Søgning på: dansk reportage. Resultater: 11701 til 11720 af 41162
-
Tysk hjælp
ForumindlægNogen som er gode til tysk, som vil hjælpe mig? -
rettelse skal afleveres snart
ForumindlægHej Jeg har en ovversættelse her, som jeg ville håbe nogen kunne rette. Hvad der må rettes: Verbebøjninger, kongurens, evt ordtillingsfejl Oversætelsen: Carencia. La fanilia de carencia. Semejante se sentía Ruy . Los recuerdos con Caridad y los niños en su cerebro vol... -
Powerpoint - Lægge lyd ?!?
ForumindlægHeii allesammen..! Har hørt (og faktisk selv engang prøven), at der er et program hvor man kan skrive en masse ord ind, og så udtaler "computeren/botten" ordene, men kan ummidelbart ikke huske hvad det er for et program? - for skal bruge det til min powerpoint.. Håber det er forståeligt :P -
MEGET LET RETTELSE
ForumindlægRet denne lille sætning, tak: "Mon parent ne s'inquiète pas, quels vêtements portent" -
Faglige metoder
ForumindlægHey ville lige høre hvad man mener med faglige metoder? -
Hjælp til godt essay
ForumindlægHej! Jeg skal skrive et godt essay omkring min bolig, samt mine boligdrømme. Jeg er ikke vant til essays, og kunne derfor godt tænke mig nogle gode tips - også til, hvad jeg skal have med i mit essay, og hvordan jeg skal formulere mig. Svar gerne privat! :-) Hilsner -
EU
ForumindlægGodaften, imorgen skal jeg med mit samfundsfagshold på ekskursion, hvor vi skal besøge EU-oplysningen på Christiansborg. Jeg mener, at der skulle være mulighed for spørgsmål om EU og udenrigs/sikkerhedspolitik. Hvilke spørgsmål ville I stille, hvis det var jer? -
Lille del af stil
ForumindlægGodeftermiddag:) Jeg håber, at der er en venlig sjæl, der vil rette denne lille del af min stil. Der er sikkert flere fejl, end jeg tror. Men jeg har lavet en parentes om det, jeg er MEGET usikker på. Eine Bombe traf die Kirche, und die Aufseherinnen hatten angeblich die Gefangenen in diese Kir... -
Rettelse af engelsk oversættelse
Forumindlæg1. For the breakfast Harry always has bacon and egg and two sausages. 2. Of course he knows that sausages are full of cholesterol, but he likes them. 3. He will go on eating sausages too he gets a heart attack. 4. Egg contains too cholesterol. 5. Harry is no good at the job" in a kitchen.... -
Bestemt på latin
ForumindlægJeg har allerede forstået, at man på latin ikke kan se forskel på ubestemte og bestemte ord - derfor kan "rex" både være "en konge", "kongen" og "konge". Jeg kom dog til at tænke på, hvordan man skriver bestemt, når man inddrager adjektiver, f.eks. i sætnin... -
muhammed-sagen
Forumindlæghej jeg skriver en opgave i huntingtons teori "civilisationernes sammenstød" i forbindelse med muhammed-sagen. Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde på nogle problemstillinger inden for religion, som gerne skulle have et fremtidsperspektiv.. Eller en vinkel fra religionens side... -
En sætning
ForumindlægEn privat rettelse af min sitl er stadig meget velkommen, men her er lige den sætning jeg er mest i tvivl om: - Det har han været i [seit] (flere) måneder. Jeg er mest i tvivl fordi jeg ikke ved hvad [ ] og ( ) skal sige. - Das ist er in seit Monaten gewesen -
Vil du rette?
ForumindlægIn meiner Freizeit spiele ich Tischtennis jeden Montag und Donnerstag von 19 bis 21 Uhr von Helsingör Bordtennis Klub. Wir sind ungefähr 20 Personen und spielen beiden Turniere als auch normale Training. Der Klub liegt an einer Schule. Jeden Dienstag hilfe ich Migranten bei den Hausaufgaben von 1... -
forside
ForumindlægHej.. Hvad skriver i på forsiden, og i hvilken rækkefælge? Jeg har indtil nu skrevet: Navn Gymnasium Klasse Studieretning Emne Fagkombination Opgave A Hvordan vil i stille det op? Og vil i tilføje noget? -
Hjælp.
ForumindlægHej - håber på hjælp. :-) Sandsynlighedsregning: Hvilken bogstavtast bliver mon mest slidt på en edb-maskine? Hvordan finder jeg ud af dette? På forhånd tak. -
Kost og sundhed på plejehjem
ForumindlægHej jeg er ved at lave en opgave om sundhed på plejehjem og om de selv tænker over hvad de spiser og hvilken motion de får men har lidt svært ved at findet er der måske nogle her inde der kan hjælpe mig På forhånd tak :) -
Er du - Baptister?
ForumindlægHvad er en baptist's mission? Jeg har været inde på baptistkirkens hjemmeside, men jeg kan ikke rigtig finde det. Hvor det står overskueligt fortalt. Hvad er deres menighed? mere evt`? og er du selv baptist? -
Litteraturhistorisk
ForumindlægHej Jeg sidder og laver en stil 'Udenfor' af Svend Åge Madsen, hvor jeg skal lave en perspektivering som placerer den litteraturhistorisk, jeg synes dog jeg er lidt på bar bund, så er der nogle der kan hjælpe? :) -
Analyse af Christian 4.s pestforordning 1625
ForumindlægHej :) Jeg sidder og er i gang med at skrive SRP i fagene Historie og Bioteknologi Jeg er noget til mit analyserende spørgsmål, hvor jeg skal analysere kilden Christian 4.s pestforordning fra1643 (http://www.academia.dk/Pesten-i-Danmark/1643a.php) Jeg har et kæmpe problem i og med at ... -
Projektuge emne
ForumindlægHej Vi er 2 elever fra en 9. klasse. Vi er i gang med at forberede projektuge, men der er jo intet projekt uden et emne!! Overemnet er "tid" og vi har derfor tænkt på emner som fx fremtiden (kommer der en 3. verdenskrig) eller at have om en bestemt tidsperiode. Vi synes nogl...
