Søgning på: tysk disposition reisen. Resultater: 12961 til 12980 af 18642
-
hvordan siger man?
Forumindlæg"Derfor skal det være en 100% mobbefri skole"- Hvordan siger man ordet: mobbefri?Ordet 'mobbe' står ikke i min ordbog (som er fra 1984 - kan det mon være derfor?) -
hvordan skrives koordinatsæt?
ForumindlægHvis man har x=7,7 og y=8,7 og man skal skrive det som et koordinatsæt hvordan gør man så det? JEg kan godt finde ud af det, men der kommer bare ALT for mange kommaer: (x,y)=(7,7,8,7) .. selv mener jeg at man kan gøre det på følgende måde: (x,y)=(7,7;8,7) -
dem
ForumindlægHvad styrer dem... altså welches IHR viel von lebensmut und lebensqualität gebe. Er i tivl om det hedder ihr, da jeg mener dem.. -
optagelsesprøve
Forumindlæghej jeg skal snart om til prøven, til en optagelsesprøve er der ikke nogle der kan fortælle hvordan det foregår. -
Hjælp til lidt grammatik
Forumindlæg1. Nogen der ved, hvis man skriver f.eks: "Man skal inspirere andre, når man vil starte som blogger." Hvilken bøjningsform skal man skrive "skal" i? 2. Hvis man nu skal skrive Erlebnis (oplevelse), som i flere oplevelser sætter man så stadig "das" på? Tak på fo... -
Præterium form
ForumindlægHej,Jeg skal sætte den rigtige præteriumform af verberne, her kommer mit bud:1) (laufen) Er lief immer 1200 m. 2) (finden) Wir fanden den Geldbeutel wieder. 3) (frieren) Es fror heute Nacht. 4) (sprechen) Marion und Wolfgang sprachen lange über ihre Probleme. 5) (sehen) Die Polizei sah sofort den... -
Oversættelse til eksamen!
ForumindlægHeysa er der nogle der kan sige mig om man kan finde nogle programmer som kan oversætte dansk-engelsk når man er til eksamen, kan man gemme programmet på ens computere, for man må ikke have internetforbindelse til eksamen! -
Haster!
ForumindlægHvordan er med ordet fahren og laufen bliver bøjet fra person til person? Altså hvad hedder det når det er hun og De osv? kan i måske skrive det hele ned? -
Hjæææææælp !!!
ForumindlægVil du være sød at hjælpe mig med at rette fejl der står i fed.... har svært ved det Die DDR wurde 1949 gründet(form). Seitdem die Mauer 12 Jahre später gebaut wurde, war das Land geschlossen. Die DDR steht für Deutsche Demokratische Republik, aber es war alles andere als demokratisch, ... -
kurs
ForumindlægEr lige blevet i tvivl om noget vedrørende kurs og valuta.Altså fra dansk til udenlandkse penge siger man dkr*100/kurs men hvilken kurs er det man skal bruge, den danske eller den udenlandske?og når det er fra udenlandsk til dansk= udenlandsk * kurs / 100 men hvilken kurs skal der bruges den dans... -
engelsk 9 klasse afgangsprøve
ForumindlægMin niece skal til eksmen i mundtlig engelsk for 9. klasse i morgen. Er der nogen der kan hjælpe med et par eksempler på ekstemporaltekster.På forhånd tak!!! -
Analysemodeller..
ForumindlægHej!Jeg skal op til danskeksamen (FSA) på mandag og jeg mangler nogle gode og ikke forvirrende analysemodeller på bl.a: folkeviser, lyrik og reklamer..Hvis der er nogen der har noget liggende må i rigtig gerne skrive!! -
Er sætningen rigtig?
ForumindlægEr det rigtigt:Jeg har glemt, hvad jeg vil sige:ich habe vergessen, was ich gern sagen will. -
24-timers eksamen???
Forumindlægundskyld jeg måske spørger lidt dumt...men hvad menes der helt præcis med en 24-timers eksamen? Har aldrig hørt om det før!Hvor forekommer det henne? og hvorfor? -
forklaring af nogle ting
ForumindlægHej. Nogen der kan forklare mig følgende ?:rigsværnet gestapos.as.s -
Mangler tyrkisk oversætter
ForumindlægHej! Jeg har en tekskt jeg gerne skulle ha oversat til tyrksik, og da det eneste jeg kan sige på tyrkisk er seni seviyorum, så kan det jo godt gå hen og bliver lidt svært! Så hvis der lige er en der kan tyrkisk, ku det jo lige være lidt perfekt!Ha det så vel allesammen! :)Hilsen Jannie -
rette min engelsk oversættelse? (:
ForumindlægHej er der ikke nogen der er søde at kigge min engelsk oversættelse igennem (den er ikke så lang)? (: Jeg vil sende den til den som vil. På forhånd tak :D -
Bøger
ForumindlægHej Jeg begynder i 2.g i morgen og ville vide om der nogen der ved om man skal have bøger med den første dag?? På forhånd tak -
Ordbøger
ForumindlægHejsa, Nogle som kender nogle gode sider med gratis online ordbøger ? Især engelsk. Og med mange ord. -
Kein, keine, keinen eller nicht?
ForumindlægHej Jeg har fået nogle sætninger hvor jeg skal indsætte Kein, keine, keinen eller nicht, men problemet er at jeg ikke forstår hvad jeg skal indsætte i hvilken sætning, og jeg forstår ikke hvad Kein, keine, keinen eller nicht betyder ( selvf. ved jeg at det betyder ikke noget eller noget i den...
