Søgning på: fysik projekt. Resultater: 11661 til 11680 af 20688
-
Statistik om vold
ForumindlægHJÆÆÆÆLP!! Jeg sidder og skriver projekt og mangler virkelig en statistik over volden i Danmark. Gerne fra 1980-2010.. Jeg kan ikke finde ud af at bruge statistikbanken, derfor jeg søger hjælp her.. hvis nogen sidder inde med en sådan statistik, vil jeg meget gerne låne den!!! :) På forhånd tak..... -
Hjælp til udformning af emne
ForumindlægHej Her på fredag skal jeg endeligt vælge hvilket emne, jeg kunne tænke mig at skrive om i SRP projekt. Jeg kunne godt tænke mig at skrive om noget med aerodynamic, lineære og ikke-lineære bølger. Dette skal jeg kombinere med matematik og noget der er relevent, jeg har selv overvejet integral og ... -
USAs rolle i det internationale politiske system
ForumindlægHej. Jeg er igang med mit projekt om Amerikansk Udenrigspolitik. I mit diskuterende spørgsmål har jeg fået spørgsmålet: Vurdér USAs nutidige og fremtidige rolle i det internationale politiske system.. Jeg ville høre om jeg ikke kunne få noget input herfra, og evt. om i har nogle ideer til kilder,... -
Powerpoint expert eller?..
ForumindlægJeg er igang med et projekt men vil gerne have en sang ind fra youtube, så jeg tænkte på om der nogen der gad at lære mig hvordan altså ikke sådan at det er et link også kommer det op på youtube kan jeg ikke få den ind og ligeså snart jeg skal igang med at læse om det spiller jeg sangen? Tak på f... -
Har brug for hjælp til denne formel!
ForumindlægHejsa folkens Jeg er igang med mit store SRP projekt. Jeg er nået til, at jeg skal udlede en formel matematisk, og jeg er helt blank på hvordan jeg skal udføre dette! Så jeg ville blive utrolig glad for hvis der var nogle lidt kvikkere hoveder, som kunne hjælpe mig med dette. Formlen lyder sig... -
Har brug for hjælp til udledning af formel
ForumindlægHejsa folkens Jeg er igang med mit store SRP projekt. Jeg er nået til, at jeg skal udlede en formel matematisk, og jeg er helt blank på hvordan jeg skal udføre dette! Så jeg ville blive utrolig glad for hvis der var nogle lidt kvikkere hoveder, som kunne hjælpe mig med dette. Formlen lyder sig: ... -
Eulers metode - approksimationen til f(x1)
ForumindlægHej alle. Sidder her og skal redegøre for Euler's metode. jeg benytter mig af denne forklaring pt, da den gå lidt mere i dybden: http://www.matematiksider.dk/projekter/eulers_metode.pdf jeg forstår bare ikke hvordan y0 + h*f ' (x0) kan være lig y1. Kunne i hjælpe mig med dette? Mvh. Kenn. -
funktioner
Forumindlæghej jeg sidder med den sidste opgave i et projekt som jeg ikke kan finde ud af spørgsmålet lyder på 1. med udgangspunkt i datasæt 1 så skal jeg finde halveringstiden og tegne det grafisk 2. bestem y værdien for x=11 3. bestem x værdien for y= 0,02 -
Funktioner af to variable
ForumindlægHej Allesammen Jeg er lige nu igang med at læse ekstra op på matematik, så jeg er lidt mere foran. Mit projekt lige nu er at forstå om funktioner af to varible. Jeg har fundet nogle opgver (se vedhæftet fil), som jeg simpelthen ikke ved hvordan man løser. Er der nogle der kan løse dem og må... -
Efter 9/11
ForumindlægHej.. : ) Jeg skal skrive et projekt om konsekvenserne efter 9/11. Det er rimelig svært at finde materiale om. Så hvis nogle har nogle gode ideér, links, videoer mm. ville det være dejligt med lidt hjælp;D Eller så vil det være en stor hjælp, hvis nogle har nogle eksempler på konsekvenserne efte... -
Diskursanalyse i AT
ForumindlægJeg laver en diskursanalyse af et interview i mit AT- projekt, og er stødt på nogle problemer: Må nodalpunkt, ækvivalenskæde-ord osv. godt være implicitte? - Eller skal ordene være brugt direkte? Ud over det, er der så nogen der ved, om man skal "benævne" diskursen (front- back ... -
Hjælp til projektopgave i 9.klasse
Forumindlæghej. - jeg har brug for lidt hjælp til mit projektopgave. vores overordnet emne er : Et godt liv. Vi har så valgt at skrive noget om sundhedsforskel imellem USA & Danmark. har i nogle ideer til hvordan vi kan lave et godt projekt ud af det emne ? måske i har nogle gode råd om hvor je... -
FS10 ENGELSK DEC. 2010 - HAR DU?
