Søgning på: srp engelsk mediefag. Resultater: 11661 til 11680 af 32040
-
Hjælp
ForumindlægHej SP'er jeg ville lige høre om nogen af jer vidste hvor man kunne styrke sit ordforråd og lære mere engelsk . -
Ruslands position i det internationale samfund
ForumindlægHej, jeg er igang med at skrive SRP omkring den magtpolitiske udvikling i 80‘erne mellem USA og USSR, og har nu nået til delen, hvori jeg skal diskutere Ruslands nutidige position i det internationale samfund, med udgangspunkt i teori om international politik, jeg er lidt på bar bund, omk... -
hjælp
Forumindlægjeg er ikke så god til engelsk da jeg skal op i mundtlig engelsk. jeg ved ikke hvordan jeg skal øve mig til at værre bedre til det mundtlige engelsk. Har et bud på det? Hawra -
Emner til AT - gode/dårlige?
ForumindlægHej:) så fik man emnet til AT og ville lige høre folk om hva I synes om det? (Rejser - opdagelser, forandringer, ny viden) Synes det lyder spændende, men får nok problemer med at få kædet mine fag ind i:S -
AT religion og historie
ForumindlægJeg har om Hadj i Religion og Historie og har formuleret disse spørgsmål: Hvorfor foretager muslimer Hadj? Hvilken betydning har Hadj efterfølgende for de muslimer der har foretaget rejsen? Hvordan påvirker Hadj muslimers adfærd, og har hvis den gør, hvordan påvirker den så deres syn på samfund... -
medicin studiet?
ForumindlægHej. Jeg har et gennemsnit på 10,3 med bonus. Min drøm har altid været at læse til medicin. Men tror i adgangskvotienterne vil stige i år ? -
Hvad sker der?
ForumindlægHvad sker der hvis man ikke aflevere sin SRP? Bliver man smidt ud, får man -3 eller skal man lave den om året efter? -
Hvad hedder essay?
ForumindlægHvad hedder den danske genre "essay" på engelsk? -
Eksamensforberedelse
ForumindlægHej alle, hvordan forbereder i jer til mundtlig engelsk eksamen?På forhånd tak -
Må muligvis ikke skifte valgfag...kan det passe?????????
ForumindlægHej Jeg er ved at afslutte 2g STX og har begået en kæmpe fejl...jeg har valgt Engelsk A som valgfag i 3g istedet for Fysik A, som jeg fortryder... :( Jeg skrev til vicerektor, som svarede "Alt det tager jeg stilling til efter sommerferien, men det er muligvis ikke muligt" - det kan je... -
Social arv og Submarino
ForumindlægJeg skal skrive SRP om social arv med udgangspunkt i romanen Submarino, så derfor ville jeg høre om nogen har lavet en god opgave om social arv, som jeg kunne få lov at kigge lidt på til inspiration. Eller hvis nogen har lavet en rigtig god analyse af Submarino er jeg også interesseret i det (i... -
redegørelse eller analyse
ForumindlægJeg er i gang med min SRP, men hvad skal jeg have med i redegørelsen og hvad skal jeg have med i analysen. Har besvaret på min redegørelse i min analyse i stedet for i redegørelsen som jeg også havde gjort i min SRP, men stort set det meste af min opgave er redegørelse så jeg ved ikke hvordan man... -
Den Amerikanske Borgerkrig - Kilder og fremstillinger
ForumindlægHej.. jeg har om den Amerikanske borgerkrig hvor jeg skal gengive årsager til krigen med særligt fokus på slaveriets betydning. jeg skriver i Historie og engelsk, ogskal bruge en fremstilling til at gengive de historiske årsager, hvor jeg skal stille nogle kilder op som kan vise andre holdninger.... -
DIO - Blogs på nettet?
ForumindlægHej, Jeg skal i denne uge aflevere DIO. Fag: Dansk og Engelsk Jeg skriver om unges brug af blogs på nettet, så som Facebook. Min problemformulering se bl.a. sådan ud: ... der vil blive foretaget en analyse af unges brug af blogs, og den plads blogs har i dagligdagen. ... sammenligninger af nogl... -
A-niveau fag på gymnasiet
ForumindlægHej alle. Jeg starter i 2.g her efter ferien, og lige nu ser det ud som om jeg ender med at have 6 A-fag i 3.g. Da det er stx har jeg Dansk og Historie A og min linje gør at jeg har Samfundsfag og Engelsk A. Mit sprog er Spansk på A og jeg er meget fast besluttet på at opgradere mit matematik f... -
Bliver jeg mon optaget????
ForumindlægHej, jeg hedder Kasper. Blev student juni 2012 og er nu igang med mit sabbatår. Min plan er at begynde på en videregående uddannelse efter sommererien i år. Vil gerne ind på Århus Universitet og læse Engelsk og Europastudier, men er ikke sikker på hvor stor chancen er for at jeg bliver optaget?... -
Hjælp til AT!!
ForumindlægHej alle Jeg har problemer med AT opgaven, jeg skal aflevere det næste uge, så HELP! Jeg skriver om Diabetes i Biologi B - Engelsk A. Min lærer synes at der er for lidt engelsk i min opgave og det er forsent til at skifte et fag... Har i andre ideer om hvad jeg ellers kunne skrive om som dække... -
Markedsføringsøkonom/marketing managment
ForumindlægVil gerne søge ind på markedsføringsøkonom som 1 priotet men kommer jeg ikke ind på denne vil jeg gerne ind på den engelske version. Er dette muligt at gøre når det egentligt er den samme uddannelse. Altså at sætte markedsføringsøkonomm som 1 priotet og Marketing management som nr 2? -
DIO menneskehandel hvilke fag?
ForumindlægJeg skal snart vælge fag til DIO - det internationale område, men jeg er meget i tvivl om hvilke fag der vil være bedst at skrive i , hvis jeg gerne vil skrive om menneskehandel/kvindehandel? Tænker selv dansk/engelsk eller dansk/samtidshistorie. Nogen der har noget erfaring? -
Paper eller essay
ForumindlægHej alle Har fået en eksamnesæt, der skal løses til næste uge, men er stødt ind i lidt af et problem. Der er to opgaver man kan vælge imellem, skrive et paper eller et essay. Essay har jeg godt styr på, men et paper derimod, hvordan ville I forklare det, hvad er det? Altså hvad er et paper i enge...
