Søgning på: fysik projekt. Resultater: 10721 til 10740 af 20688
-
Rapport hjælp
ForumindlægHej :-) Er der nogen, der kan se på min fysik rapport,, og give feedback til hvad jeg måske kan gøre bedre? På forhånd tak -
Oxoniumion
ForumindlægStress! Fysik/kemi til i morgen og jeg har ingen anelse om, hvad en oxoniumion er, hvilket stof der gør en syre sur og en base basisk! Hjælp! -
induktion
ForumindlægJeg er i gang med at skrive en fysik rapport om induktion er der nogen der vil fortælle mig hvad induktion bliver brugt til. skal aflevere den imorgen.. -
formeludledning
ForumindlægHej jeg sidder med en fysik opgave, hvor jeg skal udlede μ=tan(alpha) men jeg har ingen ide om hvordan:/ nogen som kan hjælpe?? -
Bølgelængde af lys
ForumindlægSøger hjælper til en hurtig fysik opgave! Opgaven lyder: Hvad der sker med bølgelængden af lyset, når det bevæger sig ind i en glasklods? Håber I kan hjælpe! -
Tegneprogram
ForumindlægHej.. Står og mangler et gratis tegneprogram til at tegne forsøgsopstillinger i fysik og biotek, er der nogen der kender nogle gode programmer? -
Halveringstid
ForumindlægHvad er en GM-sencor ???? --- noget jeg brugte til fysik-forsøget (Halveringstid) hvordan ser den ud??? og hvad er en Forstærker???--- den brugte jeg til den samme forsøg??? og hvordan ser den ud?? PLEASE HJÆLP!!!!! -
srp om penduler
Forumindlæghej nogle herinde der har skrevet eller skriver om penduler i matematik og fysik? kunne godt bruge lidt hjælp. evt. kunne vi skrive over msn -
Forklar elektronens egenskaber og betydning for atomets egenskaber
ForumindlægJeg har brug for hjælp til min fysik-rapport om atomfysik. Spørgsmål: Forklar elektronens egenskaber og betydning for atomets egenskaber???? På forhånd tak :-). -
hastighed
Forumindlægjeg kunne godt bruge HJÆLP til den ene opgave i fysik, det er et par år siden jeg havde det på c-niveau og har glemt meget af det.. jeg har vedhøftet opgaven -
har brug for hjælp
Forumindlægnogle der kan hjølpe mig med at regne den her ud, er blevet opfordret til at igge den ud i fysik forumet -
Gitterligningen
ForumindlægKære alle, Jeg er ved at læse op til eksamen i Fysik B-niveau. Er der nogen der kan redegøre for gitterligningen? Altså hvad skal jeg have med og hvad skal jeg ikke have med? -
eksamensforberedelse
ForumindlægHej Alle :) nu skal jeg op til fysikeksamen meget snart. Jeg har haft fysik i nogle år nu, men problemet med mig og fysik er at jeg nogle gange har svært ved at forstå selve opgaven.... Jeg kan virkelig mange formler udenad, men problemet er jeg ikke ved hvornår de skal bruges. noget som energibe... -
Fysikaflevering - varmekapacitet
ForumindlægHej, Jeg har fået denne opgave for i fysik, og jeg kan simpelthen ikke finde ud af opgave 1 og 4. Håber i kan hjælpe -
opdrift
Forumindlægså er der problemer med fysik. Jeg vedhædter opgaven. opg a har jeg vist nok lavet. opg bog og c er jeg i tvivl om. -
Forbrænding af ethanol i atmosfæren...?
ForumindlægHej :) jeg har en fysik aflevering og jeg er på bar bund mht. til forbrænding af ethanol i atmosfæren? så hvis i kunne svare ville det være bare skønt! mange tak på forhånd! -
Radioaktivitet
ForumindlægHej, jeg står og er i gang med en fysik rapport. Men kan ikke finde ud af hvornår et stof er radioaktivt. kan i hjælpe mig? -
HJÆLP TIL EN HEL KLASSE
ForumindlægHej, vi sidder med denne fysik opg. Som vi ser rigtig svær, er der nogen er jer som tidligere har lavet den ? -
Energi
ForumindlægHej folkens. Jeg skal op i en Fysik prøve i morgen om energi. Jeg tænkte på om i kunne give mig noget god info om energi Tak på forhånd! -
Kontinuert og diskret spektrum
ForumindlægHalløjsa :) Nogen der ved, hvad et kontinuert spektrum og et diskret spektrum er? Jeg er i gang med en fysik rapport, og jeg har aldig hørt om det På forhånd tak
