Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 12481 til 12500 af 52987
-
hasteeeeeeeeerr!!!
Forumindlægmin opg. er at skrive en introducerende artikel om den skønlitterære forfatter som journalist i besvarelsen skal jeg karakterisere skrivemåden det er netop denne karakteristik jeg har stor problemer med og så kan jeg ikke finde ud af hvodan man starter en intro. artikel er der nogen der kan h... -
Frafald i gymnasiet.
ForumindlægHej alle sammen, jeg sad lige et emne, hvor jeg godt kunne tænke at kommentarer fra nogen af jer andre.. - Hvad mener i skyldes frafald i Gymnasiet? Og hvad med fravær generelt fra timerne? Kan det måske være, at man selv har ansvar for at gå til timer osv. Det er jo ikke ligefrem som folkesk... -
en lille opgave - potens funktion
ForumindlægHejsa.. Jeg har fået en lille opgave, som jeg ikke helt forstår. Det er en potens funktion, hvor disse oplysninger er givet for at jeg kan finde a og b: f(2)=12 og f(2x)=8 f(x) for alle x>0 Jeg forstår ikke helt den sidste oplysning. det med f(2x) .. er der nogen, der kan forklare mig det? ... -
Helle Thorning's position
ForumindlægSynes det er rigtigt, at pga. Helle's mand rygter om han har kørt spritkørsel, at det kan gå og påvirker Helle Thorning's nuværende position? - Hvad synes i? -
Fra 2g til 2hf??
ForumindlægHalløjsa.. Kan man godt flytte fra 2g til 2hf?? Har afsluttet alle de fag man har i 1hf undtagen NF. Har afluttet biologi og fysik men har ikke haft geografi, men har derimod haft kemi. -
RETTE
ForumindlægJeg har vedhæftet to små udregninger, hvor jeg skal finde differentialkvotienten. Håber i kan se, hvor jeg har fejl. -
bevis - integraler ?
ForumindlægBeviset for hvis funktionen h(x) er negativ i intervallet [a;b] af hr fra a til b, så er integralet af h fra til b et negativt al. Det tilsvarende positive tal er arealet mellem grafen og førsteaksen og mellem a og b. er der nogen der kan være behjælpelige med dette da jeg ik forstår det? -
Fysik B eksamen
ForumindlægSagen er den at jeg skal op i fysik B om et par dage. Jeg har tænkt mig at læse (og prøve at forstå) pensum, og dernæst lave dispositioner til alle spørgsmål. Men mit spørgsmål er så hvordan jeg scorer en høj karakter til eksamen? Nogen der har været til eksamen i fysB der har nogle råd? -
Omskrive noget til (ax + b)^2?
ForumindlægJa hvordan vil i kunne omskrive 4x^2 - 12x + 9 til (ax + b)^2? -
Vigtiiigt!!!
ForumindlægEr der nogen der ved, hvordan man kan fjerne et link fra google, som propper op fra studieportalen? Før sommerferien havde jeg lagt min hovedopgave ind på studieportalen, og derefter slettede jeg min profil, men når man søger på mit navn kommer min ho... -
Hvad kan jeg blive 2008
ForumindlægHei. Kan man godt læse indholdet fra bogen '' Hvad kan jeg blive 2008'' over net ? Jeg har seriøst brug for nogle sider fra bogen. Men den er udlånt på bibliotekerne! Så kender i et link, hvor jeg kan læse bogens indhold ? :/ -
fs10 matematik maj 2007
ForumindlægHej jeg er igang med en matematik opgave, nærmere fs10 matematik maj 2007. Jeg sidder og er ved at være færdig med opgaven, men kan simpelthen ikke finde ud af opgave 1.3 og 1.4. Er der nogen der kan hjæpe mig? På forhånd tak..:) -
Ordklasse - for?
ForumindlægHej! Er der nogen der kan fortælle mig hvad ordklasse ordet "for" er i? Jeg kan ikke helt greje det selv. -
Hjælp til Statistk Opgave..
ForumindlægHej, har 2 opgaver jeg ikke kan finde ud af: Den første : I brevduekredse er det kendt, at 40 % af de duer, der flyver kapflyvning, har daggamle unger. Bestem sandsynligheden for, at der ud af 200 duer er mindst 100 duer, der har daggamle unger. Den anden : Ved køb af disketter h... -
Financial Management
ForumindlægHej, jeg ville bare lige høre om der var nogen herinde der læste Financial Management?? Tak på forhånd. -
rettelse af blækregning på 3 opg
ForumindlægHej, er der nogen der ville rette en blækregning på 3 små opgaver? -
Rødder på Ti-89!
ForumindlægJeg skal have 3. rod af 50 hvordan er det liiiiige man gør det på en Ti-89 lommeregner? håber der er nogle der er sejere til at bruge den lommeregner end mig? :D -
Mobil-knap-halløj
ForumindlægHej! Jeg har et hurtigt spørgsmål: Hvad hedder den "knap" man trykker på, når man acceptere et opkald fra en anden??? På gensyn! :) -
Hvor meget må en SRP fylde?
ForumindlægJeg er så fortivlet. Hvor meget skal man skrive i en srp? Jeg ved det er ca. 2400 anslag pr. side og det er omkring 20.000 sider, hvilket svarer til i alt 48.000 anslag. MEN hvor meget må man overskride dette? har skrevet alt for meget! hjælp!! -
Bestemte integraler
ForumindlægHejsa. Hvordan er det at man finder de bestemte integraler til disse udtryk?? Jeg kan ikke se mig ud af hvad jeg skal gøre, altså noget substitution eller delvis integration eller noget andet. Og jeg har ikke lyst til at bruge den nemme udvej og så bare få en eller anden lommeregner eller et prog...
