Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 11861 til 11880 af 61667
-
FSA Matematik aug. - sep. 2006
ForumindlægNogle der har FSA i Matematik fra 2006 i aug. - sep. Hvis nogle har den, upload eller send et link .. Ellers send den til [email protected] Daniel -
Billedkunst-eksamen C, eksempler på spørgsmål til eksamen?
ForumindlægHej folkens, Jeg skal snart op til billedkunst-eksamen (d.17) og derfor vil jeg gerne spørge jer om, hvad kunne spørgsmålet f.eks. være, nogle idéer? Vi har arbejdet med: Arkitektur/skulpturer Samtidskunst Kanoniseret og provokerende kunst Popkunst Gengivelsesstrategier Byrum og pladser -
Fysik eksamen B niveau
ForumindlægHejsa Er der en der vil hjælpe mig med at fortælle hvordan jeg bedst forbereder mig til fysik mundtlig eksamen? -
Dansk A Eksamen Kronik
ForumindlægHej, gider i ikke give et respons på kronikken jeg skrev til eksamen i dag. Generation Y. -
DK Mundtlig Eksamen
ForumindlægKan nogen give mig et link, der indeholder en "guide" til hvad man skal bruge forberedelsestiden på - og hvad der prioriteres. Derudover vil jeg gerne, hvis der er nogen der kan give mig et eksempel på en disposition til en sådan eksamen, jf. ovenstående.mvh. jaba -
Hvilken rolle har SRP til eksamen?
ForumindlægJeg undrer mig vildt over, hvor stor en indflydelse SRP har til eksamen.. Jeg ved udmærket, at SRP regnes som et A-niveau fag, men bliver karakteren talt med til eksamensgennemsnittet? Har karakteren overhovedet en stor betydning for den uddannelse man vil ansøge til? Hjælp :D -
Maori (engelsk eksamen)
ForumindlægHej, jeg har en mundtlig engelsk eksamen om to dage, og skal finde ud af hvordan andre mennesker i New Zealand ser på "Maories". Kan simpelthen ingenting finde på nettet, så ville spørge om der er nogen, der ved noget, eller har en idé om, hvordan de ser på dem? -
24-timers eksamen historie. HJÆLP!
ForumindlægHåber VIRKELIG der er nogle, der kan hjælpe, da jeg er på virkelig bar bund. Jeg er igang med en 24-timers historie eksamen og har trukket emnet Danmarks udvikling efter 1945. Mit problem er så, hvordan jeg skal lave en analyse med inddragelsen af kilderne. Jeg har nemlig fået en masse forskellig... -
dumpet eksamen i retssociologi
ForumindlægKære Alle, Jeg henvender mig til Dem, da jeg flere gange har taget retssociologi eksamen dog uden held. Jeg skal nu tage eksamen til feb.2017 og er begyndt at læse op på eksamen. Men jeg vil høre om de har nogle gode råd til hvordan jeg bedst kan forberede mig til denne eksamen. Jeg har læst b... -
Forskel på matematik-økonomi og økonomi
ForumindlægHej. Jeg skal efter sommer begynde på enten matematik-økonomi eller almindelig økonomi (polit) på KU. Jeg har læst en del, men mangler at få et endegyldigt svar på følgende: Selvom ens faglige profil selvfølgelig påvirkes af hvilken udd. man vælger, er det så sådan at man "låser sig fast&q... -
Gennemgang af matematik aflevering
ForumindlægHej, Har matematik aflevering for til i morgen om funktioner og alt muligt andet godt, og vil høre om en af jer matematik genier vil tjekke den igennem for mig :) Hvis en af jer har lyst til det, så vedhæfter jeg den lige! :) Hilsen Jeanete -
Dansk Mundtlig Eksamen
ForumindlægHej alle, Jeg er lidt i tvivl om, hvad der skal fokuseres på, når man forbereder sig til en dansk eksamen. Hvad er godt at kunne til den mundtlige eksamen? Jeg kunne godt tænke mig en lille oversigt over, hvad I synes man skal forberede sig til. På forhånd Takkk :D -
Engelsk eksamen - sværhedsgrad?
ForumindlægEr der nogen der har været oppe til mundtlig engelsk eksamen, 3g, højniveau, sproglig? Jeg skal op på tirsdag, og nervøsiteten er begyndt at blive ret slem! Hvor svær er oversættelsen? Det er den jeg frygter mest, nemlig. Og hvor mange fejl kan man lave i den, hvis man godt vil have en nogenlunde... -
Noter til film og tv eksamen.
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med nogle noter til film og tv, er der nogen der kan give nogle gode råd til læsning til eksamen eller bare gode råd generelt vedr. film og tv eksamen.. -
Angående hjælp til sit eksamensprojekt til eksamen
ForumindlægHej. Jeg har et spørgsmål, der vedrører mange herinde tror jeg. Hvis man modtager hjælp til sit eksamensprojekt herinde via forummet, har man så ikke snydt, og brudt reglerne i forbindelse med eksamen? I så fald har man jo dumpet og bortvist fra eksamen. Det er bare en tanke fra min side... -
naturfags eksamens noter
ForumindlægHej...Jeg skal til eksamen i naturfag og jeg er sproglig så det er ikke ligefrem mit yndlingsfag...er meget nervøs...Er der ikke nok nogen der har nogle noter til Naturfag 1 og Naturfag 2 ??? eller i det hele taget bare til naturfag?Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe -
Nu nærmer eksamen sig.. Hvad ligger markedsrenten på?
ForumindlægJa.. Da der snart er skriftlig eksamen, sidder jeg her og forbereder mig lidt...I den sammenhæng kunne jeg godt tænke mig at få en lille up-date om hvad markedsrenten ligger på i disse dage, hvis man nu sku få sig en opgave med lidt analyse i... -
HHX - skriftlig dansk eksamen
ForumindlægHar lige været til skriftlig eksamen idag i mundtlig dansk (HHX) Vil gerne høre hvad I andre valgte og hvordan det gik? Valgte selv opgave 1, Skysamleren af Hanne Marie Svendsen.. Hvis der er andre der har valgt den samme, vil jeg meget gerne høre hvad I analyserede jer frem til :) -
Fysik B Eksamen..
ForumindlægTil Fysik B eksamen skal der traekkes en oevelse samt et emne til senere fremlaeggelse. Kan man i denne sammenhaeng traekke et emne som blev gennemgået på foerste år? Altså et forsoeg udfoert på foerste år, eller et emne gennengået på foerste år? -
I TVIVL OM SAMFUNDSFAG A EKSAMEN!
ForumindlægHej I samfundsfag eksamen A, skal man udarejde en synopsis ikk? Jeg får nogle bilag som dækker over et overordnet emne, derfra skal jeg så lave et overordnet spørgsmål og nogle underspørgsmål som bevæger jeg over de tre taksonomiske niveauer? Har jeg ret?
