Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 11421 til 11440 af 154034
-
Karakter.
ForumindlægI mine standpunkts karakter har jeg fået 8.2 i gennemsnit (8.klasse). Er lidt skuffet over mig selv, men samtidig lidt forvirret. Jeg fik 4 i matematik problem regning i standpunkt, men vi har ikke haft nogle prøver i problemregning. Derefter fik jeg kun 7 i fysik, biologi og geografi, hvor je... -
Engelsk mundtlig årsprøve/eksamen
ForumindlægNogen som ved hvorledes Mundtlig årsprøve i Engelsk A (stx) forgår? Hvad man skal have styr på osv. -
Trigonometri
ForumindlægHvodan løser man vedhæftede opg 8 a ? Altså den argumenterede del, hvor man skal gøre rede for , at vinkel C er 43 grader. -
Godfather trilogien (bog)
ForumindlægHej. Da jeg skal til at skrive SSO (større skriftlig opgave) i mediefag, skal jeg bruge en bog. Jeg tænker noget i stil med en bog, hvor der står alt muligt om, hvordan filmene blev produceret osv. Tusind tak for hjælpen på forhånd. -
Eksponentielfunktioner HJÆLP!
ForumindlægHej! :D Jeg har fået et opgavespørgsmål som hedder. For eksponentielfunktioner: hvad er sammenhængen mellem fremskrivningsfaktor og vækstrate og eller . Jeg har svært ved at finde sammenhængen mellem det og at formulere det skriftlig. Håber I kan hjælpe! -
Fortryder valg: muligheder
ForumindlægHej Ja jeg står i den irriterende situation at jeg egentlig fortryder mit valg ang studie ansøgning. Jeg valgte biologi som 1. priotet og biokemi som 2. priotet, men nu er jeg ret sikker på det er biokemi jeg vil. Jeg ved godt det er for sent at sende prioteringsændring, men hvilke muligheder h... -
SRO - darwin - problemformulering
ForumindlægSidder og skal igang med en idé til min problemformulering til min 3. års opgave (SRO) skriver i fagene dansk/biologi og har valgt emnet "darwin". havde egentlig tænkte på at biologidelen skulle være en redegørelse for hans teorier og danskdelen en redegørelse for den darwinistiske skri... -
Jeg er helt tabt
ForumindlægHej alle... Jeg har valgt at skrive i fagene Historie A og Bioogi B til AT- eksamen...Som emne vil jeg gerne have noget om Darwin og hans evolutionsteori..Problemet er at jeg ikke helt hvad jeg kan skrive som problemformulering..Har i nogle ideer? Jeg har forsøget at lave 2 forskellige, men mine ... -
Vektor - Bevis
ForumindlægHej alle i kloge mennesker derude. Jeg har en opgave om vektorer som hedder: a) Givet to vektorer a? = (a_1 , a_2) og b? = (b_1 , b-2) ((( a_1 , a_2 står under hinanden, det samme med b))) Endvidere er s og t vilkårlige tal forskellig fra 0 Bevis følgende: a?⊥ b? <... -
Trekanter, uden hjælpmid.
ForumindlægHej, håber nogen kan hjælpe En 5 m lang vippe er ophængt på midten. Når den ene ende rører jorden, er der 2 m til den stolpe, den er fastgjort til. Bestem, hvor højt punktet B er over jorden. Jeg vedhæfter tegningen. Mit problem er, at vi ikke får oplyst at stolpen er vinkelret på jor... -
Student-spørgsmål
ForumindlægHej Allesammen :) Jeg havde lige et spørgsmål : når man er gået op til den sidste eksamen i 3.g og man nu dumper til eksamen og lad os sige man os har dumpet i et par andre eksamner og man så får et gennemsnit under 2 tilsammen, kan så ike' blive sudent ... Er det kun eksamens karakter der ... -
hvilke forskelle er der mellem jødedommen og kristendommen?
Forumindlæghej alle. jeg håber at i kan hjælpe mig med at finde svar på disse spørgsmål: hvilke forskelle er der mellem jødedommen og kristendommen? hvordan adskiller jødedommen sig fra islam? hvordan adskiller jødedommen sig fra hinduisme og buddhisme. -
STX og HF enkeltfag samtidig
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg går i 3. G og har afsluttet mat B, men er ikke tilfreds med eksamens karakteren og ved samtidig at den videregående uddannelse jeg gerne vil ind på, kræver mat A. Jeg vil dog ikke have den karakter jeg har fået på b niveauet til at stå i min eksamens bevis. Mit spørg... -
Eksamensnoter
ForumindlægJeg søger eksamensnoter til Fysik A både mundtlig og skriftlig.. Mest mundtlig, da der jo er formelsamlignen til skriftlig - og man kan jo ikke vide hvordan de skr. opgaver ser ud. Der har ikke været noget at finde til A-niveau her på siden... Håber der er nogen der liggen inde med noter til ... -
Dansk årsprøve m. computer
ForumindlægHej..vi skal snart til årsprøve i dansk på HTX.jeg har bærbar som jeg vil tage med.MEN min lærer siger at der absolut ikke må ligge nolge dokumenter, af enhver art på den.Passer det ?skal jeg virkeligt slette alt ??jeg synes nemlig at det virker overdrevent.Andre der har erfaring med brug af comp... -
Bjerrumdiagram og PH
ForumindlægHej! Nogen der kan hjælpe med den vedhæftede opgave? Det er ikke en aflevering - jeg er blot i gang med at øve til min skriftlige eksamen i kemi, og har især svært ved denne type opgaver. På forhånd tak -
hjælp til lektier
ForumindlægHej jeg hedder Fatma Jeg har brug for hjælp i engelsk, hvor en kan rette mine stile, og fortælle mig hvad jeg gør forkert. Jeg er ret ked af at jeg får 02 i skriftligt engelsk, så jeg håber der er en der vil hjælpe? :-) -
Studireretning = SRO??
ForumindlægHey. Jeg er 3.g'er og har studiretningen: Mat A,fys B, kem B Er der nogen af jer, som ved om jeg kan vælge at skrive SRO i Kemi B (hovedefag), samt biologi c og evt historie som delfag?? -
Søge ind på uni uden gymnasial uddannelse
ForumindlægHej Jeg vil bare lige vide en ting.. Jeg har ikke en fuld hf, fik den aldrig afsluttet. Men nu står jeg her efter flere år og vil gerne læse sprog på uni. Mit spørgsmål er så om man kan søge ind uden en fuld hf, hvis man tager de specifikke fag eller skal man absolut have en fuld hf? Håber på e... -
Matematik B 2016 STX - facit?
ForumindlægHej Er der nogle der har facit til skriftlig matematik B fra i dag på STX Jeg har gemt mine svar fra både med og den hjælpemidler, så jeg vil gerne se ca. hvordan det er gået, især uden hjælpemidler.
