Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 12981 til 13000 af 42938
-
antal eksamener
ForumindlægHej, Jeg går i 3.g nu og jeg spekulerer lige over hvor mange eksamener jeg skal igennem i år. I 1.g har jeg været op i samf. mundt. I 2.g har jeg været op i kemi og fysik mundt. Nu har jeg Dansk, Mat (A), hist (A), fransk (A), eng (B), religion (C), old (C), bio (C), idr (C) (som jeg ikke ka... -
Tysk.. har et par sætninger vedrørende den skriftlige eksamen i tysk, som jeg er i tvivl om.
ForumindlægHejsa.Hvordan kan man se om et verbum er løst sammensat...??Og hvornår kan man se om der skal es eller bare s på i genitiv.Ved godt at der tilføjes e eller es i neutrum og maskulium. men akn bare ikke finde ud af hvornår det er s eller es -
evolution - livets oprindelse 24 timers forberedelse til biologi (B) eksamen.
ForumindlægHej er der en der vil hjælpe mig med at redegøre kort for symbiose-teorien og forklare betydningen af henholdsvis mitokondrier og grønkorn for livet på jorden? .. Jeg har læst omkring symbiose på nettet men kan virkelig ikke forstå det, er der ikke en der kort vil forklare mig det med deres e... -
Bør man repetere i ferien?
ForumindlægHej. Går i 3.g nu og ved jo allerede at der venter 4 mundtlige eksamener forude. Så jeg tænkte på om man burde bruge lidt af sin ferie på at repetere. Og i så fald hvordan man gør det mest hensgismæssigt.Og i hvilke fag, historie er vel svært at repetere nu for jeg kan umuligt huske alle tingene ... -
Rights
ForumindlægHej Jeg skal op til Engelsk Mundtlig Termins prøve i uge 3 og 4 Fra D.14 januar. 2013 Jeg har valgt at snakke om Rights: Rettigheder Main Topic : Rights ; Human Rigts Jeg har ikke styr på hvordan jeg skal opdele Rights på. Om jeg skal starte med de forskellige Rettigheder eller snakke o... -
Gode stil sætninger
ForumindlægHej! Jeg har fransk eksamen her på mandag! Og jeg ville spørge om i kunne give mig nogle gode sætninger som man kan bruge til sin stil?Ligesom "Il était une fois...osv osv?Tak! -
Fra 00 til 12?
ForumindlægHej SP jeg er igang med FSA. Her i mandags var jeg oppe til min dansk eksamen, hvor jeg var utrolig nervøs og trak en tekst som jeg ikke fik noget ud af overhovedet(jeg fik 00). Så her idag var jeg oppe til fysik, hvor jeg fik 12. Syntes bare det viser noget... Eksamenen har utroligt meget med n... -
Prøver
ForumindlægHvad skal man som 1.g til prøve i her "til sommer"?Både mundtlige og skriftlige... -
Eksamen Samf. B-mdt. Dansk økonomi i et globalt perspektiv
Forumindlæg- Redegørelse for den økonomiske situation i Danmark -
Hvilke karakterer tæller?
ForumindlægJeg roder rundt i de her karakterer! Jeg får ok karakterer, men skal have 9,8 for at komme ind på min uddannelse. Og den kan jeg kun klare med nød og næppe. Så jeg har prøvet at opstille nogle hypoteser. Men det er lidt svært når man ikke forstår følgende:1: Hvad vil det sige at musik fra 1.g og ... -
STX - skriftlig engelsk eksamen B-niveau 2. delprøve
ForumindlægHej derude Jeg var oppe i skriftlig engelsk på STX B-niveau her i år, og har lige fået min eksamens karakter tilbage. Eftersom jeg føler mig lidt snydt, vi ikke får nogen rettelse tilbage og derfor mangler grundlag for min karakter, ville jeg høre, om der var en venlig sjæl eller 2 derude, de... -
tak mathon (ikke en problem)
Forumindlægjeg fik 10 i mundtlig eksamen pga. dine svar i mine spørgsmål! tusind tak:D (vidste ikke hvordan ellers jeg skal sige tak) -
Vil du gøre en god gerning? og hjælpe os med at bestå eksamen - ved at besvare dette spørgeskema
ForumindlægHej. Vi nogle studerende som super gerne vil have svar på nedenstående spørgsmål, det tager ikke mere end 2 min. Tak på forhånd ?? Det 100% anonymt https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeYYnewMkWCrgmdQH3YR6BOs3SWfBXcoj4HHtPklgiQSc77IA/viewform -
trigonometri- ligninger og uligeheder
Forumindlæghej jeg er igang med at læse til det mundtlig eksame og der er en del spørgsmål som jeg ikke rigtig ved hvad jeg skal gøre spørgsmål 1) -redegøre for definationen af den trigonometriske funktion f(x)= sin(x) og den generalle sinusfunktion - vis hvorledes simple ligninger og uligheder... -
Mangler en eksamenskarakter
ForumindlægHej Studieportalen, jeg har lige fået mit eksamensbevis, men jeg synes der mangler en karakter. Jeg har altid haft den opfattelse at hvis man har 5 A fag skal man op til 13 eksamener og op til en skriftlig eksamen i alle sine A fag (undtaget historie), men jeg har 12 eksamenskarakterer og mangler... -
Sandsynlighed...
Forumindlæghej.. Sidder og har store problemer, med denne opgave! Et større firma har besluttet at tilbyde en gruppe af sine medarbejder et kursus i engelsk eller Fransk! 50 procent af medarbejderne melder sig til engelsk, og 25 procent melder sig til fransk Af dem som melder sig tik engelsk, har 40 proc... -
Hey har været eksamen idag i skriftlig dansk trak et blogindlæg ville bare lige høre om der var nogle kloge hoveder der ville læse det igennem
Forumindlæg -
At sige mere i tysk!
ForumindlægDav. Jeg har ret svært ved at få tungen på gled i tysk-timerne ! Kender i en eller anden måde, at komme igang med det, og få bedre mundtlige karakterer? Øve sig derhjemme eller noget?\n\nNogle erfaringer måske? -
Fra sproglig til matematisk
ForumindlægI folkeskolen klarede jeg mig godt i de sproglige fag og dårligt i matematik og naturfag. På grund af mine dårlige oplevelser med matematik og naturfag, valgte jeg ikke at lytte efter i timerne i 1. g. Det viste sig at være en rigtig dårlig ide, da jeg endte med at trække fysik, men ved at læse r... -
OHH NOOOOOOOOO
ForumindlægHej kommer man 100 % op i eng, Hvornår er det man afgøre hvad man kommer op i , såsom kristendom?
