Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 12961 til 12980 af 40685
-
Terminsprøve - Hvem laver opgaverne?
ForumindlægHey, Hvem laver opgaverne til min kommende terminsprøve i STX Matematik A? UVM eller min lærer? Jeg kan se, at UVM udgiver 3 eksamenssæt om året (Maj, Aug, Dec). Skal dette forstås som: Maj: Eksamen Aug: Syge eksamen Dec: Terminsprøve Mvh Anders -
Løsning
ForumindlægHej findes der en løsning?? til flg. link: http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF12/Proever%20og%20eksamen/120816%20stx122%20FYSA%20skriftelig%20opgavesaet.ashx Eksamens opgavesæt skriftlig fy... -
hjælp til mat/Kemi c/B?
ForumindlægHej. Jeg er lige blevet færdig med HF uddannelsen og jeg vil gerne hjælpe dig der skal starte på HF eller STX efter sommer og har svært ved matematik. Især HF! Jeg har mange noter og dispositioner til eksamen. Hvis du vil have hjælp så skriv lige på [email protected] Jeg kan også hjælpe lidt i ... -
Hjælp
ForumindlægHej allesammen. Jeg går på STX i 1g. Jeg har en ap eksamen imorgen. Der står at det ikke er en XPRS eksamen. Betyder det så at den ikke komme med i afgangsbeviset, og er den mindre vigtig. Tak på forhånd :-) -
Hvad er forskellen på GL matematik A og matematik A?
ForumindlægHey alle. Er i gang med at forberede til matA terminsprøve skriftlig og evt. matA skriftlig eksamen. Sidder og kigger på nogle af de tidlgiere ekssamenssæt på uvm: http://uvm.dk/Uddannelser/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/Opgavesaet-for-stx Og jeg undrer mig ove... -
disposition
ForumindlægHej, tænkte om der var nogen der vil kigge på min disposition, tror der skal være mere om det gyldne snit Spørgsmål: Gør rede for løsning af andengradsligning Definér det gyldne snit og udled den eksakte værdi af tallet Φ Disposition: Andengradspolynomiets funktion, herunder grafen Bestemme... -
MAT LIGNINGER
Forumindlæghej allesammen. er der nogle der kan hjælpe med disse ligninger.? har virkelig svært ved at løse den på trin til trin og kan derfor ikke komme frem til en løsning tak på forhånd -
Bestem koordinatsættet til toppunktet for parablen
ForumindlægEn parabel er graf for funktionen. f(x) = x2 - 2x - 3 -
er der nogen ved hvad 3.g studentereksamen dansk stilhæfte emnerne bliver i år 2004?
Forumindlægskriv venligst. jeg ville sætte pris på det. -
Terminsprøver... Hvorfor?
ForumindlægJeg er kørt død i mine terminsprøver, jeg synes det er helt latterligt, og tæller de i det hele taget? Jeg forstår det ikke.........\n\nPs. hvad kan man gøre, hvis ens lære ikke tror på man selv har skrevet en fransk analyse pga. man har fået god hjælp herinde fra?\n\nKh Mark Petersen -
PC i forberedelse?!
ForumindlægHej alle. Jeg håber på meget hurtigt svar, da jeg skal til historieeksamen i morgen. Vi har tre timers forberedelse og jeg har netop fået en mail fra min lærer, hvor han skriver, at vi ikke må have computer med i forberedelsen fordi vi ikke må kunne komme på det trådløse netværk! Det var kunfordi... -
Gået kold i pensum...
ForumindlægHey...Nogen som kan hjælpe mig? Sidder og læser mig halvt til døde i historie, problemet er ikke, at jeg ikke fatter noget, men at jeg kun har 3 dage til at læse pensum op... :SStartede efter old. eksamen mandag eftermiddag og skal op fredag morgen. Og nu sidder jeg fast midt mellem khanslergadef... -
en historisk person tak
Forumindlægjeg har problemmer med at finde en historisk person som har haft inflydelse på religionen, men jeg ønsker ikke sådan nogen som MalcomX, Ghandi, cæcar,mandela,abraham lincon eller moder taresa .... jeg ønsker helere nogen hvor personen er okey eller ik så kendt men at man skal kunne finde meget ... -
Perioder
ForumindlægHej Allesammen Jeg sidder og skal i gang med at læse til dansk eksamen og har nogle spørgsmål. Er det sådan at man skal læse alle tekster grundig igennem? Eller er det mere sådan at man skal lægge vægten på de forskellige perioder? Jeg ved nemlig at for hver perioder der har man bestemte stilar... -
Mental forberedelse!
ForumindlægJah... vi talte i min læsegruppen, hvad vi gjorde for at forberede os mentalt til eksamen. Det var en meget sjov diskussion. Nogle af budene var: - Høre AC/DC - TNT i badet morgenen før, så hele familien vågner pga. larmen - Løbe en tur hver dag efter læsningen (plejer dog alligevel at gøre det... -
Jeg er lige startet i 1.g, men jeg er ikke glad for mit gymnasium, skal jeg skifte?
ForumindlægHej allesammen, jeg er startet på en HHX, og jeg er ikke glad for skolen jeg går på, og hælder nu egentlig mere til en STX. Jeg skriver dette efter 1. Uge af grundforløbet. Min klasse er meget flinke, men jeg føler ikke jeg passer ind, og jeg trives heller ikke, der skal dog laves nye klasser om ... -
Basal viden?
ForumindlægLige netop som jeg synes, jeg har fået læst pensum færdigt, så støder jeg på et par ord i opgavesektionen, som aldrig har været omtalt i undervisningen, men ordene er tilsyneladende basale. Jeg har søgt lidt på google, men jeg synes ikke søgningen gav resultat.Der står følgende:"Når man beha... -
Hjælp til højere karaktere
ForumindlægHej Håber der er nogle der kender nogle udenlandske skype venner son kan hjælpe mig til at forbedre mit engelsk. Jeg har virkelig brug for at der er en der kan hjælpe mig med at rette mine opgaver og forklare hvad jeg gøre forkert i engelsk. Jeg får for det meste 02 i engelsk skrifltig og vi... -
Droppe ud af 3.g?
ForumindlægHej Jeg går på 3.g HTX lige nu, og har ikke et særligt højt snit. Det ligger på 4 lige nu, men hvis jeg tæller standpunkts karakter sammen med eksammen (Det ved jeg ikke om man kan), så ligger det på 4.5 til 4.7 (Og det er bare et estimeret tal over hvad jeg tror jeg kommer til at få til eksamme... -
Forberedelse
ForumindlægJeg er så sindssyg dårlig til at forberede mig ordentligt til mundtlig eksamen. Jeg forstår ikke hvordan jeg skal kunne huske et helt emne.. jeg skriver noter, og prøver at gøre dem så selvstændige som muligt (dvs. jeg skriver ikke bare af fra bogen), men når jeg så stiller mig op foran en væg el...
