nogle, der havde nogle værdifulde råd vedr. psyk.-eksaminer?Hvordan man skal gribe det an til eksaminationen og lignende?På forhånd mange, mange tak -
Dansk eksamen
ForumindlægHej alle Har som fordybelsesområde, i dansk, trukket lyrik. Jeg skal snart begynde på min synopse, men jeg har ikke engang fundet et digt endnu.. Jeg har overvejet måske at analysere et af Yahya Hassans digte, men flere gange har jeg set folk skrive, at det er nogle svære digte at analysere. De... -
eksamen offentliggørelse
ForumindlægHej jeg var oppe til engelsk b skriftlig d. 29 juni.. nogen der ved om der er en bestemt dato for offtenliggørelsen af karakteren? -
eksame og opgave
Forumindlæghej tænkte på hvor mange opgave man skal have rigtig for at få de forskellige karakter i skriftelig og om i kan hjælpe med disse opgaver f(x)=ln(x)-5x2 bestem f´(x) f(x)=3ex+4 bestem stamfunktion til f når grafen går i gennem (0,2) -
SKRIFTLIG EKSAMEN
ForumindlægHejsa :) Er der nogen der kan sige mig, hvor står betydning det har, at man kommer til at skrive et forkert opgavenummer øverst i fx en dansk stil? Mere nøjagtig, hvis man fx har besvaret emneopgave 3 med tilhørende overskrift, men har kommet til at skrive fx opgave 4 øverst ved en tastefejl? -
Induktion - Eksamen
ForumindlægHej :) Jeg skal til fysikeksamen i morgen og kunne godt tænke mig at vide, hvad der ville være godt at fortælle om og komme ind på, hvis man trækker emnet induktion? -
Tysk eksamen
ForumindlægHey jeg har i dag trukket en tekst der hedder Die Amis Kommen i 24 timer. Forstår ikke teksten så godt, så tænkte om der var nogen der evt. havde nogle noter der kunne hjælpe eller en opg om teksten til inspiration. er helt på bare bund lige pt. Skal op i morgen tidlig så hvis i vil være så venli... -
Drama eksamen - hjælp
ForumindlægHej. Jeg skal til dramaeksamen i næste uge, og der er lige nogle begreber jeg ikke helt forstår, som jeg håber I kan hjælpe mig med. På forhånd mange tak!(: Hvad er frontstage og backstage? Hvad er skindialoger? Hvad er en tomteks i det absurde teatert? Hvad er en revy i det stilise... -
eksamen om en uge hjælp mig !!
ForumindlægHvordan er det nu man laver det gyldne snit? og hvor mange cm. skal man gå ind på billedet? -
Eksamen i biologi HJÆLP!!!!!!!
ForumindlægNogen derkan fortælle, hvad hvilke faktorer der har betydning for menneskecellens daglig trivsel og funktion På forhånd tak -
historie eksamen
Forumindlæghej alle sammen:-) jeg har trukket den kolde krig med særlig fokus på tykland. jeg sidder lige og prøver at finde et hovede spørgsmål eller en problemstilling til dette emne.. syntes det er utrolig svært, og ville høre om der er nogen af jer der har nogen ideér? jeg har bla. en tekst de... -
Klage over eksamen
ForumindlægJeg har lige fået min karakter for skriftlig dansk tilbage, 10ende klasse niveau, taget på VUC. Jeg har søgt på nettet for at se hvor jeg kan klage, men har kun fundet blanketter for universitetet. Er det bare ikke muligt at klage når det ikke er gymnasie eller derover? -
grammatik, eksamen
ForumindlægHej! Jeg har fået en tekst som jeg skal oversætte fra dansk til engelsk. og derefter skal jeg vælge to sætninger som jeg skal fortælle om hvordan jeg har opbygget sætningerne, oversat ord, vendinger og anvendt min viden om grammatik. Jeg har oversat teksten, men ved ikke rigtig hvilke grammatik... -
Eksamens spørgsmål
ForumindlægJeg har fået et spørgsmål der lyder sådan her: I en model af en bestemt væske kan væskens temperatur (målt i °C) som funktion af tiden t (målt i timer) beskrives ved følgende sammenhæng T= 21+59*e^-1,066t a) Bestem væskens temperatur efter en time, og beskriv betydningen af tallet 21. b) Beste... -
finde eksamens opgaver!!
Forumindlæghej med dig/jer. jeg sidder og prøver at finde HF engelsk A niveau 1. delprøver, men jeg kan ikke finde en hjemmeside. mit spg. er så om du kender en hjemmeside? hvor man downloade HF engelsk A niveau 1. delprøve. på forhånd tak. -
AT-eksamen
ForumindlægNogle som er super søde at komme med lidt forslag til emne i AT-forløbet mht. Videnskabelige gennembrud og teknologiske landvindinger 1851-1914, som kunne gå ind under fagene historie (a) og samfundsfag (a)? På forhånd tak! -
hjælp - eksamen imorgen.
Forumindlæghvad er en samaritaner egentlig? hvad er eskatologi? hvad er Gudsriget? hvem var herodes antipas? hvornår blev NT samlet? hvilket andet skrift i NT har Lukas sandsynligvis skrevet? tak. -
Eksamen 9.klasse
ForumindlægHej SP Om ikke særlig lang tid skal jeg til mine første afgangsprøver, og derfor har jeg allerede nu tænkt, at jeg stille og rolig vil begynde med at forberede, men dog ved jeg ikke helt, hvor jeg skal starte. Hvis I har nogle tips eller nogle idéer til, hvordan jeg kan bedst forberede mig til de... -
Noter til eksamen
Forumindlæghej ;) så den gal igen, eller rettere synes jeg mangler lidt noter. så undrede mig om i har nogle noter til følgende emner;) "Børnearbejde, arbejde og udannelse" "Ideologier og de politiske partier" jeg ved ikke så meget om begge emner, og synes mine noter er dårlige, s...
