Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 12581 til 12600 af 40685
-
lektiehjælp til dansk
ForumindlægHej alle sammen! Jeg søger en person/underviser/dansk studerende/(…) , som er god til skriftlig dansk og som dermed kan hjælpe mig med mine danske stile(3.g/A-nivaeu). Jeg brænder virkelig for de opgaver jeg laver, så det er spændende ”kvalitetsopgaver”, du kommer til at arbe... -
ortogonale og paralle vektor - hjælp
Forumindlæger der nogen der kan hjælpe med de her to opgaver? -
Jordemoder - 9,4 i snit, for at komme ind?
ForumindlægKan det virkelig passe? At jordemoder uddannelse, kræver så meget i snit?På forhånd tak! -
Eksamensprojekt HF! hjælp lige folkens;((
ForumindlægHej jeg skal nu til at skrive EP i dansk og Religion, hvor jeg bladt andet skal lave et synopsis til eksamen.' mit overordnet emne er Yahya Hassan, hvor jeg vil i religion komme ind på islam. men jeg har stadige problemer med min opgaveformulering. jeg ved ikke helt hvordan den skal lyde, ... -
Abort
ForumindlægHejsa SP! Jeg går i 3g og skal snart op til AT-eksamen! Mit emne er grænser for liv - abort, og jeg har valgt religion og bioteknologi. Jeg vil spørge om hvad jeg kan undersøge med hensyn til abort i de to fag. Jeg er lidt tvivl om hvordan jeg skal undersøge emnet med hensyn til religion? Håber ... -
hjælp til etik!!
ForumindlægHej alle Jeg skal, som mange andre, til mundt. eksamen i religion i næste uge. Og jeg har problemer med at få sat etikken ind i div. religioner; kristendom, islam og hinduisme. Er der nogen derude der har nogle gode fif til hvordan man kan få etikken 'flettet ind'?? På forhånd tak! :) -
Indianernes virkelighedsopfattelse
ForumindlægSøger nogle der kan give en præcis forklaring på indianernes/naturfolkets religion, da jeg finder det lidt besværgeligt. Er ved at skrive SRP, så vil sikre mig at jeg har forstået det korrekt. -
forslag :-)
ForumindlægHej alle venlige mennesker :-) Jeg skal have religion næste år, og vil gerne høre, hvordan jeg bedst kan forberede mig til faget - og om der evt nogen af jeg som har forslag til noget litteartur jeg kunne læse.. mange tak -
Er der noget galt med undervisningen i gymnasiet/ HF er motivationen god nok?
ForumindlægHejsa... Er i gang med en psykologi- rapport og derfor kunne jeg godt tænke mig at høre jeres mening til dette spørgsmål:Er der noget galt med undervisningen i gymnasiet/ HF ? og er motivationen god nok? -
gennemsnit
Forumindlægheyjeg er oppe i fuld pensum, hvordan regner jeg mit snit ud??og bliver engelsk og biologi karaktere fra 1 og 2g regnet med selvom jeg har begge på højt niveau?ses -
nye karaktere
Forumindlæghejsa, jeg vil bare gerne høre om der er nogen ved hvordan man skal omregne sine gamle karaktere til de nye??? -
Hvad skal jeg kunne??!
ForumindlægHej. Jeg håber virkelig nogle kan svare på mit spørgsmål: Efter sommerferien skal jeg på gymnasiet og jeg skal bl.a have samfundsfag på A niveau. Jeg valgte det på grund af at jeg synes det er ret spændende med kultursammenstød og med hvad der egentlig sker rundt omkring en. Jeg er bare re... -
Studieretning
ForumindlægHej, jeg er blevet en MEGET forvirret pige. Jeg går i 9. klasse lige nu og selvfølgelig skal man tage stilling til hvad man skal efter folkeskolen. Jeg har beslutten en 10. klasse på et gymnasie, senere vil jeg på gymnasiet da det er et krav (skal læse til jura). MEN, selvfølgelig bl... -
Gennemsnit af vægtet gennemsnit i Excel
ForumindlægHej Det lyder måske lidt kringlet, men jeg ønsker at finde det vægtede gennemsnit af tre vægtede gennemsnitter. Jeg har i excel beregnet vægtet gennemsnit af karakterer, delt op i henholdsvis intern prøver, årskarakterer og eksamenskarakterer. Jeg har altså tre vægtede gennemsnitter. Jeg ønsker ... -
Old/rel A/B
ForumindlægJa, jeg ved godt det ikke er muligt at tage oldtidskunskab eller religion på niveauer højere end C. Hvorfor ikke, egentlig? -
Har du studeret på universitetet i udlandet?
ForumindlægKære alle på studieportalen! Jeg søger desperat én eller flere, der har erfaringer med at søge ind på en hel bachelor i udlandet. Jeg går på nuværende tidspunkt i 3.g, og min plan/drøm er, at tage hele min bachelor i Spanien. Men da jeg søger hele bacheloren samt i et lidt "atypisk&q... -
Erhvervsøkonomi, HA eller Jura?
ForumindlægHej folkens! Jeg står pt. ved afslutningen af 3.g på STX på en linje med Samfundsfag A, Engelsk A og Matematik B og efter et enkelt sabbatår, vil jeg søge ind på Aarhus Universitet. Jeg er dog meget i tvivl, om jeg skal vælge Erhvervsøkonomi, HA eller Jura, og derfor søger jeg erfaringer, råd, t... -
Disposition: Radioaktivitet, hva' synes I?
ForumindlægHej! Hvilke emner bør jeg komme ind på i min disposition til eksamen, hvis jeg nu trækker emnet radioaktivitet? -
Merit
ForumindlægJeg har taget første år af HF, men har pga. sygdom været nød til at holde et års pause. Da jeg har taget første HF på den gamle reform, kunne jeg ikke bare starte på andet år på den nye reform, men skulle starte forfra. Jeg har så valgt studenterkursus i stedet for HF, hvilket jeg er godt tilf... -
Tage 2.g om?
ForumindlægHej Jeg går på 2g (STX) og har desværre ikke fået en god karakter (fik 00) fra min sidste eksamen, som trækker mit snit vildt meget ned. Lige nu ligger mit gennemsnit på 3,6, og der er stadig to eksamener som jeg skal op i. Jeg undrer mig så over, om jeg kan tage 2g om, hvis jeg går op til de t...
