Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 1041 til 1060 af 181597
  • Skriftlig biologi eksamen

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal til eksamen i skriftlig biologi her på onsdag. Da jeg i forvejen ikke er den skarpeste til faget, vil jeg gerne forberede mig så meget som muligt. Jeg har fundet to gamle prøver jeg har lavet inde på testogprøver.dk, og læst om diverse emner.. Tænkte bare på, om der var noget andet ...
  • B nivau eksamen skriftlig

    Forumindlæg
    hej hvad forventes at man kan uden ad til skriftlig eksamen i eng B ? jeg tænker grammatik regler.. bare nogle der kort kan opremse ? behøver ikke lange forklaringer..
  • Htx Skriftlig fysik eksamen

    Forumindlæg
    Hej nu har der været skriftlig eksamen i fysik på htx. så hvordan er det gået. håber at folk vil være med til at starte en debat om de forskellige spørgsmål i opgave sættet..... bare for hyggen skyld
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Haii..Jeg skal til eksamen i mundtlig tysk A, og ville lige høre om der er nogen, som har nogle gode noter enten til "Die Ehe der Maria Braun" eller til telefonsamtalen??Håber der er nogen derude?!Held og lykke med jeres eksamener.. :)
  • hjælp til eksamen

    Forumindlæg
    Hej Har et problem med, at komme ordenligt i gang, når jeg sidder til eksamen i skriftlig matematik. Her kommer mit spørgesmål : hvordan griber man en opgave an på nemest måde.?????????? har i nogle gode råd :-)
  • Hvordan foregår mundtlig matematik eksamen?

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op til matematik b eksamen i næste uge. Vi har fået 20 forskellige opgaver vi kan risikere at trække. Dem har jeg så lavet, så har jeg dem ved hånden når jeg trækker. Jeg vil lige høre om det er noget man må tage med til selve eksamination eller om det kun er til forbedredelse?
  • Matematik A-Niveau d. 29 maj - Opgave 15

    Forumindlæg
    Jeg vil gerne lige tjekke noget. Af dem som var oppe til eksamen i dag, hvordan lavede I opgave 15? Mig selv og dem jeg snakkede med er meget usikre. I en model for en bestemt kemisk reaktion omdannes et stof A. Mængden af stoffet A som funktion af tiden er en løsning til differentiallignin...
  • Eksamen mat

    Forumindlæg
    Hej SP jeg har lige et spørgsmål hvis man til den skriftlige matematik eksamen vil aflevere blankt får man bare -3 eller bliver man smidt ud?
  • EØ-A eksamen - karakterinterval ?

    Forumindlæg
    Hej alle ! Nu er det efterhånden en uge siden, at vi var oppe i EØ-A skriftligt, og jeg er virkeligt spændt på hvad jeg får. Er der nogle der ved ca. hvordan karakintervallet er - altså bare ca. ? Eksempelvis 100-95 = 11 94-85 = 10 84-75 = 9 mvh. Bent !
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Hej alle!! Er der en eller flere derude som kan hjælpe mig .. Skal op til matematik mundtlig eksamen men har problemer med spørgsmålene ved ikk helt hvad jeg skal forberede mig på Hvis i kunne give gode ideer
  • gode sætninger til skriftlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen som gider skrive en masse gode sætninger som man kan bruge til tysk eksamen? :) Mvh.
  • Skriftlig Tysk A

    Forumindlæg
    Hej. Ville bare lige høre hvad i synes om teksten, og hvordan det gik..
  • For mange ord i skriftlig spansk A

    Forumindlæg
    Skulle skrive 250 ord, men kom desværre til at skrive 280 ord... så er mega nervøs... nogen der har gjort det samme men stadig har fået en god karakter?:)
  • Spørgsmål vedr. skriftlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej! Hurtigt spørgsmål :) Jeg har været til skriftlig samfundsfag både som terminsprøve og årsprøve flere gange, men alligevel kan jeg ikke huske, om det er tilladt at bruge alle hjælpemidler til både fællesdelen og delopgaverne?... Her tænker jeg både noter, bog, lommeregner m.m. Håber at nogl...
  • Hjælp til bedømmelse af skriftlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej Er der en som kan hjælpe med at vurdere min eksamensaflevering, er nemlig ikke helt enig med den givende karakterer. Skriv privat!
  • Hjælp - Matematik

    Forumindlæg
    Hej alle... Jeg skal til eksamen på mandag og er ved at skrive mine dispositioner færdige.. Men jeg forstår ikke hvad min lærer mener, når der står i det ene spørgsmål: Gør rede for forskriften og grafen for eksponentialfunktioner. Og i det andet spørgsmål står der: Gør rede for den eksponetielle...
  • Karakter i skriftlig dansk

    Forumindlæg
    Hej, Jeg går på STX og vi har haft 2 skriftlige afleveringer for i dansk indtil videre. I den ene aflevering fik jeg 10. I dag fik vi den anden tilbage og til min store overraskelse, fik jeg 02. Jeg ved ikke selv, hvordan det kunne lade sig gøre og jeg må da indrømme, at det gjorde mig lidt tri...
  • HJÆLP af 1. del af musik skriftligt!

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal op til skriftlig musik her på tirsdag - jeg har musik på A-niveau. Nogle der har nogle hints til hvordan jeg klarer mig igennem den første delprøve? Hilsen Sarah
  • Har jeg bestået Mat A?

    Forumindlæg
    Hvis jeg nu som afsluttende karakter har fået 7 skrftlig og 4 mdt, har jeg så bestået matematik A STX, hvis jeg får 00 til den skriftlige eksamen? Og kan jeg da komme ind på medicin? Eller skal eksamen også være bestået førend man kan komme ind på medicin?
  • Stx matematik A august 2010

    Forumindlæg
    Er der nogen som ligger inde med denne aflevering/eksamen?