Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 12701 til 12720 af 109300
-
Mangler du noget at lave?
Forumindlægsidder her med en engelsk opgave, men vil gerne have en til at rette den for fejl eller evt. sætninger der kunne forbedres. Den er på B nivau (HH) og er en oversættelse af et brev.hvis du har tid og lyst så drop et svar og så vil jeg maile den til dig :) -
HF Sprog?
ForumindlægHeJ Er det obligatorisk at have tysk, fransk eller spansk på hf? Hvis det er .. får man så skriftlig karakter på B niveau, som man gør på gymnasiet? -
Antal A-niveau fag på gymnasiet
ForumindlægHej derude (-; Jeg skal her efter sommerferien starte på gymnasiet. Jeg har valgt en naturvidenskabelig linje der hedder Mat A/ Fys B/ Kem B. Jeg har nogle spørgsmål som jeg meget gerne vil have svar på: - Er det en hård linje ? - Har jeg mulighed for at få engelsk på A-niveau? -Har jeg... -
Gymnasium
ForumindlægJeg er sådan lidt i tvivl om, hvilket gymnasium der skal passe mig bedst ind. Jeg får ikke så gode karakter i 10.klasse. (4 - 7) Jeg har eksamener nu, og har kun fået 02. ( Dansk - Mat) indtil videre. Jeg har valgt en STX, men er lidt i tvivl om det er det rigtige valg. Hvad foretrækker I andr... -
Hjælp !!!
ForumindlægKan jeg stadigvæk godt komme ind på for eksempel administrationsbachelor uddannelsen selvom jeg ikke har færdigt gjord min HF helt, men der imod fagene der kræve af adgangskrav for at komme ind på uddannelsen. Skal også lige siges at jeg har taget fagene som enkeltfage -
"Maria llena eres de gracia" / Maria full of grace ?
Forumindlæghej! Til AT-eksamen skal jeg bruge analyse af filmen "Maria llena eres de gracia", på engelsk "Maria full of grace" inden for spansk. Nogen der har arbejdet og analyseret sprog og film, der ligger inde med nogle guldkorn, der ville kunne hjælpe mig? -
Supplering mat A på DTU eller VUC?
ForumindlægJeg skal supplere matematik fra B til A niveau, jeg er lidt i tvivl om jeg skal vælge KVUC/VUF(Frederiksberg vuc) eller DTU. Der skal siges, at jeg fik min studentereksamen fra STX, og jeg er bestemt ikke en haj i faget. Er der nogen, som har erfaring med det? -
Gange sit snit op
ForumindlægReglen siger, at man kan gange sit snit op med 1.08 hvis man søger ind på sin uddannelse inden 2 år. Hvis nu har jeg afsluttet min eksamen her sommeren 2010, vil det så sige at reglen gælder hvis jeg søger ind i 2010, og 2011, eller gælder det også i året 2012? -
beregning af indekstal! hjælp
ForumindlægNogen der hurtigt kan forklare mig hvordan jeg finder indekstallet? Mit basisår er 2000( er fastlagt af opgaven) Så står der Januar 2009 Januar 2010 Januar 2011 Pris på slik 500g 38,30 ... -
Feriepenge?
ForumindlægHej Nu er det snart tid til at få udbetalt sine feriepenge - men jeg tænkte på om man optjener feriepenge 2010 - også får man dem først 2011? eller hvordan.. altså at jeg arbejdede som juleassistance i november/december 2010 - er det dem jeg får som feriepenge nu her? og det arbejde jeg har n... -
A-fag
Forumindlægjeg skal snart til at vælge fag, men er i tvivl om hvad jeg skal vælge. Problemet er lidt at jeg allerede nu har 4 A-fag, dansk, historie, mat, og spansk. på den ene side ville jeg rigtig gerne have engelsk A men ved ikke om det bliver for meget med 5 A-fag. Nogen der kan sige om de A-fag jeg h... -
SRP- DØØØØØ
ForumindlægHej folkens.. Dem som har skrevet SRP .. og har god erfaring med det .. Vi skal snart til i gang med SRP vores studieretningsfag er Engelsk, Samfundsfag, Psykologi Jeg tænkte på at vælge "Skoleskyderi" School shooting .. Fag som Engelsk & Psykologi Men problemet er skal jeg vælg... -
Hjælp skal til optagelsesprøve :(
ForumindlægHej Jeg går i 10 klasse og har meget svært ved det engelske. Jeg er både dårlig til det mundtlig og det skriftlig del. Jeg skal til optagelsesprøve her om en uge, jeg aner ikke hvordan jeg skal klarer prøven. Jeg skal både op i mundtlig og skriftlig. Er der nogen hjælpsomme herinde der måske har ... -
Er jeg fortabt !
ForumindlægHej alle Jeg er færdig med 2.g og har faktisk nu dumpet to fag, et på c og et på b og min snit ligger ca. på 3,2 efter alt. Jeg er så bange for ikke at komme videre i 3.g og aldrig kan få mig en studenterbevis !.. Kan jeg så godt tage nogle fag på VUC hf-enkelt fag også bruge de fag og kra... -
Vil du hjælpe mig?
ForumindlægHej med jer.. Jeg går 1.g og har engelsk på A. Men jeg er ikke så god til det. Er der nogen som vil hjælpe mig på en måde? -
Hvornår bliver matematik spændende?
ForumindlægTænkte på at tage det på lidt højere niveau i gymnasiet, men hvad omhandler det præcist? Er det mere interessant end folkeskolens minus, gange og dividere? Tak! -
Indfør passende variabel (?) - Matematik
ForumindlægHejsa, Vi sidder to piger med en matematik opgave som vi ikke kan finde ud af. Den er vedlagt i bilag. Det ville være fedt hvis vi kunne få noget hjælp til fremgangsmåden og resultat, så vi kan forstå det i fremtiden :) Tusind tak :) -
Årskarakter...
Forumindlæghej..Jeg er så ked af det.. det er pga. min årskarakter der kun ligger på 6,8. Hvad skal jeg gøre for at får den op? Jeg er så bange for, at jeg vil får lav gennemsnit, så jeg ikke kan får min studentereksamen. Desuden bliver min dansk lærer ved med at dumpe mig, selvom jeg svarer hende på alt hu... -
Essay - Længde
ForumindlægKort og simpelt; hvor langt er et dansk essay? Tænker lidt det er samme stil som den engelske på 700-900 ord'ish -
Hf?
ForumindlægHej, jeg går i 1.g, i går var jeg oppe i biologi-eksamen, som er på C-niveau. Jeg fik desværre kun 4, men til gengæld 12 i årskarakter. Mit drømmestudie kræver en karakter, som er på næsten 11, så det vil sige at jeg virkelig skal knokle for at komme derop. Jeg tænkte på om det er muligt at ...
