Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 10801 til 10820 af 63055
-
Produkt til projektopgave(spiseforstyrrelser)
ForumindlægHej alle sammen. Vi skal snart have projekt-uge, og vi har valgt at have om spiseforstyrrelser. Men vi mangler nogle ideer til et produkt!!! Vi håber at I vil komme med nogle ideer. pleassse help!!! -
Opvarmning - løb
ForumindlægHej! Er der nogen der kender noget godt musik for løbeøvelser, altså med ca. 14-16 taktslag pr. 5 sekund? -
-Fod-Hoved-
ForumindlægHej SP, jeg har forsøgt at skrive til min vejleder, men da jeg ikke har fået svar - så forsøger jeg her Hvilke oplysninger skal der stå i sidehoveden, og skal der også være en sidehoved på siden med indholdfortegnelse og abstract? Og skal sidetallet også stå i sidehoveden eller i sidefoden? Tak... -
Protein opbygning
Forumindlægjeg skal op til en prøve imorgen, hvor jeg skal tegne 3 forskellige proteiner. kan i hjælpe mig med at give eksempler på hvordan protein ser ud? -
Historie
ForumindlægHej jeg vil gerne have hjælp til en opgave som jeg ikke kan finde ud af. Skriv en lille historie i dit hæfte hvor du bruger følgende ord: drenge, hjul, byer, orm, kys og æbler. Hilsen Victor. -
Oya
ForumindlægJeg er i den uheldige situation at jeg har smidt min tyse tekst "oya" væk, og har lektier til i morgen. Hvis der er nogen der har læst teksten "oya" ville jeg være meget taknemmelig hvis i ville svare mig på disse spørsmål: 1. Wie ist die Wohnung in die Türkei? – wie w... -
HHJJJÆÆLP...forklarng
ForumindlægHeey! Jeg forstår ikke denne beskrivelse af "hovedsætning 1" : Første hovedsætning, handler om energiens konstants. Den siger, at den varme, som strømmer ind i et system, er lig med forøgelsen af systemets indre energimængde minus det arbejde, som udføres af systemet. energi omdannes f... -
Hvordan skal man huske alt det man vil sige til dansk eksamen?
ForumindlægHvordan kan man huske alt det man vil komme ind på til afgangsprøven i mundtlig dansk? Vi må gerne have nogle noter med, men skal de være i stikordsform eller? I min disposition har jeg fx. skrevet at jeg vil komme ind på noget symbolik i mit prøveoplæg, men jeg har jo forskellige steder i teks... -
sammensat funktion
ForumindlægHej.. Er funktionen f(x)=x/(x^2-2x+9) en sammensat funktion? -
Procent
ForumindlægHvordan finder jeg procenten af et tal? Eks. 9% af 380 kr. -
adjektiver eller adverbium ?
ForumindlægHej igen :D jeg vil bare lige spørge jer om, om i har bare lidt tid til at se mine oversættelser ;D er de rigtige ? Håber virkelig nogen vil hjælpe mig! Knus Tanja : ) Adjektiv og adverbium ?? 1)He came late ( ham kom sent ) 2)The cat became hungry ( katten blev sulten ) 3) Everything was qui... -
Hjælp til at reducere....
ForumindlægHej Jeg er en pige der skal til at starte i 9. Og jeg har aldrig rigtigt lært at reducere og regne med parenteser osv. Så jeg har været ude at låne Teknisk Matematik, som jeg har siddet og kigget lidt i :) jeg er ved at have rimeligt godt styr på det, men jeg vil hører, om der ikke lige er en, de... -
Første dag på gymnasiet, spørgsmål
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal starte på gymnasiet her om et par uger. Jeg har ckecket de mennesker som skal gå i min klasse. Alle ser ud til at have gået på 10 osv. De kender sikkert også hinanden. Mit spørgsmål er! Hvordan kan jeg komme ind på dem. Hvis de danner klikker? Jeg er 15 år og er helt kl... -
Udvikling af programmer
ForumindlægKære Alle Mit navn er Alexander Vener, og jeg står bag virksomheden AWOP, hvis mål er at udvikle små desktop programmer til studerende. Programmerne skal udvikles på baggrund de studerendes behov i de enkelte fag, et eksempel på dette kunne være et program som kunne tegne trekanter når må... -
HOOKES LOV
ForumindlægHej alle. I forbindelse med min studieretningsopgave - som jeg skal skrive i fysik og mat, om svingninger og 2.ordensdifferentialligninger - har jeg lavet et forsøg, Hookes lov, der indeblander en fjeder og et lod. Mit formål er at eftervise Hookes lov, der siger: F=- kx ... -
Fysikeksamen 2005
ForumindlægHej.Har nogen været til studentereksamen i striftlig fysik?.Jeg skal have fysik på A-niveau og ville derfor meget gerne se besvarelsen af dette eksamenssæt. -
1 spørgesmål
ForumindlægFysik er virkelig noget der interessere mig, - Er der en uddanelse man skal have Fysik A og eventuelt kemi b, for at kunne søge ind. -
Kort engelsk-oversættelse
ForumindlægHej :) Er der en meget venlig sjæl der gider kigge min engelsk- a aflevering igennem, og eventuel rette/påpege de fejl der måtte være? På forhånd mange tusind tak ;) Først på dansk: De kommer 10 minutter efter, at timen er begyndt. De har ikke lavet lektier, har glemt bøgerne der hjemme, forstyrr... -
formler til AT tsunami
Forumindlæghej nogen der kunne give mig nogle formler eller ider til hvilken formler jeg kan fortælle om til emnet tsunami forklaret fysik ... det er til AT eksamen hvor jeg bare skal fortælle om religion og fysik så jeg ville vide om nogle formler kunne være gode at fortælle help please:) -
Henfald
ForumindlægDet her er et lidt specielt spørgsmål. Men jeg har lavet det forsøg som andre måske også har hvor man skal kaste med 100 terninger og så skal man sammenligne det med henfaldelses sandsynligheden. Derefter skulle man tegne en graf i et koordinat system, grafen er en bue der kører langs Y og X akse...
