Søgning på: matematik fp10 3 december 2021. Resultater: 12601 til 12620 af 135324
  • besvarelse af eksamenssæt

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle der ved hvor besvarelsen af matematik a-niveau i august 2008 og december 2008 kan finde...?
  • Tidligere eksamenssæt med svar

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skriver på vejne af en ven som skal op i eksamen matematik B her til december. Ved I om der er et sted hvor man kan finde tidligere eksamensopgaver med besvarelser til? På forhånd tak :)
  • Opgavesæt :) HJÆLP!

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogle, der har regnet beregnet matematik a-niveau opgavesæt fra eksamen fra august 2009 (STX092-MAA) og STX-093 den fra december 2009 ud?
  • A-nivea stx eks. sæt dec 2008

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen som sidder inde med en besvarelse af eksamenssættet matematik STX A-niveau d. 12 december 2008? På forhånd mange tak!
  • Hjælp til at finde eksamenssæt, htx

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Er der nogen der ligger inde med eksamenssættet "Matematik A eksamen 14. december 2017 på HTX og EUX-teknisk"?
  • Hjælp

    Forumindlæg
    Er der nogle som har Fsa 2009 december matematik har brug fo den det er vigtigt (hjælp mig )
  • Mat b-niveau dec 2008

    Forumindlæg
    Er der nogen der har løsningerne på: MATEMATIK B-NIVEAU Fredag den 12. december 2008 Der er nogle ting jeg er usikre på..
  • Pædagogik

    Forumindlæg
    Jeg arbejder på en eksamensopgave i pæd om lærer-elevrelationer i udskolingen. Ville vide om nogle var stødt på nogle tal over hvor mange folkeskoler i Danmark som har udskoling i forhold til, hvor mange folkeskoler der i alt er? eller forslag til hvor man kunne finde sådanne tal?
  • Religion C Niveau - Selvstuderende.

    Forumindlæg
    Nogen der har erfaring med at selvstudere religion på C niveau HF som led i kultpakken? Er det muligt, og hvor finder jeg evt. en privat laerer?? Ville vaere til stor hjaelp.
  • hvis man dumper i folkeskolen

    Forumindlæg
    hvis man dumper i folkeskolen, men selvom man er optaget på gymnasiet skal man tage afgangsprøven i december
  • Stikprøve og konfidensinterval, Vejen til matematik B2, Opgave 174, side 218 (Knud Erik Nielsen og Esper Fogh)

    Forumindlæg
    I en kommune overvejer man at anlægge en cykelsti, men man vil gerne kende andelen p af borger, der ønsker stien. Derfor spørger man 250 tilfældigt udvalgte borgere. Ud af de 250 svarer 150 ja, resten nej. a) Hvilke krav skal være opfyldt, for at man kan betragte antallet af ja-borgere som binom...
  • Ligning for tangenten ud fra oplysninger om f

    Forumindlæg
    Hej. Er der en der kan hjælpe med den her opgave?
  • Hjælp til Matematik A 7D2.4 Bestem k, når fordelingsfunktionen F opfylder, at F(6)=0,1

    Forumindlæg
    Hej jeg har en opgave som volder mig del problemer Her er et billedet af opgaven På forhånd tak
  • Stikprøv og Hypotesetest, Vejen til Matematik B2, Opgave 177, ( Knud Erik Nielsen og Esper Fogh)

    Forumindlæg
    OPGAVE 177 En elev vi undersøge om hun har gjort signifikante fremskridt ved skriftlige prøver i matematik. Sidste år svarede hun rigtigt på 125 spørgsmål ud af 180. I år har hun foreløbigt svaret rigtigt på 44 ud af 55. Kan man mon på 5%-niveau hævde, at hun har gjort fremskridt? Antag som nulhy...
  • Hjælp til valg af emne og fag

    Forumindlæg
    Hej alle sammen, Jeg går på mit 3. år af HTX og skal til at lave studieretningsprojekt. Jeg er MatFys'er og kunne godt tænke mig at arbejde med konstruktioner indenfor matematik og fysik. Men jeg har ikke noge idé om, hvad indenfor konstruktioner jeg vil arbejde med. Er der nogle herinde der ...
  • htx

    Forumindlæg
    hvordan er matematik på a-niveau ??? hvad lærer I???? :))))))
  • Klappen gik ned til Mat A - klage?

    Forumindlæg
    Hejsa Jeg var oppe i mat A, hvor min klap gik fuldstændig ned. Jeg havde forberedt mig godt til alle mulige spørgsmål man kunne trække. Men ligeså snart jeg gik ind i lokalet så glemte jeg alt. Jeg fik det virkelig dårlig , hvor mit hjerte begyndte og banke og jeg kunne slet ikke sige noget. Det...
  • kemisk ligevægt...hjælp

    Forumindlæg
    Hej :-)Jeg har et problem med en ligevægt-opgave. Jeg har følgende ligevægt:3H2 + N2 ->Altså ammoniaksyntesen. Der er i starten 0,7 mol NH3, 3,0 mol N2 og 2,0 mol H2. Volumen er 10 L. T = 400 grader C.Jeg har beregnes K til at være 2,04.Desuden har jeg beregnet de 3 gassers partialtryk:pH2 = ...
  • Søger hjælper til eksamen

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal til eksamen i matematik b-niveau til december, og har brug for en hjælpende hånd. Jeg tager faget som supplering, grundet de nye adgangskrav til universitetsuddannelserne. Jeg startede i september, så det er kun 3 1/2 måned jeg har undervisning. Jeg har brug for en hjælper, som jeg...
  • efterårsferie, haha

    Forumindlæg
    Hvorfor kalder de det efterårsferie når vi får tonsvis af lektier for? Det burde hedde lektieuge... eller afleveringsugeOgHvor mange gange får man karakterer om året, og hvornår er den første gang?