Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 12281 til 12300 af 35989
-
Mundtlig engelsk i folkeskolen
ForumindlægHej, jeg skal til mundtlig engelsk eksamen i morgen og jeg har nogle få spørgsmål. Vi har lavet en synopsis, som vi afleverede for noget tid siden. I den synopsis har vi skrevet hvad vi vil snakke om osv., det er alt sammen fint nok. Men hvad må man have med ind til eksamen? Må man kun have den s... -
Matematik C, dumpet?
ForumindlægHej! Jeg går i 2.g, og har lige været oppe til Matematik B, mundtlig eksamen idag. Det gik helt skævt, og klappen gik fuldstændig ned, da jeg skulle til eksamen, det afspejlede min karakter, i og med at jeg gik derfra med et 00. Mine årskaraktere er 02 og 00, så jeg har jo dumpet faget. Jeg kunne... -
PANIK - hjælp mig
Forumindlæghej jeg har netop afsluttet mine skriftlige eksamener og vil nu forberede på min AT eksamen på mandag. dvs. jeg har to dage inden jeg skal op. jeg har self. sammen med min gruppe afleveret synopsen, hvor vi også er kommet ind på hvad vi vil perspektivere til. det er i fagene FYSIK og HISTORI... -
brug for hjææælp - tysk B
ForumindlægHej allesammen :-) Jeg står i denne situation at jeg skal til tysk eksamen i morgen. Da jeg ikke er særlig god til tysk, har jeg brugt mange timer på at skrive en nogenlunde sammenhængende tekst. Som sagt er jeg ikke særlig god (og slet ikke til tysk grammatik), og ville derfor høre, om nogen va... -
Sociologi, Jura, Statskundskab på KU
ForumindlægJeg søgte ind på disse 3 linjer, på KU d. 5 juli. Men de forskellige uddannelser havde kvotienter på (sorteret efter prioritet) KU (sociologi) = 10,3 (2012) KU (jura) = 8,8 (2012) KU (statskundskab) = 10,6 (2012) Jeg fik et snit på 7,6, og ja det var kvote 1 jeg søgte ind på. Je... -
Jura bøger til hele første år
ForumindlægJeg købte det hele for lidt over 5000 kr . Og over halvdelen af dem, hvilket vil sige alle bøger til 2. semester er helt nykøbte og ubrugte. Jeg vil sælge dem alle for 3900 kr. Jeg gik på Århus universitet. 1. semester: Dansk statsret, M.J. Hansen, 2012 Familieret 2. udgave, Irene Nørgaar... -
ang. årskarakter og eksamenskarakter
ForumindlægHej. Tæller både årskarakter og eksamenskarakter med i ens gennemsnit ? altså hvis jeg nu får 7 i Samf C i årskarakter og jeg har får 7 til eksamen, tæller så begge mine karakter med i mit gennemsnit ? Mia -
uni i Skotland
Forumindlæghej Jeg går i 3.g, og har altid drømt om at læse på et universitet i udlandet. I begyndelsen af året forsøgte jeg mig med USA, men måtte temmelig hurtigt give op. Jeg går på et ganske almindeligt STX i udkantsdanmark, og alle mine lærere nægtede at hjælpe mig med ansøgningen (nok mest fordi d... -
islam,kristendom, buddisme
Forumindlæghej hvad skal man var god til kristendom og islam og buddisme som , jeg skal va forberedt til eksamen ? -
syre og baser
Forumindlæghej jeg forbereder mig til fysik/kemi eksamen, er der ikke en der kan fortælle mig hvad en syre består af? -
Nogen der er jurastuderende?
ForumindlægHej! Jeg synes at jura studiet lyder rigtig spændende, men jeg har bare et par spørgsmål som jeg gerne vil have svar på før jeg tager min beslutning. Jeg har hørt og læst at det er et RIGTIGT hordt studie og at man skal læse rigtig meget, det er jeg også sikker på at man skal på de andre studi... -
SO2-eksamen
ForumindlægHej :) Jeg går på HTX og bliver student på tirsdag og har brug for nogle gode råder for det. Jeg har den sidste eksamen - SO2 på tirsdag men jeg har været mega fjols, er at jeg har glemt at lægge "arbejder" i prøvemappen, så ved jeg slet ikke hvad jeg skal gøre. SO2 = studieområde d... -
Nogle gåde råd?
ForumindlægHej Alle. Jeg ved endnu ikke om vi skal op til fys. eksamnen, men for god ordens skyld ville jeg høre om der er nogen herinde, som har været op i fys. C eksamen (24 timers) som kan fortælle mig hvorledes det forløber? Trækker man et spørgsmål om et af de emner man har været oppe i iløbet af året?... -
Ang. mundtlige eksamener
ForumindlægHej!Først vil jeg lige spørge, kan det virkelig være rigtigt at ens musiklærer SKAL have hørt mit solo nummer, der skal bruges til eksamen? Altså, have hørt det før selve eksaminationsdagen...? Og er det ikke udelukkende MIT valg hvad dette solo nummer skal være?Og så noget lidt mere generelt... ... -
Tvivl om udregning af gennemsnit
ForumindlægJeg går på 3 år, og skal muligvis have min hue her til sommer. Jeg er dog kommet i tvivl om hvordan skolen udregner om man har over 2 i snit, da jeg har hørt at de regner ens årskarakter med. Passer det? Altså vil det sige at ens eksamens karakter ikke har så stor en betydning? Hvis ja, regne... -
Fys A
ForumindlægHeey SP. Jeg skal her nu snart til vælge A fag. De fag jeg har muligheden for at vælge imellem er: Engelsk A, Tysk A, Kemi A og Fysik A.. Men problemet ligger i at jeg ikke rigtig ved hvad det vil indebærer at have disse forskellige fag i dette niveau? Så vil høre jeres erfaring om disse fag,... -
spørgsmål til EP
ForumindlægHeeY Folkens :) Ville lige høre om der er nogen derude som vidste noget om eksamensprojekt :) Jeg går i HF og slutter nu her. Men det jeg egentlig ville hører noget om er hvordan eksamen kommer til at forløbe sig. Min lærer forklarede at udfra den synopsis vi skrev kommer vi kun til at snakke... -
De tyske soldater, af Tove Ditlevsen
ForumindlægHej Jeg er i gang med forberede mig til min dansk mundtlig eksamen, mit emne jeg trak var sagprosa. Ud fra det har jeg valgt digtet "De tyske soldater" af Tove Ditlevsen. Er så småt gået i gang med en analyse til den, er gået lidt i stå. Derfor vil jeg spørge om en af jer måske har en... -
stress....:0(
ForumindlægDavsJeg ved nu ik helt hvordan jeg skal start. Jeg har det af h...... til. Jeg er så stresset at jeg overhovedet ikke kan læse til eksamen.. jeg har siddet og prøvet på og læs.. men jeg tænker over så mange ting: "hvad hvis jeg dumper", "jeg har meget og nå", " jeg har tr... -
Gode råd til Dansk (retskrivning + læsning)
ForumindlægHej "studies" Er der nogle her der kan give mig gode råd til - dansk, retskrivning og læsning??? Jeg skal til eksamen i det i morgen!! :-O - Tak på forhånd!!
