Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 12701 til 12720 af 20009
  • Am eller bei

    Forumindlæg
    Hejsa, Har lige et spørgsmål ang. tysk. Hvis vi har sætningen: "Restauranten lå næsten nede ved havet". Ville man så bruge am eller bei i dette tilfælde?
  • Rettelse af nogle sætninger

    Forumindlæg
    Hej Jeg har oversat nogle sætninger fra dansk til tysk. Er der ingen der gider at kigge dem igennem? Det der står i parenteserne er kønnet på ordet.
  • OVERSÆTTELSE

    Forumindlæg
    Hej lektieknoklende folk.. Håber I nyder weekenden! :) Er der en der evt. har tid og overskud til at rette en tysk oversættelse?? Den er ikke særlig lang.. :) Det ville være dejligt!!
  • Blot en oversættelse af en lille tekst

    Forumindlæg
    Hej venner.. Jeg har skrevet en tysk oversættelse, men mangler blot en til at kigge på fejlene??? Er der nogle der er friske??? det ville virkelig være en STOR hjælp !!
  • Bare en lille sætning

    Forumindlæg
    Hej, Jeg er lidt i tvivl om hvordan denne her sætning skal oversættes til tysk: "Men efter skole tager han hen til hospitalet"
  • Rette 200 ord

    Forumindlæg
    Hej alle. Nogen der har lyst til at kigge på mit tysk? Det er cirka 200 ord. Helst pr. mail tak! Louise :)
  • Hjælp hurtig

    Forumindlæg
    Kan man på tysk sige om noget at det er for dårligt, altså oversat med zu schlecht? eller vile man bare skrive schlecht? håber meget på hjælp khAM
  • Enigma

    Forumindlæg
    Hej jeg er igang med at skrive SRP om Enigma og mangler en kilde der fortæller noget om tyskernes brug af enigma
  • Test i morgen

    Forumindlæg
    Hej alle sammen, Jeg skal have en sprog og sprogbrug prøve i morgen i tysk, og jeg vil gerne vide om i har nogle fif til hvordan man er godt forberedt. Tak på forhånd
  • HASTER! PLZ!

    Forumindlæg
    Hej alle sammen! Er der nogen der ved hvad " Den 6 december omkring år 340 døde han der og blev senere kåret som helgen" til tysk?
  • Hjælp søges med stil...

    Forumindlæg
    Nogen der har lyst til at rette min tysk stil på 300 ord, denne dejlige lørdag aften? :o)
  • Nominativ? WTF

    Forumindlæg
    Jep.. Jeg skal skrive en opgave i tysk hvor jeg skal skrive hvad nominativ er og hvornår nominativ bruges. Og jeg er fuldstændig FORTABT!
  • Vi har også læst en anden tekst som"

    Forumindlæg
    Hej alle , Jeg har lige hurtig et spørgesmål, hvordan siger man "vi har også læst en anden tekst som" på tysk . Mange tak på forhånd
  • :)

    Forumindlæg
    Hej hvem bestemmer for at flytte fra en by til en anden i danmark ??? hvad hedder de danske partier ??? skal man have tysk for at tag HF ???
  • oversættelse af en sætning

    Forumindlæg
    Har haft meget svær ved at oversætte denne sætning til tysk. Ved ærlig talt slet ikke hvor vendingen 'integrere sig i det tyske samfund skal' skal laves på tysk Når unge udlændige kommer til Tyskland har de svært ved at integrere sig i det tyske samfund. her er mit bud: Wenn junge Ausl...
  • Stil :)

    Forumindlæg
    Nogle, der har lyst til at læse min tyske stil igennem og bare antyde, hvad jeg skal gøre bedre? I SKAL IKKE RETTE DEN. (:
  • En sætning

    Forumindlæg
    Hvordan siger man på tysk: "jeg vil aldrig glemme vores fantastiske oplevelser vi har haft sammen."?
  • Eksamen - Haster!

    Forumindlæg
    Jeg vil gerne høre om der er nogen der har tid til at kigge min tysk opgave igennem, det vil være en stor hjælp! Mvh. Jonas
  • Det haster haster....

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg har en opgave som skal rettet er der en som er god til tysk og en som er skøn til at gør det. Fortsat god aften!
  • Oversættelse

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen der kigger og kigge min tysk oversættelse igennem inden jeg aflevere den? den er vedhæftet