Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 11461 til 11480 af 48931
-
nogen som kan hjælpe med at rette??
Forumindlæghey folkens! Jeg har en eksamens stil som skal rettes. Håber i gider. Opgave gik ud på: min email er [email protected]om Husk-lær Skriv et essay om erindring, hukommelse og det at lære. Dit essay skal tage udgangspunkt i uddraget af Jan Stages erindringsbog - "og ham der slår på tromme ...... -
TandlægeuddannelseN?
ForumindlægEr bøgerne på tandlægeuddannelsen på engelsk eller dansk eller begge dele? -
Talemåde
ForumindlægHvordan siger man svigermors drøm på engelsk? -
grundled og udsagnsled
Forumindlæghvordan finder man grunled og udsagnsled på engelsk -
Lydbølger, basis
ForumindlægMin søn går på international skole i asien og lærer i øjeblikket om lydbølger. Men det er svært for ham at forstå på engelsk (også for moren), hvorfor jeg tænkte om vi kunne få basisviden på dansk. F.eks: 1) hvad menes med amplitude? 2) when the sound starts to resonate from the tube at a certai... -
hjælp
ForumindlægHej alle. Jeg har lige skrevet min første engelsk aflevering færdig (jeg går i 1.g). Jeg vil godt gøre et godt indtryk på min lærer og ville derfor spørge om der var nogen der kunne læse det igennem. Jeg klarer mig altid bedre efter at få feedback på det jeg laver. Det ville være en stor hjælp h... -
Rettelse af tyskstil
ForumindlægHej, er der en venlig sjæl der kan hjælpe mig med at rette min tyskstil,( en side) da det er meget vigtig da jeg alsutter faget den her år og det er den sidste stil vi skal aflevere. Tidsfristen er kort, skal afleveres d.5/5/14. er der nogen der kan kigge den igennem og rette fejlene :) -
Ordstilling
ForumindlægGoddag goddag :) Jeg har fået en opgave som jeg har besvaret efter bedste evne, jeg er bare ikke sikker på hvorvidt det er rigtigt. Det kunne være super fedt hvis nogen gad lige læse den igennem! Opgaven lyder: Skriv om følgende sætninger har ligefrem ordstilling (LO) eller omvendt ordstilling (O... -
AT- doping
ForumindlægHej, Hvis der er andre som også har valgt at skrive om doping i AT, kunne jeg godt tænke mig at høre hvorledes man har valgt at gribe emnet an, da jeg godt kunne bruge lidt inspiration til at komme videre. -
Forholdet
ForumindlægHjælp opgave 1 I 7.B er der 27 elever. Forholdet mellem dem der går til sport, og dem der ikke går til sport er 5:4. a) Hvor mange elever går til sport? b) Hvor mange går ikke til noget -
Pencillamin
ForumindlægHejsa. Jeg kan ikke rigtig finde noget om Pencillamin. Har det et andet navn? eller hvad hedder det på engelsk? -
skr, eksaminer
Forumindlæghej.. er der nogle der har datoerne for de skr. eksaminer for stx ? bare dansk, mat, Fys, og engelsk B -
hvad mener han?
ForumindlægHejJeg har engelsk stil for, men der er et par punkter hvor jeg ikke helt forstår hvad min lærer vil have mig til at skrive:- The point of view- The structure/compositionDet er et essay om en bog. Skal jeg bare skrive -hvilken vinkel den er skrevet fra til "point of view"?Og hvordan kan... -
Spørgsmål vedr. Steven Millhauser
ForumindlægHej.. er der en som har analyseret en historie "Sisterhood of Night" som er en historie fra studentereksamenen august 2001. Skrevet af den amerikanske forfatter Steven Millhauser.Historien er vist taget fra samlingen: The Knife Thrower: And Other Stories (1998)Engelsk højniveau. Vil bli... -
Mangler hjælp til rettelse
ForumindlægVille se om der er nogen her inde der kunne tænke sig at læse mit engelsk i gennem, ved der er utrolig mange fejl eftersom mit svageste fag er engelsk, og det er ikke forat undskylde mine fejl. jeg mangler en som evt. kunne rette de største fejl i teksten. Få mine forældre til det, de er begge ... -
Growing up
ForumindlægHejsa - har trukket ''Growing up'' til engelsk mundtlig FS10. Jeg ved bare virkelig ikke hvad jeg skal snakke om! kan godt lide at ha' noget specifikt at tale om. F.eks. en person, som jeg så kan research. Nogle der har en idé om hvad jeg kunne vælge som topic? M... -
AT-Eksamen!
ForumindlægHej alle. Jeg har hårdt brug for hjælp, da jeg står og skal til AT-eksamen mandag. Emnet er kultursammenstød- integration i England, og min fagkombination er engelsk og historie. Men er ikke den største knag til historie, så har brug for noget hjælp ved et af mine spørgsmål som lyder: "Hv... -
Desperat hjælp! Haster!
ForumindlægHej, Skal have valgt til i morgen, hvad jeg vil skrive om. Kan vælge fagene Engelsk-Historie eller Engelsk-Dansk Men er på bar bund, hvad jeg skal skrive!! NEED HEEEELP! På forhånd tak! -
Hjælpemidler terminsprøve
ForumindlægMin klasse og jeg skal om 14 dage have terminsprøver. Dansk, matematik og engelsk. Skolens viceinspektør var så i dag inde i vores klasse for at fortælle om terminsprøvernes forløb m.v, Jeg spurgte så, om man måtte have hjælpemidler med til den skriftlige fremstilling i dansk, som f.eks. ti... -
3.g - hvordan er det?
ForumindlægHer i 2.g har valgt ikke at arbejde. Dette gjorde jeg bl.a. pga. lektiemængden m.m. Men her efter sommerferien skal jeg jo så op i 3.g (regner jeg stærkt med), og da jeg godt kunne bruge lidt flere penge, kunne jeg godt tænke mig et job igen. Derfor vil jeg høre jer som går i 3.g nu (altså ikke ...
