Søgning på: tysk disposition eksempel. Resultater: 12441 til 12460 af 36004
-
Hjælp til formulering af sætninger
ForumindlægHej alle. Jeg har problemer med at formulere disse sætninger på tysk, og jeg kunne derfor godt bruge lidt hjælp. Jeg har selv en idé om hvordan de skal lyde, men jeg er ikke sikker, så jeg har skrevet det jeg ønsker at sige på dansk (det med fed skrigt), og så har jeg også skrevet mit bud på hvo... -
Kan jeg opnå et godt gennemsnit, og komme ind på min drømmeuddannelse?
ForumindlægHej folkens. Jeg studere på HHX i 1. g, og er i tvivl, om at jeg kan opnå et godt gennemsnit og læse videre på min drømmeuddannelse (Økonomi på KU). Jeg synes selv at jeg er intelligent og lærer hurtigt, men mine første standpunktskaraktere var ikke særligt gode. Udover det, er tysk mit vær... -
rettelsee af to sætninger
ForumindlægHej. Nogen der kan fortælle mig, om jeg kan bruge disse sætninger, eller om det ikke giver mening? 1) Han har som et individ ikke kontrol over sit eget liv 2)Eksempel vides der som læser ikke, hvad der hænder med Frank... -
middelværdi og variansen i et normalfordelt observationssæt
ForumindlægHejsa. Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvordan man middelværdien og variansen i et normalfordelt observationssæt. Jeg har at X ~ N(mu, sigma^2) Der er vel ikke en der kan skære det lidt ud for mig? evt med et eksempel? Håber i kan hjælpe Kh Julie -
Passiv sætninger
ForumindlægHej. Jeg skal oversætte en tekst til passiv, men forstår ikke hvordan. Her er nogle af de første sætninger, kan nogen hjælpe med at oversætte dem til passiv på tysk? Der bliver drukket meget mælk hver dag. Køerne bliver malket i staldene, råmælken bliver hentet af tankvogne og derefter transpor... -
Essay?
ForumindlægHejsa. Ville bare lige høre om, når man skriver essay, må der så gerne være under-overskrifter? Som f.eks.: Characterisations: Chrissy is a girl....bla bla The title: bla bla bla -
Devaluering
ForumindlægHvilken poltiisk ideologi - gerne nævne partier - går ind for devalueringen ? Kan man overhovedet sige at den "tilhører" en ideologi ? Bare lige for at få en ide om det overhovedet kan plottes ind politisk set. :) Tak, Dibah... -
Hvordan starter jeg op på en novelle?
ForumindlægHej. Jeg ved ikke helt, hvordan at jeg skal starte op på en novelle? Er der nogle, der kan give mig gode råd til at starte?, tak på forhånd. :-) -
Hormoner- aktivitet
ForumindlægHej. Jeg har fået en opgave om hormoner af min lærer men jeg ved ikke hvad for en aktivitet jeg kan lave. Det er jo lidt svært når hormoner er så små og svære at se. Kan I hjælpe mig? Og er der et "must have" når man fremlægger om hormoner? -
Radioaktivitet - Poissonfordeling
ForumindlægHej alle. Jeg skal begrunde, hvorfor en poisson-fordeling kan forventes at beskrive intensitetsfordelingen af radioaktive henfald i et vist tidsinterval? nogen som kan hjælpe mig med det? -
Hjælp til proportional
ForumindlægBeskriv en hverdagssammenhæng, som er ligefrem proportional Beskriv en hverdagssammenhæng, som er linær men ikke ligefrem proportional Tak! -
egentid/propertime
Forumindlæger et vigtigt begreb i relativitetsteorien, da det bl.a. benyttes til at definere 4-hastigheden og dermed 4-impulsen. Desværre tror jeg ikke helt, jeg har forstået hvad egentiden for en proces er. Jeg TROEDE, at det var den tid det tog for en proces i sit hvilesystem, men så ser jeg, at det def... -
Matematik aflevering Hasterr!!
Forumindlægd) man vælger at forlænge en skinnestrækning fra x=26 til x=30, så den slutter i y=17 og der skal være en glat overgang i x=26. Kom med et forslag til en funktion der beskriver det sidste stykke. e) ved positionen -2 går en transportvogn i stå. den rummer en last på 120 kg. beregn de to kræfter... -
weee
ForumindlægJeg har lige fundet alle mine gamle afleveringer fra gy,masiet af, så dem uploader jeg lige, når jeg har fået installeret office og så gennemrettet dem. Hvis der i forfatter står Daniel Sløk eller noget andet, så tag jer venligst ikke af det, da jeg lånte hans bærbare gennem hele min studietid he... -
Konservative kræfter
ForumindlægHvordan definerer man konservative kræfter? -
Varmeledning
ForumindlægHej.. Jeg har fået til opgave at gøre rede for begrebet varmeledning. Håber at i kan hjælpe mig med det. Har skrevet lidt, håber at i måske kan hjælpe mig videre. Syntes ikke det er særligt meget. En proces hvor der i et materiale eller et legeme spontant overføres varme fra et område med højere... -
Idræts-fysiologi
ForumindlægHej..Er der nogle, som kan give mig et godt svar på hvad en refleks er?? -
Store i Maple
ForumindlægHej. Nogen derude der ved om man kan store i Maple (ligesom man gør på lommeregneren), og i så fald hvordan?? MVH -
Eksamensoplæg
ForumindlægHej. Jeg tænkte på om der er et sted på nettet, hvor man kan få fat i gamle eksamensoplæg, mere specifikt oplæget for dansk i maj 2004. -
Differentialregning! Hjælp!
ForumindlægHej Jeg håber, I kan hjælpe mig lidt på vej. Det er ved at være et godt stykke tid siden, vi havde om differentialregning, og jeg er nu blevet bedt om at svare på dette spørgsmål: "I differentialregning skal du benytte tre-trinsreglen til at bestemme differentialkvotient for en selvvalgt f...
