Søgning på: dansk reportage. Resultater: 11461 til 11480 af 41162
-
Danmark i 50'erne - indgangsvinkel?
ForumindlægHvilken vinkel kunne man anvende i et essay om halvtredserne i dk? skal aflevere om 12 timer, så ideer ville være rart. Tak. -
Hjælp til en stor opgave om samfundsfag
ForumindlægJeg skriver om momssvindel, men jeg ved ikke hvad jeg mere kan skrive om. Har skrevet meget om skat, og hvad de kan gøre for at svindlen stopper og om forskellige sager i DR. Håber nogen har noget jeg kunne bruge! :) -
Projektuge - Kulturmøder
ForumindlægHey studieportalen, vi har projektuge og jeg har ingen ide om hvad jeg skal skrive om. Overemnet er kulturmøder, nogen der har nogen ider hvad jeg kan skrive om? -
Brug for hjælp?
ForumindlægHar en lille tekst, som håber i ville kigge på? og stille nogle spørgsmål om undersøgelsen? Vil indtagelse af urtete styrke helbredet hos de ældre? dette ønske en gruppe studerende at undersøge. Over en periode på 6 måneder besøger de tilfældigt udvalgte beboere på et plejehjem og serverer urte... -
Kommaregler
ForumindlægHejsa, Er der nogen herinde, der tilfældigvis ligger inde med en viden om hvordan man sætter komma i engelske tekster?? Ester -
phytokemikalier?
ForumindlægNogen der ved, hvad phytokemikalier er ???? -
Eldiagram
ForumindlægHej Jeg har vedhæftet et billede af et eldiagram, og jeg skal udregne strømmene IAB, IBE, ICD og IEF. Jeg ved at spændingen er 10 V og at R1 = 3 ohm og at R2 = 4 ohm. Kan mine resultater passe: IAB = 5,83333 A IEF = 5,83333 A IBE = 3,33333 A ICD = 2,5 A -
(2) Udsagnsord - Fremtid
Forumindlæg1. Vi går ikke, før (not until) barnepigen kommer. - We will not go until the nanny comes. 2. Hvad sker [der], hvis vi ikke hjælper hinanden? - What happens, if we not help each other? 3. Vi bliver her, indtil du fortæller os sandheden. - We will stay here, until you tell os the truth. 4. S... -
Engelsk fejlsætning
ForumindlægHej. Jeg håber på lidt hjælp til denne her fejlsætning: She is often afraid of her husband would leave her some day. Jeg har rettet den til: She is often afraid that her husband will leave her some day. Eller: She is often afraid of her husband leaving some day. Ved ikke ... -
3.g-opgave
ForumindlægHej Jeg har besluttet mig for at skrive min 3.g-opgave i historie. Jeg har endda indskrænket det til 2. verdenskrig. Mulighederne er utallige, så derfor har jeg svært ved at indskrænke det yderligere. Nogen forslag til et specifikt emne indenfor 2.vk? Jeg er isæt interesseret i respons fra nog... -
Problemer for en nybegynder.
ForumindlægHej. Jeg er ved at sætte mig ind i LaTex, og benytter følgende guide: http://www.student.dtu.dk/~latex/downloadfiles/vejledninger/DTU-LaTeX-Introduktion.pdf Jeg er stødt ind i problemer ved eks. 4 på side 10. /latex er tilsyneladende ikke noget den kender. Når jeg skal kompilere teksten siger... -
Romantikken
ForumindlægHej. Skal finde et billed og en tekst fra romantikken, der passer sammen. Men synes godt nok det er svært. Er der nogle, der har nogle ideer ? -
Leder efter en Stephen King tekst
ForumindlægJeg leder efter Stephen Kings Thi her findes tigre... gerne på nettet og det haster en lille smule. Nogen der ved om selve teksten findes på nettet? mvh, Blacky -
Ligning
ForumindlægLigningen lyder x^4-2x^2-8=0 Der skal man bruge det i kalder nul reglen, men hvordan lyder den. -
Ligninger i Word - skrifttype "Euclid"
ForumindlægHej Jeg vil vide, hvordan jeg kan få min skrifttype til at være Euclid og ikke den som word vælger for mig som er Cambria math. Jeg bruger word 2010. På forhånd tak -
Hvad menes der med denne tekst, er det alvorligt eller intetsigende
ForumindlægEr det muligt at få sit overarbejde udbetalt akut, da det drejer sig om min svigermor i Thailand der skal have en operation. -
Velfærdsmodel - HJÆLP!!
ForumindlægHej Alle. Jeg skal til at skrive en synopsisopgave i samfundsfag om økonomi og velfærd. Jeg har lidt problemer med at besvare dette spørgsmål: 1. Hvad kendetegner den universelle velfærdsstatsmodel? -Håber der er nogle som vil hjælpe mig med spørgsmålet, og evt. skrive kilde på hvor... -
tiderne
ForumindlægNår man fx. skal skrive i førnutid, så skal der det der HAR på? Ellers bliver det til NUTID og ikke FØRNUTID, er det rigtigt forstået? Ligesom: Jeg løber <- NUTID Jeg har løbbet <- FØRNUTID Når man så skal oversætte dette til ENGELSK, gælder den samme regel? I run <- NUTID I have r... -
HJÆLP Filmanalyse af nordkraft
Forumindlæghej alle sammen jeg går 1g og er blevet bedt om at lave en analyse af filmen nordkræft, da jeg ikke har lavet en film analyse før har jeg overhovedet ingen idé om hvad den indeholde! ..har svært ved at komme videre har li skrvete et resume er der nogen af jer der har lavet en film analyse af no... -
Metoder i AT?
Forumindlægkender i en hjemmeside om metoder i spansk og samfundsfag Fordi ska op til AT snart
