Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 12581 til 12600 af 109300
-
STX - HVILKEN LINJE?
ForumindlægHey, Alle sammen. Jeg skal snart have udfyldt min ansøgning til optagelse. dk. Jeg har tænkt mig at tage en STX, jeg er dog stadig i tvivl om hvilken studieretning jeg burde vælge. Jeg er god til historie, samfundsfag, engelsk, dansk og fysik (Jeg får ca. 10). Lige nu står jeg mellem linjeerne s... -
Oversæt til fransk.
ForumindlægNogle der kan hjælpe med at oversæt det til fransk? "Jeg har stået på skateboard siden 2011" Jeg ved at "jeg har = j'ai Skateboard= planche à roulettes Men kan ikke oversæt "stået på" -
Ang økonomi studiet
ForumindlægJeg overvejer at starte på økonomi studiet, jeg har 3 spørgsmål til det hvis nogle kunne svarer kunne det være dejligt. 1) jeg er 24 når jeg starter til sommer vil dette hæmme mig ? os når jeg er færdig ang job når jeg er 29 år, og hvad er alder gennemsnitet tror i ? 2) Hvor svært er det matemati... -
Hjælp har fået fejlbedømt min SRP
ForumindlægHej jeg har fået min SRP opgave tilbage i emnet "Den amerikanske velfærdsstat" der fokuserer på Obamacare. Jeg har fået karakteren 4 for opgaven grundet af min censor, som mente denne karakter var det jeg fortjente, men mine to andre lærer i engelsk og samfundsfag gav mig 7. Nu vil jeg ... -
Antal af eksamener
ForumindlægHej jeg begyndte i gymnasiet i 2011, jeg vil gerne vide hvor mange eksamener jeg skal til. + jeg var oppe i Mediefag sidste år og skal op i Engelsk skriftlig i år, kan jeg komme op i flere eksamener i år (2.g) -
Naturvidenskabelige vs sproglinjen?
ForumindlægHej Sp. Hvad vil I bedst anbefale af linje på stx - er lige god til begge ting, men dog bedst li Matematik, hvis jeg skulle vælge.På forhånd! -
terminsprøve - grammatiiK?
ForumindlægNogle der kan forklare mig hvordan en engelsk terminsprøve foregår, og hvad er vigtig at kunne grammatisk? -
hvordan kan jeg blive bedre
ForumindlægNogen der har en ide og hvordan jeg kan blive en del bedre til engelsk? Jeg står i den situation at jeg ikke helt præcist ved hvor mit niveau ligger, men jeg ligger ikke helt på b niveau. Jeg er meget forvirret over hvordan jeg skal starte med at forbedre mig. Jeg skal til eksamen om 5mdrs ti... -
Betinget ansøgning
ForumindlægHejJeg vil gerne ind på medicinstudiet, som kræver Mat A, men jeg har mat B her i gym. Jeg ville derfor høre om I vidste om KU accepterer betinget ansøgning? Altså kan jeg efter 3.g. (2008) tage suppleringskurser med Mat A efter jeg har søgt ind på medicinstudiet? -
Lektiehjælp
ForumindlægHjælp søges til ENG B, i engelsk Gramatik, mest ordstilling,kongruens og verbets bøjninger... skal snart til eksamen.. -
Efter 3G ... hjælp!
ForumindlægHej, Da jeg snart bliver færdig med 3G, har jeg siddet og tænkt på at jeg faktisk ikke har en plan B. Jeg har hele tiden siddet og tænkte på at efter gymnasiet skal jeg ansøge på KU og håber på at blive godtaget dér. Jeg har ikke rigtig tænkt på andre valg, jeg ved ikke hvad jeg vil gøre hvis j... -
HF Enkeltfag gennemsnit
ForumindlægHej Jeg er i den situation, at jeg skal op til eksamen i Engelsk B i morgen. Næste år tager jeg Engelsk A, og er derfor i tvivl om karakteren ved B overhovedet kommer til at betyde noget for gennemsnittet, eller om det kun er A der tæller. Er her nogen der ved det? :-) -
Tandlæge
ForumindlægHej jeg går i 3g og vil gerne have læse til tandlæge. efter 3 g vil jeg gerne have et sabbatår og derefter læse videre. ligenu skal man have et gennemsnit på 9.4 (mener jeg)? jeg har kun et gennemsnit lige nu på 7.5 mit spørgsmål er så om hvis jeg ikke får et højere gennemsnit når jeg går ud kan ... -
Emnevalg til SRP - Animal farm
ForumindlægHej, jeg står i og mangler inspiration til mit valg af emne. Jeg vil rigtig gerne beskæftige mig med romanen 'Animal Farm' af George Orwell fra 1945, men jeg ved ikke med hvilket syn jeg skal se på den. Jeg har valget mellem disse tre fagkombinationer: - Engelsk a - historie a - E... -
Fysik eksamen, uden mulighed for undervisning fra lærer
ForumindlægSidste år, da jeg lige var færdig med 1.g på Gladsaxe Gymnasium (GG) besluttede jeg at skifte studieretning fra Mat/fys A, kemi B til Samf/Eng A. På dette tidspunkt var dette overhovedet intet problem og det blev gennemført... Smoothly... Da jeg herefter skulle indtaste mine valgfag i vinters be... -
HEJ!!!
ForumindlægKÆRE ALLE SAMMEN JEG HAR BRUG FOR JERES HJÆLP. JEG ER IKKE EN KLOG STUDENT OG MIT SNIT ER KOMMET NED PÅ 1,7 :( JEG ER VIRKELIG SKUFFET OG KED AF DET, DA JEG IKKE VED HVA JEG SKAL GØRE!!! MIN SIDSTE EKSAMEN ER NU PÅ TIRSDAG OG DET ENGELSK, JEG SKAL HAVE 7 FOR AT MIT SNIT LIGGER PÅ 2. MEN ER IKKE S... -
Redegøre ...
ForumindlægDer er to opgaver, jeg vil bede jer om at læse på: Link 1: 25 Maj 2011 Opgave 2a, side 3. Link 2: 30 August 2011 Opgave 3a, side 4. Hvad menes der helt om at jeg skal redegøre? Hvordan redegør man? Er det noget man skal bestemme ens regression, dernæst skal man vurdere om r2 passer bedst ... -
essay, hvor mange ord??
Forumindlæghej!jeg skal skrive et essay i engelsk, hvor mange ord skal det minimum være på??hilsen mig -
Binomialfordeling
ForumindlægHej, er der nogle der kan hjælpe mig bed b) i opgaven jeg har vedhæftet. Har det nemlig svært med at udregne k(12,5), og i min formelsamling går pascals trekant ikke til (12,5) Tak på forhånd -
Matematik online
ForumindlægFindes der nogen steder hvor man kan lære og øver sig på matematik opgave på niveau c og b ? Helst på dansk men engelsk er også ok :)
