Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 11981 til 12000 af 19198
-
Chancen for mat-eksamen?
ForumindlægHej, Jeg afslutter matematik på B her i 2.g. Derudover afslutter jeg 3 C-fag, og 1 andet B-fag. Jeg har altså mulighed for at komme op til 6 forskellige eksamener. Jeg har hørt, at det altid er 2 eller 3 dog. Men er der nogen der har en idé om, hvor stor chancen er for ikke at trække hverken mun... -
Hjælp til oversætte det enkelt sætninge
ForumindlægFor at Maria kan køre os til lufthavn må vi rejse søndag for hun har ingen mulighed for at gøre det hvis vi rejser først mandag. Tak for hjælpen på forhånd -
digteanalyse: miljø
ForumindlægHej, jeg skal op til dansk mundtlig eksame, og jeg trukket lyrik og valgt De Evig Tre af Tove Ditlevlsen. Et af punkterne på min analyse er miljø, men jeg er ikke sikker på hvad miljøet er i digtet. så hvis i kunne hjælpe vil det være til stor hjælp. :-) -
kun et ord
ForumindlægHej nogen der ved om man skriver "An einem anderen Morgen" eller "An einem andern Morgen"? -
oversættelse af brev
ForumindlægHej Er der nogen herinde der er god til oversættelse af breve. Jeg modtaget dette brev. Jeg forstår nogle hovedtræk men hellere ikke mere. Brev lyder følgende: Wir gruessen Sie ganz herzlich. Zu Ihrer Porzellantreff.de-Bestellung gibtes Neuigkeiten. Wir bedauern sehr, dass wir trotz intensiver... -
rettelse af engelsk tekst..
ForumindlægEr der nogen der vil være mig behjælpelig med at rette denne engelske tekst, ved jeg ikke helt har styr på det, men det var et kæmpe arbejde for mig at skrive teksten, og ønsker mig at det er lidt mere korrekt. Hilsen Bente The god history I had meet Hans and marie at my first workplaisment we... -
taber/vinder
Forumindlæghvad var Japans rolle i 2.verdenskrig?..hvem holdt de med... 1.verdenskrig: vinder:? taber:? 2.verdenskrig: vinder:? taber:? påforhånd tak -
Berlinmuren
Forumindlægjeg skal fremlægge om berlinmuren her imorgen og jeg troede virkelig jeg havde styr på det hele, jeg har desværre overset produktet. Nogen der har en ide til et produkt? helst et man kan lave med begrænsede resurser -
10.klasse - råd
ForumindlægLærer mam noget nyt i 10 klasse i matematik, engelsk og dansk, fysik/kemi osv. Jeg kunne godt tænke mig at vide mere, om man lærte noget nyt/ er det same som 9 klasse eller hvordan foregår det? -
kort oversættelse . kig den igennem :)
ForumindlægNogen der vil kigge den igennem for fejl. :) Har du børn? Jeg har en datter. Vi har 2 børn. Har I penge? Har du penge? Hvor har han pengene? Vi har et hus. Har han tid? Nej, han har aldrig tid. Hvornår har du tid? Klokken 12 har jeg tid. De har hovedpine. Har du ofte hovedpine?Nej, jeg har aldr... -
Prostitutionsdokumentar til brug i SRP
ForumindlægJeg skal skrive om legalisering kontra kriminalisering i min SRP i dansk og samf. I danskdelen vil jeg rigtig gerne analysere en dokumentarfilm, der har fungeret som et indlæg i debatten - den skal altså gerne være subjektiv. Men alt jeg kan finde, handler om menneskehandel, og det er ikke det, j... -
Ekstraundervisning fravær.
ForumindlægHej. Jeg går i STX på første år og har efter en matematikprøve fået at vide, at jeg skal have ekstraundervisning. Efter prøven snakkede jeg med nogle venner og de sagde at fravær fra ekstra matematik ikke gælder. Passer det? PS. Synes I, det er fair at jeg skal have ekstra matematik pga. 5 opga... -
Kasus
ForumindlægHej Jeg er en elev, som går i 8. årgang og vil gerne have svar på hvad genitiv, dativ, nominativ og akkusativ er. Dette emne har vi aldrig haft om før. Tak for svar -
Berlin
ForumindlægEr der nogen, der meget pædagogisk kan forklare mig hvorfor Berlin muren blev rejst op d. 13. August 1961? -
Navneord, verber osv
ForumindlægHej alle. Jeg har ikke helt styr på verberne, f.eks. substantiv og udsagnsord. Jeg ved ikke hvad er hvad, og derfor spørger jeg om nogen kan komme med alle de navne som findes, som navneord osv -
Identitet og storbyen
ForumindlægHejsa, Fik udleveret min problemstilling i foregårs, og har overemnet identitet og storbyen. Mine fag er dansk og engelsk, og som den danske del af min analyse skal jeg analysere en selvvalgt novelle fra jan sonnergaards novellesamling "Otte opbyggelige fortællinger om kærlighed og mad og f... -
Indsættelses øvelse.
ForumindlægNogle der kan hjælpe med den her indsættelses øvelse? Se vedhæftet fil -
Terrorisme [20. århundrede kontra det 21. århundrede]
ForumindlægSom overskriften lyder har jeg fået til opgave af min vejleder at lave en sammenligning af terroren rundt om i verdenen. Mere konkret skal jeg vurderer/sammenligne terrorismen fra det 20. århundrede kontra terrorismen fra det 21. århundrede. Jeg er kommet godt igang med min opgave, men er kommet... -
ein eine eller einem?
ForumindlægHey, jeg har brug for hjælp fordi jeg ikke ved hvornår man skriver, ein eine eller einem eller om man overhovedet kan sige einem. -
Begrænset funktion - indføre bestemt integral
ForumindlægHej I min Studieretningsopgave har jeg fået følgende i min problemformulering. "For en begrænset funktion skal du indføre det bestemte integral ud fra forskellige summer og efterfølgende bruge dette til udregning af inertimomentet af de i forsøgende anvendte legemer" Ville gerne je...
