Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 11361 til 11380 af 14598
-
Lille stykke
ForumindlægJeg har oversat denne tekst til spansk, er der en eller flere som kan finde fejl? Der var engang en lille mand, som blev kaldt den grå mand. Han stod op hver dag på samme tid. Han var altid temmelig præcis. Hver dag gjorde han det samme. Han havde et monotont liv. Men den lille man var kun gr... -
Haster afleveres imorgen tidligt :S
Forumindlæghey alla sammen :) vil i ik hjælpe mig med at oversætte dette har oversat men skal lige have lidt hjælp til den !! det haster skal aflevere den imorgen tidligt En 39-årig republikansk politiker stillede op til det amerikanske senat. Da han indledte sin valgkamp, var han overbevist om, at ærligh... -
Haster afleveres imorgen tidligt :S
Forumindlæghey alla sammen :) vil i ik hjælpe mig med at oversætte dette !! det haster skal aflevere den imorgen tidligt En 39-årig republikansk politiker stillede op til det amerikanske senat. Da han indledte sin valgkamp, var han overbevist om, at ærlighed varer længst. For at bevise dette offentliggj... -
Henvisninger
ForumindlægHej alle. Jeg er i gang med at skrive min opgave, og jeg er kommet i tvivl om hvor "tit" man skal have henvisninger. Altså, hvis man skal dokumentere alle ens påstande, skal man jo næsten have en henvisning pr. linie, men er det sådan at man godt må udelade henvisninger, hvis det er lo... -
Talemåder, hvad betyder de?
ForumindlægGoddag alle sammen. Jeg har fået håret i postkassen, fordi: Der er nogle talemåder, jeg ikke kan finde betydningen på, men håber der er nogle her inde, som kan hjælpe :-) 1. Du springer over, hvor gærdet er lavest. 2. Du skærer alle over en kam. 3. Det var dråben, der fik bæ... -
Er dette et abstract??
ForumindlægJeg vil gerne høre om dette er det de mener med et abstract?? Altså ved godt det skal være engelsk, men ud over det. :) Abstract: Denne opgave indeholder en undersøgelse af den såkaldte fedmeepidemi, og dette bliver underbygget af nogle undersøgelser fra bl.a. nogle ugeskrifter fra læger. Det e... -
er dette rigtigt
ForumindlægSkulle oversætte fra dansk til spansk. I Bogotá, colombias hovedstad, lever mange børn på gaden. nogle af børnene har levet der hele deres liv. Vi besøger en gruppe, som bor i kloakkerne, fordi de der er beskyttet mod dødspatruljerne " de dræber os, hvis de finder os" siger en af dre... -
HJÆLP - Aktantmodellen
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen her på tirsdag, og mangler hjælp til at finde modstanderen i aktantmodel-analysen af den lille pige med svovlstikkerne samt at finde ud af hvad der er mest korrekt. Her er hvad jeg er kommet frem til Objekt: Mormoren Subjekt: Den lille pige Modtager: Den lille pige ... -
HJÆLP - EKSAMEN DANSK 9 klasse
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen her på tirsdag, og mangler hjælp til at finde modstanderen i aktantmodel-analysen af den lille pige med svovlstikkerne samt at finde ud af hvad der er mest korrekt. Her er hvad jeg er kommet frem til Objekt: Mormoren Subjekt: Den lille pige Modtager: Den lille pige ... -
Hjælp til oversættelse af dansk-tysk
ForumindlægHej alle, er der nogle der vil hjælpe mig med at oversætte denne her tekst fra dansk til tysk? Han hader fabrikken, arbejdet på fabrikken, og han hader den maskine, han arbejder ved. Han hader jaget efter akkordpræmier, skønt han rigtignok derigennem har bragt det til hus og have. Derfor bygger... -
Haster, rettelse af tysk oversættelse..