ForumindlægHej alle sammen, Tænkte på om der var en der havde en stil fra FS10 ENG. DECEMBER 2010 ? Og hvis i evt. dansk stilen, altså - FS10 DANSK DEC. 2010. eller FS10 MAT DEC 2010? - Så ville jeg MEGET gerne bee om dem, håber at der er en derude der har en af de tre - ville være rimelig rart :) da jeg s... -
oso design
Forumindlægkære folk, jeg går i 10.klasse og ville meget gerne have hjælp til nogle spørgesmål.. mit problem er, at jeg har valgt at skrive om design (tøjdesigner) jeg har skrevet en problemformulering, og nu begynder jeg på min dispotion.. ved ikke rigtig hvordan jeg skal opstille den, så hvis i kan hlælpe... -
Årsprøve 1.g
ForumindlægHej jeg skal op i matematik skriftlig i morgen, så jeg ville spørge om der er noget i synes jeg skal kunne eller noget jeg lige burde tjekke en gang til, så det bare går godt i morgen. Håber i vil hjælpe mig :) Algebra Lineære sammenhæng Trigonometri Projekt om lineær vækst Deskriptiv s... -
Polynomier.. Spørgsmål
ForumindlægEr der en venlig sjæl der ude, der kunne hjælpe mig med at besvare dette spørgsmål 2. Polynomier. Gør rede for andengradspolynomiets graf og toppunkt samt antallet af løsninger til en andengradsligning. Inddrag her dit projekt om andengradsfunktioner. Gør rede for hvordan graden af pol... -
Forslag til produkt
ForumindlægHej alle sammen. En ven og jeg har valgt at beskæftige os med jordskælvet på Haiti til projekt ugen. VI har alt på plads hvad angår vores fremlæggelse, men når det når til et produkt er vi på bar bund. Så hvis der er nogle der har nogle ideer til et evt. produkt er i meget velkommen til at skri... -
Indonesien
ForumindlægJeg er igang med et projekt om Indonesien, jeg skal bl.a. besvare de spørgsmål : hvordan er det at være kvinde i Indonesien? Hvordan er det at være mand i Indonesien? Hvordan er det 15 år ? det kan jeg desværre ikk finde på nettet, vil nogle vær venlig og find det for mig og sende mig linket. t... -
Computer geni søges
ForumindlægVi er tre guttere der har en stor projektopgave for. Vores emne er "Computerens udvikling". Vi ville høre om der var et computer geni der ville hjælpe os med vores projekt i et telefoninterview. Vores problemformulering: Hvilke fordele og ulemper er der for samfundet og mennes... -
Hjælp! AT10 Billedkunst/fransk
ForumindlægHej alle Kan nogen sige god for denne idé? (der skal jo vælges fag til AT om nogle timer, og jeg er på herrens mark) Jeg vil gerne arbejde med en fransk kunstner ved navn Sophie Calle - altså billedekunst. Kunne jeg kombinere det med fransk (har det på A niveau)? f.eks. hvordan hendes projekter e...
