Søgning på: fysik rapport radioaktivitet. Resultater: 12701 til 12720 af 22746
-
Idealgasloven
ForumindlægJeg er i gang med at skrive rapport om idealgasloven. Jeg ved ikke rigtigt hvad der skal svared til dette spm.:\n\n"Hvad er forudsætningerne for at idealgasloven er gyldig?"\n\nØH? -
Eletroforese med fisk( søger hjælp )
ForumindlægDavs\n\nHvis der nogen der har lavet en rapport over fiskeprotien så vil jeg meget gerne høre om det.\n\nVi skal gøre rede for slægtskaberne hos forskellige fisk udefra vores protien forsøg. \n -
Forsøg - Induktion
ForumindlægHej! Er der nogle der kender et godt forsøg, som viser noget med induktion?? Jeg er nemlig i gang med at skrive rapport om det, men da jeg har været syg i det meste af vores forløb, har jeg ingen notater. På forhånd tak! -
Bølgelærer - søger ekspert
ForumindlægOpløsningsevne i optisk gitter.Til prikken over i'et til min rapport om bølgelære kunne jeg godt tænke mig at skrive om der er nogen fordel ved at mindske gitterkonstanten til det halve i stedet for blot at betragte 2.ordens spektretMvh Mania -
Genotyper
ForumindlægOkay... Sidder og er igang med en lille biologi rapport. Hvordan finder jeg ud af hvad min genotype(r) er, Nå jeg har blodtype B-negativ?Dette er mit første år i biologi siden folkeskolen. Så ja jeg har meget svært ved det. -
Skrevet for meget i eksamensprojektet; problem eller ej?
ForumindlægNu er der jo mange af os tekniske gymnasieelever der voldsomt glade for endelig at være færdig med eksamensprojeketet i Teknologi B, hvilket i praksis betyder at vi har læseferie (sommerferie). I den forbindelse, kom jeg til at tænke på hvor stort et problem det egentlig er hvis man er kommet til... -
Kulstofkredsløbet og de fossile brændsler
ForumindlægHejsa..jeg er igang med en geografi rapport om klima som skal afleveres i morgen, jeg sidder med et under emne som lyder på:Forklar hvad kulstofkredsløbet og de fossile brændsler er? men kan bare ikke finde ud af hvad jeg skal skrive, håber der er nogle der gider hjælpe.. -
0,1,2 ordens reaktioner
ForumindlægSkal til at skrive en rapport, og så kom jeg i tvivl, hvis nu en reaktion er en 1. ordens reaktion i forhold til stof A, hvor meget vil absorbansen så afhænge af A?, og det samme hvis det nu var en 2. ordensreaktion..- Må gerne nævne formlermvh og på forhånd tak fraJonas -
Vietnamkrigen Historie opgave
ForumindlægHejJeg skal til at skrive om Vietnamkrigen og jeg har tænkt at analysere følgende tekst New York Times: Pentagon Rapporten 1 Men jeg er desværre ikke i besiddelse af den længere...så er der måske nogen der ved hvor man kan finde den? -
Ionforbindelser
ForumindlægHej derude! Er der nogle der ved hvilke ionforbindelser der plejer at være farvede? Og hvilke tungtopløselige salte som er ikke hvide? Og hvis man ikke lige ved det, hvor man eventuelt kunne finde noget om det? Det ville hjælpe mig rigtig meget til min kemi rapport, da jeg er lost p... -
Nogen der har lavet en øve. 44 om ligevægtskonstanter?
ForumindlægJeg sidder med en øvelse 44 der hedder "Måling af en ligevægtkonstant ved forskellige temperaturer" og lidt i tvivl om jeg gør det rigtigt. Så hvis der var en der havde rapporten kunne det være lækkert at se den! Kan jeg være så heldig? -
Angrebet på Pearl Harbor
ForumindlægHvis der er nogen der ligger inde med en rapport eller noget brugbart materiale er jeg meget interessert, efter som jeg er ved at skrive his. opgave hvor jeg bla. skal komme ind på Pearl Harbor... På forhånd tak... -
SERIØST hjælp mig
Forumindlægskal seriøst bruge hjælp..Sidder og skal lave en rapport om hjemløse børn i usa.. og kan slet kommme ret meget i gang eller videre..ikke nok nogen som er super eller bar hjælpsomme til eng?Skal aflvere den på mandag, ellers kommer jeg ik på 3 år? -
ARENER
ForumindlægHej :) Jeg skal skrive en rapport om addition og substitution og jeg skal komme ind på arener. Men har meget svært ved at forklare og beskrive hvad det er. Er der en der kan hjælpe. Skal både forklare når der ingår enkelt og dobbeltbindinger og jeg skal også komme med et eksempel. Håber... -
SOMEONE HELP......
Forumindlægkan nogen forklare det her: Udledningen af Joules lov? - altså jeg skal udlede joules lov i min rapport men har ingen ide om hvor jeg skal gør det, så nogen andre der har nogen ide...? -
Den kemiske proces i cider(reaktionslinje)
ForumindlægHej. Jeg skal lave en rapport om ciderfremstilling og her bliver der bedt om en beskrivelse af den kemiske proces (reaktions linje), men hvad er den kemiske proces udover gæring og hvad er reaktions linjen?? Nej jeg er ikke nørd til kemi eller biologi og kan ikke finde ud af det, så uddyben... -
genetik
ForumindlægHej, er der en der godt kan rette min rapport om genetik, den er "lidt lang"Jeg vil ikke sætte den ind her, men gennem mail, hvis det kunne være iorden?Så vil jeg sende den kl. 17.00Og jeg skal aflevere den i morgen...Håber der en der har lydt :-) -
Hjælp til rettelse!
ForumindlægHeyHar netop skrevet en mindre tysk rapport om kz-lejre, (ca. 3 siders brødtekst), og tænkte derfor på, om der var nogen der lige gad og kigge den igennem? På forhånd tak-Pede c",) -
Aflæs pKs
ForumindlægJeg er i gang med at skrive kemi rapport om titrering af phosphorsyre og cola.Jeg skal aflæse 2 pKs-værdier for phosphorsyre, og jeg synes ikke det stemmer overens med tabelværdien.Hvad aflæser du pKs-værdierne til?http://peecee.dk/?id=35564 -
Hitler
ForumindlægJeg skal skrive en 2½ side lang tysk rapport om Hitler. Jeg har en masse oplysninger og har skrevet lidt, men tror det er helt forkert. Er der nogle der kan læse det igennem og evt. hjælpe mig videre?
