Søgning på: dansk reportage. Resultater: 12521 til 12540 af 41162
-
Divorce, english outline :)
ForumindlægHejsa, er ved at lave min engelsk outline. Mit maintopic er Relationships, og jeg har så som subtopic valgt divorce. Er lidt lost for gode spørgsmål (altså dispositionen) Så kunne en af jer kloge hovder ikke give lidt inspiration til noget spørgsmål? :)) Ville være super sprødt. -
eksamen til sommer
ForumindlægHej folkens havde lige et par spørgsmål angående Gymnasium. Jeg går nemlig 10.klasse nu, men jeg er blevet optaget på gymnasium, hvis jeg dumper afgangseksaminerne kan jeg godt komme ind på gymnasium. -
Obligatoriske eksamener..
ForumindlægOk, jeg ved det... Jeg er langsom i opfattelsen! :) Men jeg har ikke helt fattet hvilke fag jeg SKAL op i i 3.g!Jeg er til den tid en matematiker med matematik, musik og engelsk på højniveau... -
Digt til afgangsprøve? (identitet)
ForumindlægHej! Jeg har brug for hjælp til at finde et digt til min afgangsprøve, jeg skal op i identitet:) Tak på forhånd:) -
rettelse
ForumindlægHar lige brug for lidt hjælp med nogle rettelser til min engelsk aflevering. Jeg skriver lige nogle sætninger ned som jeg har formuleret og så ville det være rart hvis i informerede mig om, hvis der er noget gramatisk forkert i dem. Hvis i ikke forstår sætningerne så bare sig det :)1.You say, tha... -
VIGTIGT
ForumindlægHej Det haster rimelig meget, så ville høre om der var en der kunne forklare mig hvad en sociologisk undersøgelse er? Hilsen Amalie -
engelsk oversættelse
ForumindlægHej..er der nogen der kan hjælpe mig med at oversætte disse ord til engelsk : "Man udgiver" - og tjek denne sætning for grammatisk fejl: Lloyd’s started original in Edward Lloyd’s coffee house in 1680’erne, who ship owners, captains and businessmen meet each other and little by little f... -
PHP
ForumindlægNogle, er der nogle, som kan hjælpe mig med at forklare nogle php-koder. -
Villy Søresen - Tigrene
ForumindlægHeysan... Jeg har til opgave at forklarer den grundlæggende forskel mellem "den indelukkede tiger" og den "frie tiger", i Villy Sørensens historie "tigrene", hvis nogle ligger inde med nogle gode noter eller lign. ville det være til stor hjælppå forhånd tak -
Foredrag - om hvad?
ForumindlægVi har i vores klasse fået den opgave at holde et kort foredrag hver, dvs. ca. 10 min. Vi arbejder hovedsageligt med at formulere os og øve os i at fremlægge, så emnet er i grunden ligegyldigt. Problemet er bare at jeg er helt tom! Jeg aner ikke hvad jeg skal holde foredrag om! I princippet kunne... -
Rette en oversættelse
ForumindlægThe title ”Whose Life is it Anyway” is a title which gives us something to think about. It is a very interesting title because it catches the reader’s attention. All your minds are flying around in your head and the question “Whose Life is it Anyway?” is trying to be answer. Is it Ken’s, the fami... -
Lige hurtigt tyskspørgsmål
ForumindlægHej. Denne oversættelse: Hvad? Har du solgt Christianes billet? Hast du Christianes Karte verkauft? (Kilde: En bruger på studieportalen (vag) har skrevet denne oversættelse. Hvorfor er "købt" blevet til verkauft? -
Hvem bør man stemme på?
ForumindlægHvem bør man stemme på, hvis man er venstreorienteret på miljø-, indvandrer-, rets- og kriminalpolitik, men højreorienteret på økonomiske fordelingsspørgsmål? Hvem bør man stemme på, hvis man er højreorienteret på miljø-, indvandrer-, rets- og kriminalpolitik, men venstreorienteret på økonomiske ... -
Læreruddannelsen - at dumpe i matematik.
ForumindlægHej Jeg kunne godt tænke mig at være efterskolelærer, men som det ser ud nu, så er det usikkert at jeg består matematik b. Derfor vil jeg høre om det er påkrævet at matematik er bestået for at kunne søge ind? Eller skal jeg et smut på VUC? -
ERM2 - imflationsmålsætning
ForumindlægHey hey hvorfor er det Danmark gennem ERM2-samarbejdet også får en inflationsmålsætning på 2%??? På forhånd mange tak.. // EST -
Brug for lektiehjælp til matematik B
ForumindlægHej, Jeg er i gang med at tage et gsk b-niveaufag på vuf, og har derfor brug for lektiehjælp! Jeg bor på frederikberg, tæt på s-tog station, metro og bus 14 og 15. Jeg forestiller mig 1-2 timers hjælp en gang om ugen, enten tirsdag aften eller i weekenden? Håber der er en derude der kan hjælpe mi... -
Jobansøgning på engelsk
ForumindlægHej.Jeg skal skrive en jobansøgning på Engelsk og ville høre, om nogen havde en liggende, jeg kunne se ? _For har aldrig prøvet det før, og aner slet ikke hvordan jeg skal få begyndt ?Håber der er en venlig sjæl [email protected] -
Socialgrupper.
ForumindlægHej. Ville høre, om der er nogen, der ved, hvilken socialgruppe man hører under, hvis man er maskineingeniør.. Tak på forhånd. ;) -
Hurtigt?
ForumindlægNogen der har noget om billdet "En rodeoscene" af michael kvium? Eller bare en ide om hvilken isme det er ? Og hvilken isme, "en køkkenscene" er? Håber der er nogen der kan hjælpe mig. :) -
reconstruction
ForumindlægHej alle. Jeg sidder og skal skrive opgave om filmen Reconstruction fra 2003 (instruktør Christoffer Boe) og ville høre om der er nogle der har nogle analyse-fif til den, evt, teorier man kunne bruge... alt har interesse, vil også meget gerne se gamle opgaver hvis der er nogle der har skrevet o...
