Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 12421 til 12440 af 52987
  • Hjælp med at rette min stil,Det er til imorgen

    Forumindlæg
    Hej Gider i være venlige at rette min stil.Hvis der feks er nogle fejl,eller dårlige sætninger der kan ersatttes osv. Min lærer er meget streng,og jeg laver hvad jeg kan,men hun lægger altid til mig dårlige karakterer(04).Kan i hjælpe mig?Så jeg kan få en god karakter denne gang. Stilen De fles...
  • HJÆLP! MatA Rapport

    Forumindlæg
    Jeg har hårdt brug for hjælp til denne mat rapport. Spørgsmål: "Gør rede for opstillingen af en matematisk model, hvori begrebet optimering kan komme i anvendelse." Håber i kan hjælpe !
  • køreprøven

    Forumindlæg
    når man betaler for en køreprøve, betaler man båede for teoriprøven og den praktiske prøve. tænkte så på hvis man nu dumper teori første gang, og så skal man jo betale for en ny køreprøve. får man så 2 ''chancer'' til den praktiske prøve? håber det gav mening :)
  • Kvadratet på en toleddet størrelse

    Forumindlæg
    Er der én, der kan forklare mig, hvordan man går fra dette trin og til det næste? 3(p+q)^2-6p(q-p) = 3(p^2+q^2+2pq)-6p(q-p)
  • Berlin

    Forumindlæg
    Er der nogen, der meget pædagogisk kan forklare mig hvorfor Berlin muren blev rejst op d. 13. August 1961?
  • Kan jeg kræve en ny lærer?

    Forumindlæg
    I starten af 3.g blev dem der havde valgt Matematik A (inklusiv mig) delt ud og der blev lavet en ny valgfagsklasse i Matematik. I den forbindelse fik jeg også en ny lærer i Matematik. Og her starter mit helvede. Mit generelle faglige niveau ligger ikke super højt. Men heller ikke i nærheden af d...
  • n

    Forumindlæg
    Nogen der ved hvorfor natron (NaHCO3) er et salt? Jeg sidder nemlig med en rapport omkring natron, også strejfede det mig bare lige en tanke hvorfor natron er et salt. :)
  • HJÆLP MIG!!

    Forumindlæg
    Goddag. Jeg har et stort problem, som følgende: Jeg skal til terminsprøve meget snart og skal op i naturfag. Problemet er, at jeg går i 8. Klasse og ved ikke hvordan naturfag foregår. Jeg er godt klar over, at naturfag indgår i Geografi, Biologi og Fysik/Kemi. Ved terminsprøven, får vi udleveret...
  • Chef, hvilken uddannelse?

    Forumindlæg
    Hej studieportalen. Går på 2.g på hhx, og jeg har en drøm om at blive chef. Hvilken uddannelse tror i vil egne sig bedst? Er interesseret i matematik og virksomhedsstyrelse. Har overvejet erhvervsøkonomi på cbs og økonomi på ku. Ville høre hvilken uddannelse der er god hvis man har en ambition o...
  • hasterhovedpåstand og belæg

    Forumindlæg
    hej vil lige høre hvad præcis er hovedpåstand og belæg, autoritetsargumentation og sidst ordvalgargumentation. tak på forhånd
  • Hjælp til spansk sætning

    Forumindlæg
    Bailamos alrededor árbol de navidad también y abrir regalo - Vi danser også rundt om juletræet og åbner gaver. < - - - - - Det er det som jeg gerne vil have til at stå, men har på fornemmelsen det der er helt forkert (den spanske sætning). Nogen der vil hjælpe ? (:
  • Lysets hastighed.. Forlygter..

    Forumindlæg
    Hvad ville der ske, hvis (bemærk HVIS) jeg kørte i en bil med lysets hastighed og jeg tændte for forlygterne?
  • Distribution og Promotion

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg sidder med følgende spørgsmål: ”Vi ved fra undersøgelser, at købet af slik ikke planlægges. Faktisk træffer forbrugeren næsten altid beslutningen i butikken, og den tager i gennemsnit kun 6 sekunder. Vi prioriterer in-store aktiviteter i tæt samarbejde med detailkæderne ...
  • Fordomme om HF

    Forumindlæg
    Hej Har hørt mange fordomme om HF såsom der studerer mange ældre folk, stx etc ser ned på hf af en eller anden grund osv. og vil gerne høre nogen med egens erfaring hvordan det er at gå på HF
  • spørgsmål om billed---

    Forumindlæg
    Yo.. er der nogen herinde der ved hva søren den flod under det nazistiske flaag symboliser? i det der billed *Es lebe deutschland*... et bud---skal forberede mig på noget fremlæggelse til tirsdag--- ::D
  • Hvad sker der med vands varmefylde, når temperaturen stiger?

    Forumindlæg
    Hvad sker der med vands varmefylde, når temperaturen stiger?
  • sp.dk

    Forumindlæg
    Hvad synes du om studieportalen?
  • Bruger jeg de engelske informationer eller de danske når jeg skal citere en oversat bog som kilde

    Forumindlæg
    Hvis jeg nu har en bog, som er blevet skrevet af en engelsk forfatter, men blevet oversat til dansk af en anden, skal jeg så bruge de engelske informationer (engelske forfatter, forlag osv), de danske informationer eller skal jeg angive begge dele? Med venlig hilsen.
  • FOLKENS!! jeg har et spørgsmål!!!!

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Jeg har et spørgsmål er der nogen af jer som har lavet en synopsis om samfundsfag om ældrebomben og krisepolitik HJÆLP!!!
  • Idræt - Basket

    Forumindlæg
    Jaa, jeg var til basket-kamp igår. Men glemte så at strække ud. Hvad gøre man så i denne situation? Av av av min krop gøre ondt!