Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 12521 til 12540 af 109300
-
KRAV TIL BANKELEV UDDANNELSEN
ForumindlægHej alle sammen. Håber der er en som kan hjælpe mig lidt med min søgen omkring om jeg har nok skolegang med i bagagen til at søge ind som elev i en bank? Er en 2 årig HG nok? Har erhvervsøkonomi på B niveau ellers er resten på C niveau, sys jeg har hørt en lille fugl synge om at man min skal have... -
hej
Forumindlæghej, nu går jeg i folkeskole,og jeg vil gerne læse til tandlæge efter 9.klasse, men jeg ved ikke hvilken uddannelse man skal tage. og hvor mange karakter man mindst skal have, for at komme til gymnasiet. hvilke fag, man skal være god til? hvis jeg vælger at gå på gymnasiet, hvilken niveau skal ... -
SU
ForumindlægHvis man dumper studentereksamen, eller bliver bortvist fra eksamen pga snyd, kan man så få SU hvis man vælger hf. "Har du gennemført en gymnasial uddannelse, kan du ikke få SU til en ny gymnasial uddannelse." Menes der bestået med gennemført? -
Hjælp
ForumindlægÅr: 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 3,6 5,9 7,8 12,6 17,2 25,7 37,9 :Omsætning i mio. kr. a) Definer betydning af x og y i forhold til talmaterialet. b) Lav et xy-plot af talmaterialet i tabellen og tegn ... -
SRP - Historie som 1. fag??
ForumindlægHej, jeg skriver angående SRP. Når man skal vælge fag, så har jeg forstået at man skal vælge et fag på A-niveau som indgår i ens studieretning, men betyder det så at man ikke kan vælge Historie som A og derefter fx samf som B eller biologi som B. Har nemlig studieretningen Engelsk A, samf B og bi... -
Alle fag skal være bestået
ForumindlægJeg stødte på det her på uddannelsesguiden for det jeg vil læse videre på: "Specifikke adgangskrav er dansk A, engelsk B og matematik A. Desuden enten fysik A og kemi B eller fysik A og bioteknologi A eller fysik B og kemi A. Alle fag skal være bestået." Bestyder det at jeg skal b... -
Gymnasie Elever?
ForumindlægHej gymnasie elever .. (: Jeg vil bare spørge om, fx hvis jeg gern vil have matematik på C niveau, kan jeg få det i alle tre år? &' hvordan vil det være, altså er det næsten som folkeskole, er det sværer? Og er HHX nemmere end STX? -
NV Eksamen
ForumindlægHej, jeg skal op i NV Biologi-Fysik eksamen(Grundforløb) her om en lille uges tid. Nogle der kan forklare hvordan det kommer til at foregå? Tak på forhånd. -
Essay? Hjælp lige...
ForumindlægNu er jeg blevet lidt usikker. Et essay på engelsk er ikke det samme som et essay i dansk, right? Mener i engelsk skal man analysere. Skal nemlig til terminsprøve i engelsk B imorgen. I et af mine hæfter står der "In a short essay (150-200) discuss to what extent it its fair to judge other p... -
Indekstal - omregning????
ForumindlægI 2011 var indekstallene 116,4 for mænd og 118,7 for kvinder. Hvor mange mænd og kvinder var der i 2011? Sådan lyder spørgsmålet. Indekstallene i 2010 for kvinder er 111,7647 og for mænd er det 106,6667. Der gik 144 mænd på 'skolen' i 2010 og 247 kvinder. Hvordan regner jeg ud hvor m... -
5 A- niveau fag?
ForumindlægJeg har fundet en spændende linje, hvor der bliver tilbudt et valgfag på A- niveau. Jeg har tænkt mig at vælge Matematik på A- Niveau, da det skal bruges til det studie, jeg gerne vil ind på efter gymnasiet. Jeg er født i England og har en engelsk mor, og jeg har noget familie der ovre, så je... -
1,08-reglen
ForumindlægHej Havde lige en diskussion med nogle venner om hvor længe denne regel gælder. Sagen er, at vi blev studenter her i sommers (2010). Hvornår kan man seneste starte på et studie, hvor man samtidig kan gange sit snit med 1,08? Jeg vil sige, at det må være i 2012, men mine venner sagde, at det va... -
Indekstal
ForumindlægTabellen viser indekstal for prisen på alkoholiske drikkevarer med basisår 2000. Måned og år august 2011 august 2012 Indekstal 104,7 113,7 Kilde: Statistikbanken.dk En ung mand købte alkoholiske drikkevarer for 1200 kr. til sin fødselsdagsfest i august 2011. Til festen året efter købte ... -
Ved i om srp bliver lavet om i år?
ForumindlægVed i om srp bliver lavet om i år? Eller bliver den uændret og forbliver som den var her i "2008"?(altså at man skal vælge 2-3 fag og et emne, og at man også skal skrive et lille resumé på engelsk???) -
Nedbringning af affaldsmængden
ForumindlægHej alle. Kan nogen hjælpe med denne opgave? Jeg er gået lidt i stå ved den. Roskilde festival har det mål at nedbringe affaldsmængden på de 890 tons der skal samles efter festivalen. Målet er at nedbringe mængden med 5% åm året. På svararket er påbegyndt en tabel, der skal vise det ønskede fal... -
A simpel exchange of Niceties
ForumindlægHej folkens Jeg sidder og er ved at skrive engelsk essay af "A simpel exchange of Niceties", her skal blandt andet svarres på -fortællerens mening om sig selv og andre,- og hoved temaet. Dette er jeg ikke helt sikker på så ville høre om der evt. var nogen der har læst den, eller selv ar... -
Hej allesammen, skal nå at sende, dette engelske essay inden 30 min. nogen som evt. kan nå, at rette den? plz, det vil være mig en stor hjælp! :)
ForumindlægTeenager A teenager is a person between thirteen and nineteen. The difficulty about teenagers and older people is, teenagers are going in the puberty and is not so focused on the school, as they have been before. When they are going in the puberty, they are thinking about sex, girls, boys... -
eksamen - at læse op
ForumindlægHej.. Jeg skal til studentereksamen i dansk, og da pensum er ret stort, skal man jo selvfølgelig også lave en lille slags plan over hvordan man skal læse op :) Er der nogen af jer, der har nogle gode tips til hvordan man bedste læser op? Skal man læse perioder, forfattere eller..? håber meget på ... -
Noteteknik
ForumindlægHej alle.. Jeg sidder som mange andre og læser til studentereksamen, og er færdig om 2 uger. Men jeg ønsker at høre jer: Hvordan er jeres noteteknik? For når jeg skriver noter, så kommer jeg meget til at skrive af, fordi jeg ikke lige kan finde den bedste formulering... -
aflevering
Forumindlægjeg mangler lige et par opgaver til min aflevering, og vil rigtig gerne have dem med, men forstår ikke lige hvordan det hænger sammen 2.007 Stoffet natrium-24 er radioaktivt og omdannes gradvist til et andet stof (magnesium-24). mængden af natrium-24 aftager eksponentielt som en funktion af tide...
