Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 12421 til 12440 af 176852
-
Mundtlig matematik eksamen
ForumindlægHejsa. Ville lige høre om der er nogle som har gemt deres mundtlig oplæg fra 10 klasses mundtlig eksamen, da jeg selv er i gang med min egen ville de være rart hvis jeg kunne se hvordan andre har gjort det? Taler om den "rapport" som de evt afleverede til lære og censor? Mvh TDD -
mat. B eksamen.
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen i matematik B i morgen. Jeg har så søgt lidt på dette, og har læst nogle indlæg. Jeg har så opdaget at, min klasse ikke har været alt det igennem, som nævnes i disse indlæg. Hvad gør man, hvis man får en opgave i noget man ikke har lært? På forhånd mange tak. -
dansk mundtlig eksamen
Forumindlæghej alle sammen.. jeg skal til mundtlig dansk eksamen i morgen... derfor ville jeg høre om der ikke er nogen, der har nogle super gode analyse-modeller, eller andet godt som man kan bruge? hvis nogen har, vil i så ikke være venlige at sende det til mig? ak-pigen@hotmail.com -
Isolering af store A i sinusrelationen
ForumindlægJeg er gået i stå ved denne opgave til min matematik aflevering: Isoler A i ligningen a/sin(A)=b/sin(B), og angiv passende mellemregninger. Hjælp! -
eksamen i old ?
ForumindlægHej alle sammen. Hvis man trækker en sang fra Odysseen, hvad skal man så sige om den ? Man skal vel starte med at give et lille referat og hvad skal man så derefter? -
Beregning af A og B
ForumindlægHejsa.\nJeg sidder og er lidt i tvivl, så ville bare slige spøger jer andre?\n\nJeg har en opgaver der lyder således:\n\nBeregn, når a = 6 og b = -3\na + b\nDet vil sige: 6 + -3\nMen det kan man da ikke sige.\nDet vil så sige: + * - = -\nSå hedder regnestykket: 6 -3 = 3\nEr det rigtig?\nHvis ikke... -
Hjælpe til Samfundsfagsafleveringer på A - niveau
ForumindlægHej Jeg søger en, som vil hjælpe mig med mine samfundsfagsafleveringer. Jeg har samfundsfag på A - niveau i gymnasiet. Jeg vil gerne have hjælp til at rette den igennem og en til at komme med forslag til forbedringer. Jeg vil gerne have hjælp af en som har styr på de samfundsmæssige termer bl.a.... -
Matrix: A=(aij)?
ForumindlægHej med jer alle, Jeg læser i min bog følgende: "The number aij appearing in the i´th row and j´th column of A is called the ij´th component of A. For convenience, the matrix A is written A=(aij)". Som jeg har forstået er aij jo et element i matricen A, så jeg forstår ikke helt hvord... -
Bestem a og b ud fra støttepunkter
ForumindlægHej :) Jeg sidder her med en opgave om potenssammenhæng, som jeg ikke helt ved hvordan skal løses. Opgaven lyder: Funktionen: f(x)=b*x^a opfylder at f(2)=2 og f(4)=16 Bestem tallene a og b. -
SRP Hjælp med emner i Matematik(A) og Fysik(A)
ForumindlægJeg folkens :) Jeg skal til at forberede mig på 3.g'ernes højdepunkt, nemlig SRP. Jeg beskæftiger mig i fagene Matematik A og Fysik A. Mit overordnede emne er eksistens, og jeg vil skrive om kunstig intelligens under eksistens. Jeg er dog i tvivl om hvordan jeg kan få kunstig intelligens u... -
Mat A: Vektorer og parallelogram
ForumindlægHejsa alle jer :) Jeg har problemer med en matematikopgave, som jeg bare ikke kan få til at passe. Opgaven lyder således: I et koordinatsystem er tre punkter givet ved A(2,19) B(6,3) og D(3,4). Vi skal bestemme koordinatsættet til punktet C, så firkanten ABCD er et parallelogram. Jeg ved, at ... -
F=m/a
ForumindlægHvad står F for i formlen: F=m/a Vh. Sebastian Krogh -
Rondo A/S
ForumindlægHej, jeg vil lige høre om der er nogen som har lavet Rondo A/S opgaven i VØ? -
Bionomial (a,b)
ForumindlægHej er der nogle der kan forklare mig hvad bionomial (a,b) er? Og hvordan det bruges Tak på forhånd! -
a = tan(v)
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med at forklare, hvorfor hældningen a = tan(v)? -
A/S i stedet for et ApS?
ForumindlægHvad er fordele og ulemper ved at oprette et A/S i stedet for et ApS? -
Tæller terminsprøve hvis man har A-niveau?
ForumindlægTæller engelsk terminsprøven i 2. g på slutkarakteren hvis man har engelsk på a-niveau? -
Udklædning der starter med bogstavet (a)
ForumindlægHejsa derude. Jeg skal til fest med min klasse og skal i den anledning møde op udklædt som noget der starter med A. Jeg er ikke så opfindsom. Er der nogle der har nogle gode ideer? Tak på forhånd?? -
Formelsamling - Fysik A
ForumindlægEr der nogle af jer, som kender til nogle online formelsamlinger, som er hensigtsmæssige til benyttelse til elever, med Fysik på A-niveau? :) Eventuelt nogle på nettet, der kan udprintes. -
EGE OVNE A/S
ForumindlægHEEJ Nogle der har lavet uddannelsesministeriets opgave til VØA om EGE OVNE A/S?? Kunne være meget fint med noget hjælp til opgave 3 og 5 :)
