Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 11521 til 11540 af 154034
-
Økotaksikologi
ForumindlægHejsa...er i stor nød, skal op til mundtlig biologi eksamen A-niveau!er der nogle der evt. sidder inde med nogle gode biologinotater til emner som økotoksikologi? ville være en virkelig stor hjælp... -
oversæt
ForumindlægHej. Hvad betyder transduction, kan ikke finde det i min ordbog. (jeg læser biologi, og har en engelsk bog) selve sætningen lyder: relay molecules in a signal transduction pothway. -
kigge SSO igennem
Forumindlægjeg vil gerne høre om nogle kan rette min SSO igennem, jeg skriver om kost og ernæring i biologi A?? har rigtig meget brug for hjælp:-( -
AT-EMNE! I TVIVL
ForumindlægJeg er i tvivl om, hvilken AT-emne jeg skal vælge! Er der nogle, som sidder med nogle gode ideer indenfor fagene biologi B og dansk A? -
SRP rettelse mod betaling
ForumindlægSkal snart aflevere SRP i fagene kemi (A) og biologi (B), er der nogen der har lyst til at hjælpe med korrekturlæsning og evt gode råd ? det kan gøres mod betaling -
Depression
ForumindlægEr der nogen der har skrevet om depression i sin SRP, der kan hjælpe med hvad der sker i hjernen? Og hvilke ting man skal komme ind på når man snakker om depression og hjernen. Skriver i Biologi A -
Redegør for sammenhæng mellem FSH-koncentration, follikelmodning og efterfølgende ægløsning hos normale kvinder i den fødegyldige alder.
Forumindlægkan nogen hjælpe mig med dette spørgsmål i biologi a) Redegør for sammenhæng mellem FSH-koncentration, follikelmodning og efterfølgende ægløsning hos normale kvinder i den fødegyldige alder. Tak på forhånd :) -
Årsprøve
ForumindlægHejsa allesammen. Jeg skal til årsprøve i biologi A niveau i næste uge. Ved i om opgavesættet er et er før er blevet brugt til eksamen, eller om det er en hel ny? -
Depression
ForumindlægHej jeg laver SRP i biologi a og psykologi b. Jeg skal redegøre for nogle psykologiske teorier om depression, er der nogle der kan hjælpe mig på vej? -
Kommunikationen mellem nerveceller
ForumindlægJeg skal i min SRP Biologi A, forklarer om kommunikationen mellem nerveceller. Jeg ved ikke hvad der er nødvendigt at komme ind på. Indtilvidere har jeg skrevet lidt om neuroner, dendritter, som og aksonet -
Klage over AT-karakter
ForumindlægHeej.. Jeg har været oppe til AT-eksamen i dag og fik 7. Jeg havde skrevet en synopsis i biologi og historie om organtransplantation.. Jeg ligger normalt til 12 i biologi og derfor havde jeg valgt at ligge vægt på biologi-delen.. Deres begrundelse for min karakter var for det første metoder, men... -
Fysikopgaver
ForumindlægHej, jeg skal snart op i fysik A skriftlig eksamen. Jeg kunne godt tænke mig at repetere opgaver, men vi har stort set lavet alle i vores bog med vejledende opgaver til eksamen. Kender nogen en "database" eller en hjemmesider, hvor man kan træne opgaver i fysik? Særligt mekanik-opgaver... -
Socialrådgiver
ForumindlægHej… Jeg skal til skriftlig eksamen i morgen for modul 3. ( sygedagpenge eller kontanthjælp).. Jeg kunne godt tænke mig at se et eksempel af en eksamen og som omfavner disse emner.. Håber du/ i vil hjælpe.. Jeg har lige fundet den her side, derfor jeg er meget sent ude… -
Radiograf
ForumindlægHejsa. Når man søger ind på radiograf i optagelse.dk så står der at der ikke er nogen specifikke adgangskrav når man søger adgangsveje via Gymnasial uddannelse. Betyder det så at det ikke kræver nogen form for gennemsnit? -
Eksamensprojekt..
ForumindlægHej! Jeg tænkte på, om man selv kan vælge fag i forbindelse med eksamensprojekt eller der er nogle særlige krav til fagkombination? Jeg kunne fx godt tænke mig at lave opgaven i biologi (C) + samfundsfag (C) - er det overhovedet muligt? Eller skal det være to naturvidenskabelige eller humanistis... -
Engelsk Stil
ForumindlægHej - Jeg har en lille del af min stil jeg er lidt usikker på, så ville se om nogen havde lyst til at kort læse den igennem og evt. Skrive rettelser :)På forhånd tak. Thomas.2. My computer has played an important role in the middle of my teenage years due to lack of self-esteem. My childhood hasn... -
Hjælp! integration e, simpelt og ikke simpelt
ForumindlægJeg bøvler med en ellers ret nem opgave, der kræver en smule baggrundsviden. jeg skal bruge trapezmetoden til at bestemme en approximation S jeg skal blot finde det bestemte integrale af f(x)=e^-x^2, hvor a er 0 og b er 1. NB: jeg er ikke helt sikker på om der i virkeligheden skal stå e^(-x... -
studie hjælp
ForumindlægJeg ville altid gerne studere Jura, men mit gennemsnit er desværre for lavt. Nu har jeg fundet ud af at jeg eventuel kunne tage min bachelor i HA Jura, og derefter skifte over til det almindelige jura studie. Nogle der har forstand på om det kan lade sig gøre? For at kunne komme ind på HA jura... -
Kan jeg klage over min årskarakter hvis jeg har fået en meget højere eksamenskarakter
ForumindlægJeg har fået en årskarakter på 7 i skriftlig dansk men har altid følt at mine afleveringer var bedre end det. Uanset hvor meget jeg har spurgt min dansklærer om hvad jeg kan gøre og så faktisk gøre det er der tilsyneladende altid noget nyt. Til eksamen (som er den første stil der ikke er blevet v... -
Eksamensæts resultater Juni 2012???
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har været til HF skriftlig matematik b eksamen i dag, og jeg kan simpelthen ikke vente med at se, hvordan det er gået... Er der nogen, der kender nogen steder på nettet, hvor resultaterne er blevet lagt ud for HF matematik B eksamen d.4.62012? Tak for jeres til. Mvh...
