Søgning på: kemi a eksamenssæt 2016. Resultater: 12161 til 12180 af 152758
-
redegørelse af redoxreaktion
ForumindlægHej Jeg har en opgave fra et eksamenssæt. Opgaven omhandler en redoxreaktion HJÆLP! -
Differentialligning 4.036
ForumindlægHåber lige I kan hjælpe med en opgave.Der løber vand ned i et kar, der kan rumme 50 liter, og som har et afløb i bunden. Med V(t) betegnes mængden af vand i karret til tidspunktet t. Når V måles i liter og, t måles i sekunder, tilfredsstiller V differentialligningen V'(t) = 0.1 - a*V(t) | a &... -
Eksamen noter
ForumindlægHejsa alle sammen ... Jeg har brug for noter,,, Til følgende -Biologi -Engelsk -Tysk -Dansk -Matematik -Fysik/kemi Håber i Kan hjælpe -
Dumpet eller ej ?
ForumindlægKemi b HTX årskarakter: 4 mundtligt, 02 skriftligt og eksamen 00. Er faget bestået ? -
Supplering
ForumindlægEr der nogen, der ved om man kan supplere kemi C, mens man stadig går på gymnasium (2.G)? -
Kemiske formler
ForumindlægKan i ikke sende alle kemiske formler til mig der findes? så jeg kan øve dem godt og grundigt på dem og hvad de er. -
HTX Frederiksberg
ForumindlægHej Ville bare lige høre om nogen af jer går Frederiksberg HTX på Biokemi linjen (helst 3.g'erne)? Hvordan er lærerne og undervisningen? Er det nogle gode lærere osv? Fortæl en masse.. -
Oxidation
ForumindlægHej :) Ville høre om der er nogen der kan hjælpe mig med oxidationstallet for dichromationen? gerne med lidt forklaring :) -
Ligevægte: Ethanol - ethanal - eddikesyre
ForumindlægVed reaktionerne ethanol + NAD+ <-> ethanal + NADH + H+ ethanal + NAD+ + H2O <-> eddikesyre + NADH + H+ Er der tale om ligevægte. Hvis pH = 9, er det så muligt at regne den samlede ligevægtskonstant ud for bruttoreaktionen? Hvor kan jeg evt. finde de ligevægtskonstanter? -
AT Problemformulering - Hjælp med at vurdere? Hvilken er god? evt. forbedringer
Forumindlæg... -
Radioaktivitet
ForumindlægJeg har kemi rapport for, der står Beskriv Hvad det vil sige at et stof er radioaktivt? -
Medicin studiet
ForumindlægJeg har et snit på 10,7 inkl. hurtigstartbonus og ønsker at læse medicin. Hvis adgangskvotienterne er de samme som sidste år, så har jeg kun mulighed for at komme ind på AAU eller AU som standbyplads. Jeg bor i KBH området, men at flytte ser jeg ikke som det store problem og desuden vil jeg allig... -
SRP
ForumindlægEr der nogen, der har nogle rigtige gode til SRP? Der skal i hvertfald skrives i mat, da jeg har det på A-niveau.. Min studieretning hedder Mat A, Fys B og kemi C.. Har I nogle ideer? Kan jeg også skrive i dansk og mat? -
Vinterrustur Medicin?
ForumindlægHej SP Er der nogle, der ved, om der også afholdes en vinterrustur for vinterstartere 2016? Ved godt, at rusturen her i august er for både vinter- og sommerstartere, men tænkte bare på, om der også er en for kun vinterstartere.. :) -
Teopæd
ForumindlægHjælp søges til at skrive teopæd opgave fra januar(2016). Det kræves at du selv har bestået teopæd med en rimelig karakter. Betaling aftales. -
Teopæd
ForumindlægJeg søger hjælp til at skrive min teopæd opgave fra januar(2016). Det kræves at du selv har bestået teopæd. Betaling aftales. -
Dansk og Engelsk
ForumindlægHej Er der nogle som kan anbefale et emne med fagene dansk og engel i "AT—2016 GRÆNSER"? -
3. semester medicin
ForumindlægHej Er der nogen på her som studerer medicin som har læselisten til 3.semester (helst fra i 2016 eller 2017), vil I ikke lægge den op her i den her tråd? Tak på forhånd -
Brexit
Forumindlægjeg skal redegøre for dette: processen op til folkeafstemningen om EU medlemskabet i Storbritannien i 2016. hvor kan jeg finde ud af noget som svare på det præcist Tusind tak på forhånd -
1. ordens differentialligning
ForumindlægHej. Jeg sidder her med min SRP i mat A & kemi A. Jeg skal løse en 1. ordens differentialligning, som er givet ved: dA/dt = F*Ka*A^mave - K*A Løsningen er givet ved: A(t) = (Ka*F*A0)/(Ka-K)*(exp(-K*t)-exp(-Ka*t)) Er der nogen, som kan forklare mig dennes fremkomst? På forhånd tak!
