Søgning på: religion noter etik. Resultater: 12661 til 12680 af 19479
-
krise SSO romerriget
ForumindlægJeg er igang med SSO eller burde være det. Jeg har læst og læst min. 200 sider... har masser af noter, men sys det hele er meget forvirrende... Jeg skal lave redegørelse om romerriget fra 100 f.kr. til 100 e.kr. hvilke emner ville i tage fat i og den ville i disponere den?? håber der er nogen der... -
Interleukin 6 og PGC-1alpha
ForumindlægHej SP. Jeg sidder med biologi, og så noget diabetes. Min lærer er meget ustruktureret, og derfor er mine noter jeg har, enormt uklare. Det jeg gerne vil have hjælp til er at finde ud af hvordan Interleukin 6 og PGC-1alpha hænger sammen med diabetes. De research jeg har lavet på interleukin 6 e... -
Dansk eksamen, lyrik - rap - en dag tilbage
ForumindlægHej, jeg har dansk eksamen om 2 uger og har trukket 'lyrik'. Jeg har tænkt mig at vælge rap, tænkte på at perspektiverer 'en dag tilbage' og 'gennem byen en sidste gang'. Er der eventuelt nogen der har været oppe i det samme eller noget lignende, som har nogle note... -
Video med til forberedelse?
ForumindlægJeg ville blot høre om der var nogen herinde som vidste noget om reglerne på dette område? Mere konkret, er det tilladt at downloade relevante videoer som kan bruges til forberedelsesdelen af eksamen? På denne måde er man jo aldrig på internettet eller i kontakt med omverdenen, og den eneste ... -
vektor --> koordinatsæt
ForumindlægHallo.. Hvordan er det nu man gør'? I min mat. bog står der ikke eksempler og skulle nok have skrevet noter i timen :S I et koordinatsystem er givet vektoren a= [2;-3]. Om en vektor b belyses, at vektor(a)* vektor(b) = 4 og vektor(a)* vektor(b)(en hat ovenpå b også) = -19. Bestem koordinat... -
Engelsk eksamen hjælp!
ForumindlægJeg skal op i engelsk eksamen FSA på onsdag, og kunne godt bruge lidt hjælp. "Terrorism" er et af de emner jeg kan trække, men jeg føler mig lidt på bar bund der. Derfor tænkte jeg om der ikke var nogle af jer, som havde nogle gode noter dertil? Det ville virkelig, virkelig være en kæ... -
Nedbryderkæde og fødenet!
Forumindlæghej! jeg skal aflevere en opgave i morgen om havet som økosystem. jeg er næsten færdig med den, jeg mangler kun 2 ting, et fødenet fra havet og en nedbryderkæde fra havet! jeg har virkelig brug for hjælp, for jeg kan ikke finde noget om det på nettet, eller i mine bøger, og heller ikke mine noter... -
Tekster
ForumindlægEr der nogle, som ligger inde med noter til disse tekster? Judith Wright , ”The Weeping Fig” Nancy Cato,The Dead Swagman” Ian Mudie, Ian, “This Land” Eleanor Dark ”Bennilong” Katharine Prichard, ”N’goola” -
Skr. årsprøve uden hjælpemidler
ForumindlægI morgen skal jeg til skr. årsprøve i matematik. Jeg kan dog slet ikke huske alle de formler, man skal kunne uden hjælpemidler. Derfor spørger jeg: Må man slet ikke have nogen hjælpemidler eller noter eller noget med? :/ Håber I kan hjælpe... er virkelig i stor nød :'( -
HJÆLP til kommende prøve
ForumindlægHalløj, Jeg skal til årsprøve inden længe og vil derfor høre, om der er nogle herinde, som har nogle noter til nedenstående emner, som de eventuelt vil dele med mig? Det ville være en kæmpe hjælp, da jeg ikke har nogle af dem længere, fordi min computer brandte sammen for ikke så længe siden.. ... -
PVC
ForumindlægHåber der er en der kan hjælpe:o(???? Sidder med et par spørgsmål til eksamen og jeg kan bare ikke finde noget i bogen eller i mine noter omkring: Forarbejdningsprocesser af råolie (destillation og cracking)? Monomer/polymer? PE/PVC? Miljøet og afbrænding af PVC? Har fundet frem til at ethen a... -
EKSAMEN
ForumindlægHej Alle. Jeg skal op i historie her på torsdag i næste uge. Jeg ville høre om der var nogen der lagde inde med nogle super noter inde for nogle af disse emner. Fra reformation til revolution Danmark i 1800 tallet Det tredje rige Danmark under besættelsen USA’s historie Romerriget Opd... -
Hvad er en middelstærk syre?
ForumindlægHejsa :) Sidder og skriver noter til mit pensum i fysik/ kemi og nu er jeg så nået hen til hvad definitionen af en stærk og svag syre er, som jeg godt ved hvad er. Men så støder jeg på noget der hedder en "middelstærk syre"? Er der nogen herinde som ved hvad det er? :) På fo... -
Forberedelse til spansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej alle Jeg skal til spansk mundtlig eksamen meget snart. Går på STX og har spansk på A-niveau. Er der nogen som ligger inde med nogle gode noter til følgende emner i spansk: Inmigracíon Cuba La guerra Civil Gode råd er også mere end velkomne! -
Differentiabilitet
ForumindlægHej derude. Skal undersøge om funktionen f(x) = { x2 for x ≥ 0 OG x for x < 0 } er differentiabel for x = 0. Har kigget noter og bøger igennem, men er stadig blank. :( Funktionen er kontinuert for x = 0, men så kan jeg heller ikke komme videre. Håber i kan og gider at hjælpe mig. Mvh. Kenn. -
Påvisning af oxygen mm
ForumindlægHej. Jeg har en lille aflevering for, og jeg har valgt oxygen og nitrogen. Har selvfølgelig lånt mine noter ud, og fik ikke en side tilbage... :-( Derfor spørger jeg jer, om I har et forsøg, hvor jeg kan påvise at det er oxygen og nitrogen? Jeg kan ikke vente til mandag, da det skal afleveres ... -
Feltherrerprocessen
ForumindlægHej alle Jeg sidder og er igang med mine old lektier om Xenophon, til imorgen. Men er rendt ind i problemer :/ Jeg skal gøre rede for forløbet omkring feltherrerprocesssen (også kaldet arginusser-processen) - og det kan jeg simpelthen ikke :( Er der nogen der kan hjælpe mig? Nogen der eventuelt... -
Terminsprøven
ForumindlægHejsa jeg skal i næste uge, op til skriftelig terminsprøve i samfundsfag.I den sammenhæng vil jeg li høre om hvad man evt må have med ind til prøven. Vores lærere har kort fortalt at samfundfaglige bøger og statastikker må tages med. Men hva med noter,teorier, evt de skriftelige Samfundfagsafle... -
HASTER!! Opgaver fra TI Interactive
ForumindlægHej Folkens,, Er en travlt 3 g'er som snart legner op til terminer og årsprøver.. Leder bare efter nogen som har lavet en masse i dette program og som har afleveringer og en masse noter, som man nemt kan se tingene ud fra og plugge ind i dette smarte program! Er der nogen der har nogle god... -
forståelse af digt
ForumindlægJeg har lidt problemer med at forstå dette digt.. Nogen som kan sige mig, hvad I får ud af det? - Hvad I synes , det handler om? Categories: Alliteration Poetry & Not Categorized Poetry Author: Divya G. Prasad, India Rate Not Rated Average Good Great Excellent Unbelievable Poem The ...
