Søgning på: synopsis eksempel engelsk. Resultater: 12201 til 12220 af 44201
-
Uafhængige og afhængige variabler
ForumindlægHej igen! Mathon du har virkelig hjulpet meget! Kan du gøre det igen? :) Til mundtlig årsprøve, kan jeg ikke besvare dette spørgsmål... Gør rede for forskellige måder at beskrive sammenhængen mellem en uafhængig og en afhængig variabel. Giv eksempler. -
fordomme/vorurteile
Forumindlægfordomme på tysk hedder vorurteile, men når man har fordomme imod nogen, bruger man så über eller gegen? -
Har virkelig brug for hjælp
ForumindlægHej.... Håber I alle nyder påskeferien! Jeg sidder med opgave, og har virkelig svært ved at finde noget om globaliseringsklemmen -er der nogen der kender noget til det, der evt vil smide et par ord retur til mig, eller henvise mig til et sted, hvor jeg kan finde noget om det... På forhånd tak, og... -
Lommeregner
ForumindlægSkal regne den tredje kvadratrod af 20/2phi^2/3 ..Nu er det bare at jeg ikke ved hvordan jeg taster dette ind på min lommeregner.Vil jeg få det samme resultat, hvis jeg istedet at tage den tredjekvadrat rod opløfter det hele i 1/3?Har forresten en TI-89 (: -
x^2 eller 2x?
ForumindlægHvad er forskellen på x2 og 2x? -
Polyester og bindinger.
ForumindlægHej Nogen der kan hjælpe mig med det her spørgsmål? Hvad er polyester sammensat af og hvilke intermolekylære bindinger har betydning for dens struktur? Tak på forhånd og ha' en god dag :) -
Salgsassistent
ForumindlægHvor meget tjener man af at arbejde i fuld tid som salgsassistent hos en bagerbutik? -
kinetisk energi
ForumindlægHvorfor er det intuitivt at kinetisk energi er proportionalt med kvadratet på hastigheden? Jeg forstår godt formlerne men ikke intuitivt hvorfor. Med intuitivt mener jeg at man kan se det logiske, ligesom at centripetalkraften f.eks. skal gå med kvadratet på hastigheden, fordi den både man både... -
Funktioner
ForumindlægHej allesammen. Dette er et meget enkelt spørgsmål, som jeg egentlig ikke selv kan huske.. Men, Hvad bruger vi egentlig den linære funktion til at udregner? Jeg tænker på tid eller noget i den stil.. Håber på et meget hurtigt svar.. På forhånd tak Mette -
mad og kaffe til personale
Forumindlægkvitteret faktura fra delikatessen mad og kaffe til pers. kr 1200 moms kr 300 kr 1500 betalt med check på foliokontoen MAD OG KAFFE ER DET SÅ IKKE UNDER DET ØVRIGE OMKOSTNINGER? SÅ SKAL JEG HA KONTI - KØBSMOMS - ØVR... -
Reducer
ForumindlægHvordan reducer man?? :-) -
Definer Aflæsning af funktionsværdier?
ForumindlægHey.. Jeg sidder med et problem i min Emneopgave i matematik der skal afleveres i morgen. Såå.. jeg tænkte at det her kunne være en mulighed. Folk virker utrolig hjælpsomme herinde og håber os de vil være det over for mig :D Problemet er at jeg skal definere hvad Aflæsning af funktionsværdier er... -
Gnidningsmodstand
ForumindlægJeg sidder lige her med en opgave i fysik. Jeg har dog lidt problemer med at definere hvad gnidningsmodstand er, hvis jeg kunne få lidt hjælp til at definere det, ville det være en stor hjælp . :) Tak på forhånd. -
Halløj :)
ForumindlægI min emneopgave står der: Løsning af 2. gradsligninger, når b eller c er 0. Mine notater giver ikke rigtig sammenhæng, så jeg ville lige prøve her :) Håber virkelig i kan hjælpe.. På forhånd tak.. -
brugforhjælp
Forumindlæghej. jeg har set den skriftlige eksamen i mat b-niveau år 2007 :-/ jeg må være forberedt på det værste. jeg har brug for svar på opgaverne, fordi jeg synes det er den mærkeligste og sværeste opgave jeg nogensinde har set i matematik. er der nogen der kan hjælpe mig??? jeg skal selv afslutte ... -
individualisering
ForumindlægHvad betyder begrebet: ‘individualisering’? -
hi
Forumindlægskriftlig eksamen nogen som her været i fs10 matematik? hvilke slags ? opg navn -
Diff.kvotient af produkt
ForumindlægHej Her er beviset for differentialkvotienten af et produkt: http://da.wikipedia.org/wiki/Differentialkvotienten_af_et_produkt Men jeg forstår ikke helt dette: "Der lægges følgende til differenskvotientens tæller, hvorpå det samme trækkes fra igen. Dette giver 0, således er dette fuldt lovl... -
Hvordan dannes alkohol?
ForumindlægHvordan dannes fx CH3OH? Det må være noget med CH3 + O2 - but how og hvordan bliver den afstemt? Er total lost, selvom det er ligetil. -
Kig gerne og hjælp!
ForumindlægHvis nogen gider foklare hvad er Hastighed?
