Søgning på: tove ditlevsen analyse. Resultater: 11381 til 11400 af 24089
  • klassisk musik - hjælp

    Forumindlæg
    Jeg skal lave et historie-musik projekt om wiener klassisk musik... Kunsk munsik fra før 1900. Er der nogen der kender noget til dette, eller har nogle gode links eller andet jeg kunne gøre brug af?
  • Hjælp herinde -> kilder?

    Forumindlæg
    Hvis jeg får hjælp herinde til en opgave i fx fysik/kemi, skal jeg så skrive det i opgaven under kildefortegnelse? Hvordan skal man så skrive det?Svarer det ikke bare til hvis jeg får hjælp af mine forældre/søskende, for det gør jeg nogen gange, og der skriver jeg ikke nogen kilder.
  • Haster! Eksamen i Historie

    Forumindlæg
    Hej!Jeg sidder i min 24 timers forberedelse til eksamen i historie imorgen. Jeg er godt igang med min synopsis, men er dog kommet i tvivl om hvor meget man skal anvende kildekritik. Jeg har f.eks. et bilagsmateriale på 7 kilder og inddrager selv 2 kilder. Skal jeg så blot lave kildekritik af et p...
  • Noter søges

    Forumindlæg
    Jeg skal op i tysk/Mundtlig her til Juni og er meget usikker da jeg mildt sagt ikke er den skarpeste til tysk.... :PDerfor ville det hjælpe mig meget hvis der var nogle der kunne give mig nogle noter til følgende tekster: - "Oma und Opa"- "Interview zum T"- "FAQ - Häufig ...
  • Mediefag

    Forumindlæg
    Nu skal jeg til mediefags eksamen og skal til at forberede redegørelsen for min egen film.. er der nogen der ved, om man skal vise klip eller scener fra sin film og gøre rede for dem, eller skal man gøre rede for hele filmen samlet ? mvh emilie
  • ''god karakter til historie mundt. eksamen''

    Forumindlæg
    Hejsa Som navnet siger skal jeg op i historie mundtlig d. 23 som min sidste eksamen. Vi har 24 timers forberedelse og jeg har en idé om hvordan jeg skal sætte min opgave op (synopsis formet) osv. Men hvad skal man præcis gøre både under forberedelsen og inde til eksamen for at få en god karakte...
  • hvordan foregår eksamen?

    Forumindlæg
    Ja, hvordan foregår eksamen i old?
  • Hjælp

    Forumindlæg
    hejJeg skal snart op i erhvervsøkonomi mundtlig, jeg ved ikke om hvordan det foregår, er der nogen der kan hjælpe mig med at fortælle om hvordan eksamen foregår og hvordan spørgsmålene er?håber i kan....har virkelige bruge for Jeres hjælp:)))))))På forhånd tak
  • eksamen

    Forumindlæg
    hva tror du at der vil blive lagt mest vægt på til en mundtlig eksamen i :Tysk?Fysik?
  • årsprøve i mundtlig historie :(

    Forumindlæg
    hej... jeg skal op i mundtlig historie på fredag. hvordan forgår prøven??? er det sværet hvad kan i give mig som et godt råd?? håber nogen kan hjælpe hehe:)
  • Årsprøve i dansk skriflig?

    Forumindlæg
    Hej..Jeg vil bar spørge om der er nogle der evt. ved hvordan årsprøven i skriftlig dansk foregår i 1.g?Er det lige som i folkeskole, el.?
  • Atombomben, manhattanprojektet

    Forumindlæg
    Hej Jeg vil bare høre, om der er andre, der har valgt atombomben eller manhattanprojektet i AT 2012. Jeg har fagene fysik og historie, men jeg er lidt i tvivl om metoden i fysik. Jeg har ikke lavet noget forsøg. Er der andre, der vil fortælle, hvad i har gjort? Tak!
  • intelligens-howard Gardner

    Forumindlæg
    Jeg er ved at lave synopsis som skal fremlægges imorgen. Er der nogen der ved hvilke metoder Gardner brugte, til at underbygge sin teori om DMI (de mange intelligenser) på forhånd tak Mette
  • noter

    Forumindlæg
    Er der nogen der ligger inde med noter til Theokrits Bruddet med Kyniska eller Adonisfesten?? Jeg står og virkelig mangler nogle!Jeg er meget interesseret i dette og har også rigtig gode noter til meget andet jeg kan sende ud.Min mail er: [email protected]
  • ekstemporaltekster

    Forumindlæg
    jeg går i 1.g, og skal til årsprøve i fransk om en uges tid... Jeg vil meget gerne øve mig lidt, men har ikke kunnet finde nogen ekstemporaltekster - er her nogen som har nogle liggende? :)
  • Primær vs sekundær kilde

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg er igang med at foretage en kildeanalyse på Plinius den Yngres 2 breve fra år 79. Jeg er kommet i tvivl om det er en primær eller sekundær kilde, fordi oprindeligt var sproget jo latin, men det er blevet oversat til dansk i bogen som jeg har. ER der derfor nogen som ...
  • Religion eksamen- :-D?

    Forumindlæg
    Hej alle dejlige mennesker. Kunne godt bruge et klogt hoved eller to igen- i morgen skal jeg til religion eksamen. Min veninde var opppe idag og fik fire, og ville meget gerne have mindst en karakter højere. Nogen der ved hvad der er relevant at vide inden jeg går op til denne eksamen. & h...
  • DDet her tager kun 1 sek..HASTER

    Forumindlæg
    Hej...jeg ska snart op i dansk mundt..der er noget jeg ikke forstår..Det er helt nemt, men KUN jeg er for dum til at forstå det!!!Hvordan ved man om et eventyr er KUNST- eller FOlKE- eventyr???Hjælpp plsss
  • EKSAMEN

    Forumindlæg
    Hvordan foregaar en religion eksam har ingen anelse og skal op her paa fredag... vi har buddismen, islam og kristendom og etik
  • filosofieksamen - igen

    Forumindlæg
    Tænkte på om der er nogen der ved hvor tekstnærer man skal være til eksamen? Altså i forhold til den tekst man får udleveret. Skal man gå ned i detajlerne eller skal man bare fortælle frit oom filosofien bag den?