Søgning på: bioteknologi eksamen 2015. Resultater: 10681 til 10700 af 35503
-
a og b
ForumindlægEr gået i stå med denne opgave evt. nigle der havde lyst til at fortælle og forklarer hvordan man finder a og b? og måske hjælp med opgave b. Har brug for formel osv så jeg kan komme i gang tak på forhånd. -
Udgift, udbetaling, omkostninger
ForumindlægHej, er der nogen der kan hjælpe med opgave 2,2 i den vedhæftede opgave. Jeg kan ikke helt gennemskue, hvilke formler jeg skal anvende. Tak på forhånd. -
begregn BE
ForumindlægPå firguren ses to ensvinklede trekanter ABC OG DEC, hvor AB er parallel med DE. Det oplyses, at CE=3, DE=4 OG AB =6 Bestem BE MIN LØSNING: BE: 6/4=1,5 -
hjælp til måling
ForumindlægHejsa. Er der en der vil hjælpe mig med at forstå denne opgave? tak på forhånd:) -
Matematik årsprøve
ForumindlægHej, hvor kan jeg se sidst års eksamens opgaver i skriftlig matematik??... -
synopse
ForumindlægHej Allesammen Skal man printe synopser ud til sencor og lærer til AT eksamen efter at man har ændret lidt i den? -
Spansk 1g
ForumindlægSkal første g'ere ikke op til eksamen i spansk, hvis de har det som studieretning? Hvornår skal i op, jer som har det? -
Egne bilag?
ForumindlægHej, Må man selv medbringe bilag, som man selv har fundet, til 24-timers synopsis-eksamen samfundsfag. -
hvem er en haj til matematik? procent regning mangler formel
Forumindlæghej jeg skal til eksamen på mandag og mangler det sidste i min opgave som er procent har om Roskilde Festival mere præcis: *samlet procentvise vækst. brug for hjælp til udregning ink formel *Gennemsnitlige procentvise vækst *hvad vil bilettet kost om 20 år har vedhæftede den del af opgav... -
Er terminsprøver vigtige ??????????
ForumindlægHej allesammen Jeg vil gerne vide om terminsprøver, i 9 klasse er vigtige som eksamen, og årskarakterne. Og om de er med til at bestemme om jeg kommer på gymnasiet, eller ej? -
Medicinstuderende?
ForumindlægEr der nogle der ved hvor længe man skal/ eller kan fremlægge sin TPK-opgave? Altså hvor længe kan man tale inden man bliver afbrudt til TPK-eksamen? -
Ven tror han kan komme ind på FYSIK
ForumindlægHej alle Jeg har en ven, som jeg har rigtig kær, og som længe har villet studere fysik på Århus universitet. Der er dog en lille finte, og det er, at han ikke bestod dansk. I dag har han så talt med vores studievejleder, og hun har sagt til ham, at han sagtens kan komme ind så længe hans snit er ... -
Samfundsfag
ForumindlægSamfundsfag C , hvordan forgår eksamen ? -
Emne til SRP
ForumindlægHej jeg går på STX og jeg har fem a-fag.. Jeg fik at vide af min klasselærer at det kunne være en god ide at starte på mit SRP. Som sagt så har jeg fem a-fag som er: Matematik, Spanks, Dansk, Historie, Bioteknologi. Jeg skal vælge to af disse fag og kombinere dem og komme med et godt fæ... -
Eksamensudtræk
ForumindlægHvordan er oddsene for eksamensudtræk i gymnasiet her til sommer, da alle 2.gere og 1.gere kun skal op til en eksamen? -
Please hjælp :)
ForumindlægHej. Der er noget biologi, jeg ikke rigtigt kan finde ud af : Bioteknologi udnyttes ved: fremstilling af yoghurt, fremstilling af olieprodukter, fremstilling af cement. .------------------- Hvilke dyr kan danne kloner? fluer, hundestejler, bladlus ----------------- kloning bruges i : landbruget, ... -
Ingeniør skole
ForumindlægHej, Jeg har brug for lidt hjælp for at forstå at hvad er forskellen mellem en diplomingeniør og civilingeniør. Fordi jeg har søgte optagelse for at være en civilingeniør i DTU, er det ok eller skal man være en diplomingeniør før man kan være en civilingeniør? Anden spørgsmål -> jeg ville ge... -
Enhedslønomkostninger - Globalisering
ForumindlægHejsa - jeg søger en der kan hjælpe mig med at forstå et bilag Opgavens hovedspørgsmål lyder således: Undersøg hvad der kan udledes om udviklingen i globaliseringen og Danmarks eksport. Viden om konkurrenceevne og relevante beregninger skal inddrages i besvarelsen. Det bilag jeg har svært ved ... -
hvorfor naturvidenskab?
ForumindlægHvorfor ville regeringen i forbindelse med den nye gymnasiereform styrke naturvidenskaben?Hvorfor er der så stor arbejdsløshed inden for humaniora?Hvorfor er det bedst at tage en naturvidenskabelig uddannelse?det siger alle hele tiden. -
læge krav
Forumindlæghej jeg er en pige der skal starte på gymnasiet men jeg er lidt forvirret pga. jeg ikke ved hvilken studie-retning jeg skal starte i. Hvilke fag skal man have for at være læge? :)
