Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 11181 til 11200 af 47924
-
Erhvervsret C - Mundtlig eksamen
ForumindlægHej derude... Jeg er i den situation, at jeg skal op i mundtlig Erhversret, hvor jeg har fået en skriftlig opgaveteskt, hvor jeg skal redegøre for teorien, analysere opgaven og herefter vurdere, hvem der eventuelt har ret. Indtil videre har jeg identificeret emnet, hvilket er erstatning... -
Er det muligt at finde vejledende skriftlige eksamenssæt til fysik A uden materialeplatformen?
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg skal til skriftlig fysikeksamen på tirsdag, og vil gerne regne nogle eksamenssæt igennem. Jeg kan desværre ikke finde særligt mange på nettet, og på uvm's hjemmeside står der, at man skal ind på materialeplatformen for at finde gamle opgaver. Eleverne har dog ikke adga... -
søger privatlærer i fysik a-b 3g gymnasium københavn
Forumindlægkøbenhavn -
hej mennesker har en rapport for om landbrug som skal indholde naturfag fysik,geo,bio
ForumindlægHJÆLPP!! dybdegående spørgsmål om økoligiks og konvitonelt -
Eksamensspørgsmål mat A eksamen.
ForumindlægHej alle. Jeg er igang med at sommersupplere fra mat b til A. Jeg har snart eksamen og kunne godt bruge lidt hjælp til nogle af mine eksamensspørgsmål: 1) ,,Du skal specielt gøre rede for lineær vækst, eksponentiel vækst og potensvækst." Jeg har helt styr på lineær, eksponentiel og potens... -
Eksamen - Lineær vækst
ForumindlægJeg var oppe til Matematik mundtligt eksamen i dag i lineær vækst. Jeg har nu afsluttet mit første år på Gymnasiet, med matematik på C-niveau. Opgaven lyder: 12. Vækst Gør rede for lineær vækst Du skal blandt andet komme ind på betydningen af tallene a og b Giv et konkret eksempel på lineær væks... -
Mudtlig engelsk eksamen
ForumindlægHej jeg skal til engelsk eksamen mundligt, har i måske nogle tips til hvad der er godt at sige ekstra, altså bare nogle tips så det kan trække op osv......? I må også godt sige hvad jeg skal sige der når jeg har trukket en tekst og skal ind igen, i må meget gerne skrive det på engelsk HVIS i kan... -
Mærkeligt eksamens spørgsmål
ForumindlægSidder og forbereder mig til mundtlig afsætnings eksamen, og kigger på nogle spørgsmål fra sidste år. Et af spørgsmålenese af spørgsmålene lyder som følgende: Dyrberg/Kern har outsourcet produktion og logistik til Kina. Ud fra dette, samt artiklerne, bedes du redegøre for virksomhedens internatio... -
Tekster/billeder til eksamen
Forumindlægjeg mangler en tekst/billede til min dansk eksamen. Jeg har trukket emnet"Det moderne gennembrud"(tekster/billeder fra 1870-1890). Alle de tekster jeg har læst, synes jeg ikke har haft særlig meget indhold dansk fagligt, eller også har de været for sværer. håber i kan hjælpe mig. -
Matematik B Eksamen - hjælp til to beviser
ForumindlægHej allesammen, Jeg har snart min matematik eksamen og så har jeg virkelig brug for hjælp til disse to spørgsmål Udled differentialkvotienten for f(x) = a*x+b og Bevis at en tangent til en cirkel står vinkelret på radius ud til røringspunktet Jeg vil være evig taknemmelig for dem der kan hjæ... -
Eksamen i mundtlig samfundsfag?
ForumindlægHej alle sammen! Vi har så fået udtrukket samfundsfag mundtlig til eksamen (9.klasse). Så jeg vil egentlig bare spørge dem der har prøvet og være oppe i det, om de følte det var svært? Hvordan klarede I jer?? - Hvordan er det egentlig der foregår? For sjovt nok har vi ikke fået det af vide af vor... -
Mundtlig eksamen : variansformel
ForumindlægHej Jeg skal snart til mundtlig eksamen og har til emnet "Beskrivende statistik" fået spørgsmålet: Forklar hvordan man anvender følgende formel til bestemmelse af variansen: Var(X)=EX^2-(EX)^2 Hvad er forskellen på EX og gennemsnittet, og hvordan finder jeg EX? Hober nogle kan ... -
Karakterer til eksamen - hurtig hjælp (mediefag)
ForumindlægHej. Skal op i mediefagseksamen her om lidt, og forstår ikke helt, hvordan karaktererne forløber. Det er sådan, at jeg skal op med min gruppe og forsvare vores produktion og derefter en individuel eksamen kun med mig. Vil det sige, at jeg får 3 karakterer - fordi jeg både bedømmes for produktio... -
Syntese af acetylsalicylsyre - Eksamen
ForumindlægHej! Jeg har et spørgsmål til eksamen, der omhandler en syntese af acetylsalicylsyre som vi har foretaget. Det er dannet af salicylsyre og eddikesyreanhydrid. Vi får et ret lavt udbytteprocent, og det er blevet nævnt at vi har at gøre med et ligevægtssystem, da der er tale om dannelse af en est... -
hjælp til eksamen om 2 timer
Forumindlæghejlige et sidste spørgsmål inden jeg skal op i mundtligt matematik om to timerhvorfor har linje i 3 dimensioner kun en parameterfremstilling og ikke en ligning?i 2 dimensioner har en linje jo både en parameterfremstilling og en ligning -
engelsk mundtlig eksamen
ForumindlægHej Jeg skal op til mundtlig engelsk. Er der nogen som kan fortælle hvilke tekster I har været oppe i? På forhånd tak. -
9. klasses eksamen
ForumindlægHvilke fag er det man i 9. klasse præcis skal op i? Hvilke fag er det man kan udtrække? -
Eksamen imorgen - uden hjælpemidler
ForumindlægHejsa :) I delprøven uden hjælpemidler til os på A-niveau forventes der bl.a. at vi skal kunne aflæse væksthastighed grafisk. Men hvordan gør man egentlig det? -
Eksamen - Goethe: "Der Fischer"
ForumindlægHej,Jeg skal til årsprøve (1.g) på torsdag i tysk.Et af de emner jeg kan komme op i er:"Die Spaltung des romantischen Menschen". Jeg kan kome op i "Der Erlkönig" og "Der Fischer" af Goethe. Problemet er, at jeg lige har opdaget, at vi åbenbart havde om "der Fisc... -
Varighed af AT-eksamen
ForumindlægHej. Nogle der ved hvor langt tid ens AT-oplæg må vare? Altså elevens fremlæggelse, hvor læren ikke afbryder? Er et kvarter for meget? På forhånd tak!
