Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 13081 til 13100 af 42938
-
solsort og snefnug
ForumindlægHvad er jeres budskab/fortolkning? uddyb gerne. -
noter
Forumindlæghavd for nogle noter må man tage med til engelsk eksame ? er det kun ens dis man må tage med ? -
Tæller afleveringer ind i mit snit?
ForumindlægJeg går i 1.g lige pt, men jeg undrer mig over om mine afleveringer har nogen betydning for mit snit, eller om det kun er årskarakter og eksamen, der tæller -
Dolken perspektivering
ForumindlægHej Jeg har trukket arv og miljø, som fordybelsesområde i dansk mundtligt. Jeg har valgt novellen dolken af Tove Ditlevsen. Jeg har svært ved perspektiveringen. Jeg skal perspektivere teksten til den grimme ælling af H. C. Andersen, ørneflygten af Henrik Pontoppidan og ud og vende af Merete Pr... -
Karakter
ForumindlægHej.. Er det kun det skriftelig B- niveau som tæller 1/3 af karakter når den lægges sammen med A, eller er de både skriftelig og mundtlig? -
gode råd til afgangsprøven?
Forumindlæghej. Jeg går i øjeblikket i 9.klasse hvilket jo så betyder at jeg skal til "eksamen" her i juni. Derfor søger jeg nogle gode råd til hvordan man bedst muligt forbereder sig både til det mundlige og det skriftlige... Nogle der har nogle gode teknikker og andre gode råd? Vile også gerne ... -
karakter
ForumindlægHej! Det er sådan, jeg har fået 03 i mundtlig engelsk. Jeg er på særlige vilkår, og mangler 3 mundtlige eksaminer. Er det muligt, jeg kunne tage engelsk eksamen om i august måned? Er der nogle, der har prøvet det? -
Engelsk på B - HF
ForumindlægJeg skal begynde på vuc, hvor de har en HF pakke, der henvender sig til dem der vil ind på sygeplejeskolen. Men jeg blev noget skræmt da jeg læst at der er engelsk på B niv jeg har dog haft engelsk på c men mit problem er det mundtlige det er ikke lige min stærke side. Det skriftlige kan jeg hent... -
Karakterer på Matematik C
ForumindlægHej folkens. Jeg skal op i matematik C mundtlig på tirsdag. Men jeg er ikke forberedt overhovedet. Men jeg skal have Matematik på niveau B.. Betyder det så overhovedet noget hvad jeg får i karakter? Er det ikke min karakter på B der kommer til at gælde? Og hvad sker der hvis jeg dumper? Tak p... -
Studieretning afgangprøven
ForumindlægSkal man op til eksamen i de fag man har inden for sinstuderetning? -
Valg af tekst til dansk eksamen under emnet: "Ældre Noveller"
ForumindlægHej Studieportal. Jeg har trukket emnet Ældre Noveller til eksamen, men har problemer med at vælge novelle. Det eneste krav der er for valg af tekst, er at teksten min. skal være 100 år gammel. Jeg skal kunne perspektivere til min. 1 af disse noveller: Den sidste balkjole Lønningsdag Havfruen... -
Matematik DUMPER JEG??
ForumindlægHej folkens - jeg har pt et snit på 8 i eksamenskarakter. Men jeg er utrolig bange for at matematik trækker mig ned. Jeg skal nemlig ind på mit drømmestudie.. Jeg har storset fået 7 og opad i alle fag udover matematik. Der fik jeg 4-4 men er utrolig elendig til det. Hvad kan mit snit blive hvis j... -
Fysioterapi/ Ergoterapi
ForumindlægHej Jeg har brug for en til at hjælpe med Ergoterapi studiet og speciel anatomi og fysiologi. Du skal være tålmodig og fleksibel i forhold til tider. Jeg vil gerne betale en fast timepris, som vi aftaler sammen. Lige nu har jeg 5 eksamens spørgsmål som handler om anatomi :) -
Fuld pensum?
ForumindlægHvad skal der til, for at man bliver stillet til fuld pensum, dvs. skal til eksamen i faget, selvom klassen ikke trækker det? I dette tilfælde er der tale om tysk.. Hvad skal der til for det? Og hvad vil der ske mht. den skriftlige karakter, når man kun kan komme op i en mudntlig, i og med, der ... -
Engelsk på C-niveau
ForumindlægHvornår har man engelsk på C-niveau? Jeg har søgt en stuideplads på en videregående uddannelse og der er specefikke adgangskrav som engelsk C-niveau skal være bestået. Jeg har altid været elendig til engelsk. Jeg fik tilbagemelding, at jeg ikke havde engelsk C-niveau bestået. Jeg har haft engels... -
Antal eksaminer
ForumindlægHej. Jeg har et spørgsmål angående antal eksaminer. Jeg går under den nye reform. I 1. g har jeg været oppe i 1 eksamen. Nu går jeg i 2. g og skal op i 1 eksamen. Desuden har jeg 5 A-niveau fag. Betyder det så, at jeg skal til 9 eksaminer i 3. g? Kan man komme op i 4 skriftlige A-fag og 2 mundt... -
kort spørgsmål---> men vigtig da, det er et eksamens realiteret spørgsmål. Håber nogen kan hjælpe...
ForumindlægDet er sådan at jeg er igang med at forbrede mig til eksamen. jeg er igang med rapporten "Bestemmelse af jern(II) indholdet ved en redoxtitering" Men jeg mangler at finde stofmængden for permanganat(MNO4-)...n(MNO4-) jeg kender: m(feso4*7H2o) = 0,50 g V(KMNO4) = 15,6 ml c(KMNO4) = 0,02... -
Eksamner i 3.g
ForumindlægHvor mange eksamner skal man op i når man er i 3.g. Skal man også op i årsprøver? -
Trækker det ned?
ForumindlægHey!Jeg var oppe i skr. Fransk / A-niveau igår, og det gik smadder godt.Blev ret fanget af emnerne, så¨jeg bare skrev og skrev og skrev...- Men: Nu lyder spørgsmålet, om det trækker meget ned at man har skrevet mere end det i opgavehæftet anviste antal ord?Har i den første del, hvor besvarelsen s... -
HASTER !!!
ForumindlægJeg skal til Engelsk B Muntlig imorgen. Jeg har (dødogpine) trukket "On the street". Her bliver man præsenteret for 3 forskellige cases, med folk der af den ene eller anden grund er hjemløse i U.S.A. Nu vil jeg super gerne vide, hvordan jeg laver den bedst mulige fremlæggelse. Vi a...
