Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 10481 til 10500 af 154034
-
Elevtimer
ForumindlægEr der nogen, der ved, hvor mange elevtimer man har for skriftlige samfundsfags afleveringer? (samfundsfag A) På forhånd tak (; -
Vigtigt !
ForumindlægEr der nogen som har den skriftlige prøve fra sidste år i dansk på A-niveau? -
Fysik pensum - magnetisme?
ForumindlægHej alle. Ved i om magnetisme er en del af pensum til skriftlig fysik A (stx)? -
TERMINSPRØVE
ForumindlægEr terminsprøven i 3.g, den samme som afgangseleverne havde til deres skriftlige eksamen i Mat A ? -
eksamensopgave
Forumindlæghej Er der nogen, der har dansk A skriftlig eksamen HTX for 2007 eller 2008. -
Ny pointfordeling
ForumindlægHej alle...... Er der nogen der ved hvor man kan se den nye pointfordeling for Skriftlig matematik A ?? -
tysk 2010/2009
Forumindlæghej er der nogen her som kender ovrskrifterne til tysk A skriftlig eksamnerne i 2009 og 2010? -
ATTENTION PLEASE!!!!!
ForumindlægHvem har været op til Spansk A-niveau STX skriftlig i løbet af sidste uge. ?? -
HTX til HF?
Forumindlæghej jeg har et par spørgemål om HF. jeg undrede mig om man måtte skifte fra HTX til HF efter 6 måneder, og at man så måtte skifte studieretning eller fag? Hvis man nu har 5 A-fag, og gerne ville sænke dem til 4 kan man så det ved at skifte til en HF? tæller ens stanpunktskarakter i 1.G i e... -
Antal fag
ForumindlægHej... Jeg er klar over at man skal op til 10 eksamner i alt, men hvor mange af disse er henholdsvist C, B og A fag - eller er det ikke fast??? På forhånd tak:D -
Kemi i Biologiundervisningen
ForumindlægHej, Jeg er blevet lidt i tvivl og forvirret når det kommer til min lærers undervisning i biologi. Han underviser i biologi - som han jo skal - men størstedelen af vores undervisning består af kemi. Jeg ved at biologi på B niveau i gymnasiet indeholder en del kemi, men hvor meget taler vi om? F... -
Haster:(Dansk eksame
ForumindlægHEJ ALLE SAMMEN, HÅBER HER ER NOGEN SØDE MENNESKER, SOM HAR VÆRET OP I DANSK SKRIFTLIG EKSAME, SOM KAN FORTÆLLE MIG HVAD EMNERNE VAR PLEAASE, JEG BER JER. -
Eksamensbevis
ForumindlægHej allesammen! Nogle ideer til hvordan man kan forbedre sit gennemsnit før man har afsluttet gymnasiet? Sådan at man "ikke lukker og låser" sit eksamenbevis? Jeg kunne nemlig godt tænke mig at forbedre mine karakter i nogle af de fag jeg har trådt i spinaten i.. Hvordan gør man? Dro... -
Lille spørgsmål .. :I
ForumindlægHej .. Jeg skal på Herlev Gym efter sommerferien og har valgt, studieretning 8: Engelsk A, tysk fortsættersprog A, psykologi C ...Mit spørgsmål er så, hvad der egentlig forventes når jeg har valgt tysk A, da jeg er lidt bekymret over om jeg overhoveder kan være med på det niveau, da jeg ikke er s... -
Mdt årsprøve / eksamen i Naturfag 1.g?
ForumindlægHej, er der nogen der kan fortælle mig hvordan en mundtlig årsprøve/eksamen i naturfag foregår??Jeg skal snart op, men min lærer har ikke fortalt noget om den endnu(!)(Kun hvad han har opgivet..)skal man kunne remse en masse formler op?Eller lave forsøg?Hvor lang tid forberedelse har man? -
SSO - hvad skriver I om?
ForumindlægHvad så, er I gået i gang med jeres SSO? Hvad er jeres emne? Jeg spørger af nysgerrighed. Jeg er nemlig selv stødt hoved ind i en mur og er ret blank mht. emne. -
afleveringer
ForumindlægHej.. Jeg går i 9. klasse, men jeg har tænkt mig at tage gymnasiet, og har tit fået avide at der er mange afleveringer - fedt! Men hvor lang tid har man ca. til hver aflevering? (Cirka??) -
FSA MUNDTLIGE EKSAMER!
ForumindlægHej SP Jeg ville lige spørge hvad fik i, i jeres mundtlige eksamer. Personligt fik jeg Dansk: 10 Engelsk: 10 Fysik og Kemi: 7 Samfundsfag: ? Har ikke været oppe endnu. Hvad med jer andre! ♥ -
AT - HEROIN
ForumindlægHej, videnskabelige gennembrud og teknologiske landvindinger jeg har tænkt mig at skrive om "Heroin" (blev fremstillet første gang i 1874) i AT. Fagene er psykologi og biologi. I biologi ville jeg kigge på hvad der sker med ens krop når man tager heroin. Mit problem er psykologi - er... -
Oversættelse
ForumindlægHej. er der nogen der gider se min oversættelse igennem? Sur la image à droit côte, nous voyons des garçons qui pêcher les animaux. Ils sont dehors sur le lac, près d’une forêt. Le soleil brille et les garçons ont chaud. Le professeur des garçons est dans l’horizon. Les garçons s’amuser. Parce ...
