Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 12981 til 13000 af 40685
-
Hvad er mit snit?
ForumindlægEr der en der vil hjælpe mig med, at regne med snit ud? Års Eks Billedkunst 9 Dansk, skriftlig 8 7 Dansk, mundtlig 9 8 Fysik, skriftlig 8 6 Fysik, mundtlig 9 ? Historie 10 8 Idræt C ... -
Forskel på Gymnasie og HF?
ForumindlægHey alle!Hvad er forskellen på gymnasiet og HF? jeg kan forstå at det primært er det samme, men der må vel være nogle forskelle?Tak,Nicholas -
Klage?
ForumindlægHej!Jeg har lige været oppe i geografi og fik 8, hvilket jeg er meget utilfreds med. Jeg går i 2.g og siden geografi var den eneste eksamen jeg skal op i i år, havde jeg læst pensum igennem 2 gange plus taget notater, for at være forberedt.=D Jeg kom op i dansk landbrug og statede med at redegøre... -
Gennemsnit for jura
ForumindlægHej derude, Er det muligt for mig at blive optaget på jurastudiet, når mit snit ligger på de 8,5. Et andet spørgsmål - hvilket snit bliver det endelige resultat for min videregående uddannelse efter STX? Hvis jeg nu dumper i et fag, som jeg har på A-niveau, til eksamen, kan jeg så ikke blive op... -
Egne bilag?
ForumindlægHej, Må man selv medbringe bilag, som man selv har fundet, til 24-timers synopsis-eksamen samfundsfag. -
Matematik årsprøve
ForumindlægHej, hvor kan jeg se sidst års eksamens opgaver i skriftlig matematik??... -
synopse
ForumindlægHej Allesammen Skal man printe synopser ud til sencor og lærer til AT eksamen efter at man har ændret lidt i den? -
Spansk 1g
ForumindlægSkal første g'ere ikke op til eksamen i spansk, hvis de har det som studieretning? Hvornår skal i op, jer som har det? -
Opgave 14 18 maj
ForumindlægHej min kæreste var til eksamen i går og ville gerne vide om hendes facit er rigtigt. Opgaven lyder: Antallet af rygere på verdensplan steg fra 721 mio rygere i 1980 til 967 mio rygere i 2012. I en model antages det, at antallet af rygere på verdensplan er vokset eksponentielt efter 1980. a)... -
Ekstraundervisning fravær.
ForumindlægHej. Jeg går i STX på første år og har efter en matematikprøve fået at vide, at jeg skal have ekstraundervisning. Efter prøven snakkede jeg med nogle venner og de sagde at fravær fra ekstra matematik ikke gælder. Passer det? PS. Synes I, det er fair at jeg skal have ekstra matematik pga. 5 opga... -
Kan man trække et nummer som allerede er blevet trukket?
ForumindlægHej folkens. Jeg har et spørgsmål mht matematik eksamen. Der er nogle fra klassen som har været oppe til matematik eksamen idag, og jeg skal til eksamen imorgen. Mit spørgsmål er nu; kan jeg trække et nummer imorgen, som allerede er blevet trukket? Håber i vil hjælpe .. På forhånd tak :) -
vil høre jeres meaning der går på Vuc hf eller har gået.
ForumindlægHej , Jeg er 17 og er en udlændning som har boet i Dk 4år . Jeg fylder 18 i Dec inden Jul. jeg har besluttet mig at tage Vuc Hf efter jeg er færdig med 10 klassen fordi det har enkelstfag men der er nogle problem min mor som er også en udlændning. hun synes at det er dårligt ide at tage vuc ... -
Er terminsprøver vigtige ??????????
ForumindlægHej allesammen Jeg vil gerne vide om terminsprøver, i 9 klasse er vigtige som eksamen, og årskarakterne. Og om de er med til at bestemme om jeg kommer på gymnasiet, eller ej? -
Medicinstuderende?
ForumindlægEr der nogle der ved hvor længe man skal/ eller kan fremlægge sin TPK-opgave? Altså hvor længe kan man tale inden man bliver afbrudt til TPK-eksamen? -
v<
ForumindlægI 2005 var antallet af stx-gymnasieelever i Danmark 61112. I perioden 2005-2013 steg antallet af stx-gymnasieelever i Danmark i gennemsnit med 3679 om året. a) Indfør passende variable, og opstil en model for sammenhængen mellem antallet af stx-gymnasieelever i Danmark og antal år efter 2005. -
studieretning
ForumindlægHej alle. Jeg er lidt forvirret... Hvis jeg vil studere psykologi efter min ungdomsuddannelse, hvilken linje skal jeg så have på gym?? :) og hvad er bedst at tage for at studere psykologi senere i livet, en hhx eller stx ? håber på hjælp!! -
Lærervikar
ForumindlægHvad skal der til for at blive lærervikar? - kan man klare sig med en stx eller skal man have taget nogle kurser? -
Skriftlig b-niveau prøve uden hjælpemidler 2008
ForumindlægHej derude :) Jeg kunne godt tænke mig at prøve kræfter med de nye opgaver, der kommet efter reformen. Det er lykkedes mig at finde b-niveau prøven fra i sommers med hjælpemidler, men ikke den uden hjælpemidler. Er der nogen som ligger inde med opgvaerne eller kan huske hvad de omhandlede? Mvh ... -
Biologi på A niveau ??
ForumindlægJeg går i 2.g og tænker på at tage biologi på A-niveau i 3.g Har ikke haft biologi siden folkeskolen, da min klasse skal have biologi på c-niveau næste år i 3.g, hvor jeg så bare heller vil have det på A-niveau . Er der nogen der har erfaringerr med det, og kan fortælle om hvordan det er at ha... -
stil opsætning
Forumindlæghej allesammen jeg er en ung dreng på 14 år som skal til at starte i 9. klasse. jeg ville gerne vide hvordan stile skal opsættes i dansk, engelsk og fransk? vis der nogen der ved det så svar hurtigst muligt tak hilsen yosef
