Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 11961 til 11980 af 109300
-
Hjælp med Oversættelse fra Engelsk til Tysk, der er tale om 3 linier.. Pleas har brug for hjælp..
ForumindlægHej alle Apart from 304 elegant guest rooms and 78 luxurious suites you have the choice between a variety of conference and convention rooms which meet even the most sophisticated demands for an exclusive ambience and the very latest in conference equipment and technology... Det er de 3 linjer ... -
'in' eller 'at' på engelsk A, Hjælp!! :P
ForumindlægHej alle, jeg har et spørgsmål. Hvad er den grammatiske grund til at det hedder "At the end of this short text..." istedet for "In the ending of this short text..." Kan godt høre at 1 lyder bedre end 2, men hvad er grunden? x) -
Hvor meget tror I kvote 1 stiger?
ForumindlægKvote 1 ved Jura på KU 2011 lå på 8,5 for 2011. Hvad mener I sandsynligheden er, for at den kommer over 8,9 for næste år? Det håber jeg nemlig ikke den gør. :) -
Macbook - hjææælp
ForumindlægHej, hvordan er det nu at man laver orddeling på mac? Jeg har officepakken 2011. -
SRP: Strunge+Bowie+evt. punken(Engelsk A+Dansk A)
ForumindlægHej! Jeg skal her til december skrive SRP i Engelsk A og Dansk A om Strunge og Bowie samt evt. punken. Jeg vil sammenholde forskellige tekster og komme ind på deres iscenesættelse i form af Bowies Ziggy Stardust og Aladdin Zane samt Strunges Simon Lack. Jeg har dog 2 problemer: 1. Bowies imponer... -
Intensivt eksamenskursus?
ForumindlægHej! Jeg skal op i mundtlig engelsk på b-niveau, og tænkte det kunne være brugbart med et intensivt eksamens kursus op til eksamen. Er der nogen som kender et godt hold eller skal jeg søge til privatundervisning? Håber I kan hjælpe mig :-) -
evolution - livets oprindelse 24 timers forberedelse til biologi (B) eksamen.
ForumindlægHej er der en der vil hjælpe mig med at redegøre kort for symbiose-teorien og forklare betydningen af henholdsvis mitokondrier og grønkorn for livet på jorden? .. Jeg har læst omkring symbiose på nettet men kan virkelig ikke forstå det, er der ikke en der kort vil forklare mig det med deres egn... -
Opstil Fourierrækken på kompleks form ud af a_n og b_n
ForumindlægOm en 2-Pi periodisk, stykkevis differentiabel og kontinuert funktion f: R->R oplyses at Fourierkoefficienterne er givet ved an=0 for alle n og bn= for alle naturlige tal Opgaven er så at opstille Fourierrækken på kompleks form. Jeg har anvendt at c0=½*a0, cn=½*(an-i*bn) og c-... -
Praktisk information til skriftlig eksamen i Matematik B? [EKSAMEN IMORGEN]
ForumindlægHej. Så jeg er i tvivl om et par praktiske ting til det skriftlige Matematik B eksamensforløb: 1) Jeg skriver med papir og blyant, skal jeg have mit eget papir med eller skrives der på specielt udleveret papir? 2) Hvad gør jeg hvis jeg springer en opgave over, men vil vende tilbage til den? Sk... -
Hjælp
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal snart op til engelsk prøve. Mit ordforåd i engelsk har altid været godt men når jeg skal til eksamen og sidder deroppe så forsvinder det. Hvad kan jeg gøre? -
Dansk Eksamen, 10 kl, prøve b. Emne: To Verdener, tekst??
ForumindlægJeg har trukket emnet "To verdener" i dansk. Vi har i år prøveform B hvilket betyder jeg har et godt stykke tid til at forberede mig. Jeg skal selv vælge en tekst, hvilken som helst genre (evt. novelle?), som omhandler dette emne. Der skal tekst-mæssigt også være en god del at tage fat ... -
Nogle der kan hjælpe mig med at få rettet en engelsk opgave??:)
ForumindlægNogle som har tid til at rette en engelsk opave??:D -
Rettelse af engelsk stil! Det vil betyde alt for mig, da jeg skal aflevere imorgen :)
ForumindlægThe novel is written by Maile Meloy. The main character in the novel is Sam Turner. Sam just turned fifteen years. The story is written as if it was in the past, as we can see in the text, which is seen in the first sentence“. The summer she turned fifteen”. Sam and her father lives together in M... -
Hjælp skal aflever imorgen.. vil i gerne rette den helt for mig:) plzzz på forhånd tak... duer ik til engelsk:'(
ForumindlægIn this exercise, I have to analyse the short story and interpret it. Georg Orwell writes the short story “Shooting an elephant”. I will start with analyzing the text, where I will give a characterization of the main character and the people in the town. After that, I will interpret the text and ... -
Hvad svarer de engelske "A/AS level subjects" til i det danske system?
ForumindlægJeg overvejer at søge ind på en bacheloruddannelse på et universitet i det store udland, men jeg har problemer med at gennemskue kvalifikationsrammerne. Som led i ansøgningen bliver jeg bedt om at angive hvilke "A/AS level subjects (or equivalents)" jeg har læst. Hvad svarer de fagniv... -
Nogen der vil nævne grammatiske fejl i min engelsk stil opgave?
ForumindlægHej jeg har lavet denne opgave og vil spørge om nogen kan nævne nogen tydelige fejl. Hunters in the snow I think Tobias Wolf tries to say that if you are nice to other people, then they will be nice to you too. If you hurt someone, then it will come back to you. That was my thought after... -
Hjælp til valg af oplæsningstekst. Dansk mundtlig, b-prøveform, 8. klasse
ForumindlægHer om kort tid, skal jeg op i mundtlig dansk. Det er B-prøven. Jeg har så været så uheldig at trække emnet kortfilm. Jeg har dog fundet en film, det er den, der hedder Tomme Rum (Link : http://www.station-next.dk/biograf.asp?side=6&id=2&vis=2003&film=3713&show=1 ) Jeg har så... -
Eksamesopgaver i matematik toårigt på B-niveau opg. 5.039 & 5.046
ForumindlægOpg. 5.039En glasmonstre skal anbringes på et bord i et hjørne af et rum, således at bordet udgør bunden og væggene udgør to af siderne i montren. Toppen og de to resterende sider udskæres af en rektangulær glasplade der er 3 m lang og 2 m bred. Dette foregår ved at man skærer langs de stiplede l... -
Samfundsfaglig studieretning
ForumindlægJeg har valgt studieretningen Sam A, Eng A, Mat B, når jeg efter ferien starter i 1. g. Hvilke erfaringer har I med denne, eller lignende, studieretning? Jeg vil gerne have en studentereksamen med bredest mulig adgang, men er dog mest sprogligt/samfundfagligt interesseret. Jeg overvejer også fort... -
SRP Rel B - Eng A - Kastesystemet i det moderne Indien
ForumindlægHej alle sammen, hvis der er nogen! Jeg har ikke før brugt den her side, men hvor der er mulighed for genvinst, er jeg på :-) Jeg hedder Nina og går i 3.g. Jeg skriver opgave i Rel B og Eng. A, og min problemformulering lyder således: Redegør for kastesystemet mytologisk og socialt Analysér og ...
