Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 12281 til 12300 af 109300
-
Er kravet opfyldt?
ForumindlægHej alle sammen! Jeg håber, der er nogle, der kan hjælpe mig. Jeg vil gerne søge ind på farmaceut studiet men har lige to spørgsmål. Jeg har besluttet mig for at supplere engelsk b som selvstuderende, da det er et krav, at man har bestået engelsk b. Mit spørgsmål er så, bliver det betrag... -
?andengradsligning hvor a=2 og b=-5 ligningen er 2x^2-5x+c=0 den ene løsning x=4 hvilken værdi har c? (er c=-12 ?)
Forumindlæg -
Studentereksamener
ForumindlægHej - jeg har et spørgsmål omkring de skriftlige studentereksamener der bliver afholdt hvert år. De fleste har tidligere oplevet at få prøver i løbet af året hvor læreren siger "Det er Engelsk A eksamen fra 2010, det her kan i forvente at komme op i." Kunne det tænkes at der har ... -
hvis f(x)=3x^2+4x+2 skal man så regne med at diff.=2*3x+4 =6x+4? hedder det ikke at diff.kv=2ax+b? hvad gør man?
Forumindlæg -
Kopiere ordbog?
ForumindlægMå man gerne kopiere dansk-engelsk ordbog ind til ens word-program og bruge den til eksamen, er det snyd eller er det lovligt? -
Nedenunder ses grafen for en funktion med forskrift: f(x)=ax^2+bx+c Redegør for fortegn på koefficienterne a, b og c.
Forumindlægnogen der kan hjælpe med det billede der er tilføjet nedestående? -
Hjælp!
ForumindlægHej alle er der nogle der ligger inde med fsa december 2011 matematik,dansk,engelsk,tysk, og fransk I så fald bare nogle af dem- please hjælp, det er meget vigtigt!!! På forhånd mange tak -
Studieretnig
ForumindlægEr der en studieretning til STX, HTX,HHX, eller HF som har Engelsk A/B, Samfundsfag B/C, Religion B/C, Historie A/B, Psygologi B/C, Kunstneri. fag C, Tysk B/C, Kemi B/C ? -
Spec. Adgangskrav KRISE
ForumindlægHej Håber der er nogle der ka hjælpe mig. Sakl søge ind på uddannelsen til markedsføringsøkonom, hvor man skal have haft engelsk på C Jeg har en stx.eksamen og har haft engelsk på B, men det dumpede jeg, Ringede til studievalg idag, og de sagde jeg skulle have et bevis fra mit gymnasium om jeg ha... -
Stil
ForumindlægGodaften derude i stuerne, Jeg sidder og skal lave en afsluttende stil i 3.g, engelsk b-niveau og jeg kunne rigtig godt bruge noget hjælp til at rette den igennem for grammatik- og sprogfejl. Er der nogle af jer, der kunne være interesseret i at hjælpe mig? Jeg er ikke meget for at lægge stilen h... -
Antallet af årlige tvangsopløste selskaber
ForumindlægTabellen viser det årlige antal tvangsopløste selskaber for en række år. Årstal: 2006 2007 2008 2009 Antal årlige tvangsopløste selskaber: 2180 2955 3698 5530 Hvad vil antallet af årlige tvangs opløste selvskaber være i 2010, 2011 og 2012? -
Udviklingen i antallet af medlemmer af folkekirken i Danmark
ForumindlægHej, jeg har lige brug for hjælp. I en model kan udviklingen i antallet af medlemmer af folkekirken beskrives ved en funktion af typen: N(t)=a*t+b Hvor N(t) betegner antallet af medlemmer af folkekirken i danmark (målt i tusinde) til tidspunktet t (målt i år efter 2011). Det oplyses at der i ... -
Hjelp!
ForumindlægHva er forskjellen på en HTX og en vanlig studentereksamen, og hva er "videregående skole" i Danmark? Har tenkt å søke på studier i Danmark, men jeg hvet ikke hva jeg skal krysse av på på søknadsskjemaet. På forhånd takk for hjelpen! -
Kemi A,, årsprøve?
ForumindlægHvis jeg har kemi A, skal jeg så op i skr. årsprøve i 1.g? -
hvad betyder dette
ForumindlægHej er der nogen som ved hvad det her betyder? Deshalb mache ich Abitur (hoffentlich!): -
Omform ligning
ForumindlægHej Jeg ville høre om det er en der vil omforme denne ligning 1.1(0.9) = b*0.9a så a kommer til at stå alene, gerne med mellemregninger Vh Selma -
Engelsk grammatik delprøve 1 - Hvordan forklarer jeg reglen med at "about" og "that" ikke må stå ved siden af hinanden?
ForumindlægHej alle, Jeg sidder netop og skal lave en grammatikaflevering, hvor jeg skal finde fejlen i følgende sætning: "Derek begins to think more about that he has to sort things out with Karen" Hvordan forklarer jeg reglen om, at man ikke må sætte "about" og "that" ved... -
Terminsprøve
ForumindlægNogen som ved hvor jeg kan finde ALLE terminsprøve facist til engelsk b niveau fra del prøve 1? -
Universitet + adgangskrav
ForumindlægHej Jeg kunne virkelig godt tænke mig at læse til odontologi (tandlæge) her efter sommerferien. Adgangskravene for odontologi er følgende: For at blive optaget på odontologi skal du have en studentereksamen (stx), højere forberedelseseksamen (hf), højere teknisk eksamen (htx), højere hand... -
nogle gode råd
Forumindlæghej er der nogen der har nogle gåde råd til engelsk eksamen på B er mega nervøs. . .(
