Søgning på: fysik rapport metaller. Resultater: 12141 til 12160 af 23765
-
S-R sætninger online
ForumindlægHej folkens, Sidder og er igang med en rapport... Har bare det problem, at jeg ikke har en databog hvor jeg kan slå kemikalierne op... Er der ikke nogen der kender en hjemmside hvor man kan slå det op online? På forhånd tak :) -
Beregning af M
ForumindlægJeg har lidt problemer med at beregne M i en rapport: Der hældes 10 ml eddikesyre i en kolbe og der skal 4 ml NaOH til at titrere den. Hvordan beregner jeg M? -
Blodtype
ForumindlægJeg er i gang med en rapport om blodtypebestemmelse. I DK er det 0 og A rhesus positiv som er mest normale. Er der nogen som ved hvordan det er i andre lande? Gerne med begrundelse. -
Hjælp fremstilling af salt MgSO4
ForumindlægHjælp jeg skal lave en rapport om et forsøg vi har lavet.. Men var der ikke og det haster.. Har fået et kopiark hvor der står at man skal opløse Zink og Magnesium i saltsyre, men hvordan får jeg det om til salt? -
Natron
ForumindlægNogen der ved hvorfor natron (NaHCO3) er et salt? Jeg sidder nemlig med en rapport omkring natron, også strejfede det mig bare lige en tanke hvorfor natron er et salt. :) -
Gær
ForumindlægKære alle, Jeg laver en rapport om gæring. Jeg har et spørgsmål; Hvilke processer laver en gærcelle under aerobe og anaerobe forhold? Henvis gerne til en hjemmeside :) -
resistans - skal den skære 0,0??
Forumindlæghej sidder lige og laver en rapport om resistans. når jeg laver U-I grafer, skal "den bedste linje" skære 0,0? om ja - hvorfor???? plzz.. nogen der har e konkret svar til mig??? taK?? -
Potassium Manganate(VII)?
ForumindlægHvordan oversættes potassium manganate(VII) til dansk? Vi har en vejledning som er på engelsk, og da jeg skal skrive rapport om den, ville jeg lige være sikker på at jeg brugte det rigtige navn... På forhånd tak for hjælpen -
osmose og demineraliseret vand
ForumindlægJeg er ved at skrive en rapport om drikkevand, hvor jeg skal forklare et forsøg vi har lavet om osmose og et om demineraliseret vand. Jeg kan ikke se sammenhængen mellem drikkevand og forsøgene er?. -
Ionforbindelser og Molekyleforbindelser
ForumindlægJeg skal i gang med Kemi rapport. Mangler noget meget vigtig information Forklat venligst hvad forskellen mellem Ionforbindelser og Molekyleforbindelser med hensyn til både opbygning og opløselighed? -
Fotosyntese billeder - haster lidt
ForumindlægGodaften (igen igen) :D Ville høre om I her kunne hjælpe mig med flotte billeder til min rapport om fotosyntesen. På billedet skal der være måleglas, vandplante (Elodea canadessis),lyskilde og saks. -
Desperat. Indbygning af genet for alfa-kæden i menneskeinsulin i et plasmid.
ForumindlægHej. Vi har fået en meget svær bio-rapport for som er noget svær for to sproglige. Nogle der ved hvordan genet for alfa-delen af insulin ser ud og hvor mange codons genet består af? -
Neurofysiologi
ForumindlægHej. Jeg skal i 3.g skrive en rapport om: Øvelser i neurofysiologi. Jeg har ikke fået det, og sidder nu med et kæmpe problem. Hvordan skriver jeg teorien? Nogle der kan hjælpe mig med hvad den skal omhandle etc.? -
Arealfunktion
ForumindlægHej! Jeg sidder lige her og skal skrive en rapport om Arealbestemmelse. Jeg skal her gøre rede for Arealfunktionen. Jeg er bare usikker på hvad en arealfunktion i virkeligheden er. Bruges det bare som en betegnelse for arealet under en kontinuert graf eller hvad? På forhånd tak. -
Energiforbrug
ForumindlægHej jeg skal skrive en rapport om energiforbrug, jeg kan ikke finde svar på disse spørgsmål, 1. hvad er KWh? find eksempler som kan illustere, 2. hvor meget energi en kWh repræsenterer? Tak på forhånd:) -
Luftmodstand og Gnidning
ForumindlægSom overskriften siger.. Er der nogen som kan give en teoretisk beskrivelse af lutfmodtand og gnidning, ikke nødvendigvis i et.. Nogen der har nogle gode ideer til hvad man kan have med i en rapport om gnidning og luftmodstand i den teoretiske del.. -
Hvordan optages kulhydrater i blodet?
ForumindlægHar en biologi rapport til i morgen om kulhydrater, og jeg håbede en eller anden ville forklare hvordan kulhydrater bliver optaget i blodet og transporteres rundt i kroppen og ud til cellerne i musklerne.. :) - Tak på forhånd -
cellen
ForumindlægJeg er igang med at lave en biologi rapport om cellen og dens livstyringer, og har nogle spørgsmål. Hvad er respiration Hvilke forhold har indbirkning på respirations størrelse ? håber i vil hjælpe mig :) -
Sund ret?
ForumindlægJeg skal i en rapport deffinere om en bestemt ret er sund.. Men jeg synes, at spørgsmålet er lidt tricky.. For, hvornår kan man deffinere noget som værende en sund ret helt konkret? -
Udarbejdelse?
ForumindlægHej .. For en uge siden lagde jeg en rapport ind på siden... hvorlang tid gpr der før den er udarbejdet færdig, og kan komme helt ud på siden til downloading? Nick