ForumindlægNogle tysk genier tilstede, som vil hjælp lille mig med at rette den her tekst? Den danske tekst: Men deres hensyn virker forløjet han er, han er dog endnu ikke nogel oldning og fremfor alt: han vil beholde den samme løn. For det er jo bagsiden ved de hensynsfulde forslag: lønnen ville blive m... -
Nyt digt i konklusion?
ForumindlægHej folkens Jeg er i gang med at skrive dansk/historieopgave, og den handler om Dan Turèlls barndom i `Vangede Billeder´. Før Konklusionen (jeg nu er ved), har jeg lige perspektiveret til et af hans storbydigte. Nu lyder spørgsmålet så, tror I jeg må indsætte et lille digt til slut i konkl... -
Hvordan foregår en gæringsproces?
ForumindlægJeg har været i tvivl om, hvad det egentlig er meningen, man skal skrive til sådan en gæringsproces-rapport. Vi lavede et forsøg, hvor vi havde en kolbe med gær og sukker i, i et vandbad, hvor temperaturerne skulle være fra 10 til 60 grader. Hver gruppe havde sin temperatur. Her skulle vi i l... -
Skifte fra statskundskab til psykologi
ForumindlægJeg er en ung pige som læser statskundskab på 2 semester. Jeg er stødt ind i mit livs dilemma og jeg synes det er så svært. Jeg har altid interesseret mig for samfundet og derfor tænkte jeg, at statskundskab var lige mig. Af og til kommer jeg i tvivl om hvorvidt statskundskab er mig. Vi har rigti... -
Hjælp ønskes nu!!!
ForumindlægHej allesammen. Jeg sidder i det dilemma, jeg skal til og læse videre til finans økonom, men en af de fag man skal have bestået for at komme ind er mat på b niveau, og jeg har dumpet mat på a niveau. (Jeg tog en studentereksamen, en af dem man kan tage på 2år), hvor min studieretning var naturvi... -
Dumpet Mat A Bestået Mat B Hjælp!!!!
ForumindlægHej allesammen. Jeg sidder i det dilemma, jeg skal til og læse videre til finans økonom, men en af de fag man skal have bestået for at komme ind er mat på b niveau, og jeg har dumpet mat på a niveau. (Jeg tog en studentereksamen, en af dem man kan tage på 2år), hvor min studieretning var naturvi... -
SPANSK, oversættelse Gramatik_ og sprogfejl
ForumindlægHjælp til Gramatik_ og sprogfejl ;) Skulle oversætte fra dansk til spansk. DANSK; I Bogotá, colombias hovedstad, lever mange børn på gaden. nogle af børnene har levet der hele deres liv. Vi besøger en gruppe, som bor i kloakkerne, fordi de der er beskyttet mod dødspatruljerne " de dr... -
Dansk med "Barndommen's gade" Bogen.
ForumindlægOkay, Hejsa. Vi havde læst Bardommen's gade, for ca. 1 måned siden. Og nu kan jeg ikke huske så meget. Vi fik 20 spørgsmål, og der er circa. 10 af dem som jeg ikke helt kan. Så hvis kan hjælpe, ville det være super ! Mange tak! 1. Lav en karakteristik af Ester. I kan f.eks. b... -
Immigration i New York år 1900
ForumindlægJeg er i gang med at skrive et studieretningsprojekt i 3.g, og har valgt at arbejde med immigration i USA og i forlængelse heraf med fokus på de problemer (slum, fattigdom, børnearbejde osv.) der opstod i New York omkring. Et afsnit i min problemformulering lyder som følger: "Redegør ... -
Retning af tysk
ForumindlægØvelse 2: Peters taske. – Karins bluse. – Ruth Reimers Mand. – Karin og Peters lejlighed. – Direktøren for firmaet. – Meningen med livet. – Forordet på bogen interesserer mig ikke. – Navnet på byen er let at læse. – Kaptajnen på skibet hedder Meyer. – Der går Ulla og Georgs mor. – Marions støvler...
