Søgning på: tysk disposition reisen. Resultater: 13121 til 13140 af 18642
-
Hvad betyder gensidig?
ForumindlægMin lærer skrev engang at jeg var meget gensidig.Jeg vil gerne have at vide hvad gensidig betyder. Tak på forhånd. -
Hjælp!!!
ForumindlægHej :) jeg skal op til terminsprøverne efter jul dvs. i januar :D og ville høre om der var nogle af jer der havde nogle ting til hvad de vigtigste ting ville være at læse på op til prøverne? og om i havde nogle fif til de mundtlige? :) -
Analyse af Bare en Regnvejrsaften. " alt skal igen blive dit"
ForumindlægJeg skal til årsprøve i mundtlig dansk, og jeg skal ,som en del af mit emne lyrik analysere en " bare en regnvejrsaften" af Halfdan Rasmussen. Der er et sætning der går igen, " alt skal igen blive dit", og jeg kan ikke helt finde ud af hvordan jeg skal tolke den. Bare en... -
Hitler
Forumindlægnogen der kender 2 geunde til hvordan hitler kom til magten ? -
Tabte krigen
ForumindlægDa Tyskland tabte krige i 1914 Hvorfor følte de sig nederlag? Nogle der ved det -
Billedet
ForumindlægNogle der kan foreklar mig hvad billedet forestiller sig -
Produkt - Projektopgave
ForumindlægHej alle sammen! Er der nogen der har ideer til hvad vores produkt skal være - vi har om liv i rummet... Det skal helst være noget realistisk og relevant! På forhånd tak! -
Hæve fag til A-niveau?
ForumindlægHej Jeg skal snart på gymnasiet og jeg ønsker studieretningen: Mat A fysik B Kemi B. Mit spørgsmål er så: Kan jeg både hæve fysik og kemi til A-niveau eller er det kun muligt at hæve et af fagene?? -
Ekstra A-fag
ForumindlægHvorfor er et på visse gymnasier ikke muligt at vælge et ekstra højniveu fag? -
SRP HHX
ForumindlægHej. Jeg skal snart til at vælge et emne (to fag) jeg skal skrive om. Er dog rimelig lost omkring, hvad jeg kan skrive om. Nogen som har nogle ideer? Jeg har VØ, IØ på A -
Fransk i HTX
ForumindlægJeg vil gerne spørge jer noget vdr. frans i HTX, da jeg skal efter sommerferie skal starte på gymnasium. Er der mange elever som vælger frans i HTX? Hvis man gerne ønsker at have fransk, skal man så har det i 3 år eller bestemmer man selv, hvor langt tid man vil have det? Er det vigtigt at have f... -
vindmøller
ForumindlægHej, jeg er i tvivl om noget håber I kan hjælpe mig. Hvad er grundene til, at Danmark har førerposition i vindmølleindustrien? Hvad kan være en trusel mod vindmølleindustrien i Danmark? -
Oversætte en sætning
ForumindlægHej Jeg vil høre om der en der vil oversætte følgende sætning: "Derfor taler man undertiden om "præstationspresset". På forhånd tak -
Frankrig i 1700-tallet
ForumindlægHej :-) Jeg har netop læst én af de sidste lektioner i historie i 3.g som omhandlede enevælden, oplysningen og Frankrig i 1600-1700-tallet. Da jeg får 12 i stanpunkt, vil jeg gerne opretholde dette til årskarakteren og har nu undret mig lidt over, om der er nogle håndgribelige eksempler på den d... -
filmanmeldelse
ForumindlægHeej Jeg skal skrive en filmanmeldelse til i morgen.. Er der nogle punkter som jeg kan skrive ? Evt. et eksempel på hvordan en filmanmeldelse ser ud .. ? -
Med ilden i ryggen
Forumindlæghej Jeg skal lave nogle opgave til bogen fra en hjemmeside... http://web.me.com/martinpetersen1/%22Med_ilden_i_ryggen%22/Introduktion_og_resume.html spørgsmålene er.... Hvor i Danmark lå lejrene ? Hvem passede på disse lejre ? Hvorledes fungerede de ? Sammenlign gruppen af mænd og kvinder - hvor... -
Rettelse af sætning
ForumindlægJan Ulrich hatte einer fantastisch Karriere, aber sein Privatleben sind ein heilloses Durcheinander. Kan ikke helt få grammatikken på plads i den her sætning. Der sættes pris på al hjælp :) -
Transportteknologien under 1. verdenskrig
ForumindlægHej! Jeg har brug for hjælp i historie om "transportteknologien under 1. verdenskrig" Det er svært, at finde nogle oplysninger om transportteknologien under 1. verdenskrig... Nogen som har noget viden om transportteknologien under 1. verdenskrig? Det ville være en stor hjælp! - Ma... -
En sætning (analyse korrekt?)
ForumindlægSætningen: Wir erfahren durch die Geschichte, dass die Hauptperson eine richtige gute Person ist mit einem gutes Hertz. Min forklaring: Person er hunkøn og da (en rigtig god person) er akk. Led i sætningen, så mødes disse om et (-e) i bøjningsskemaet, derfor er endelserne e på eine. Richtige gut... -
HVERDAGEN
Forumindlægnogen der kan komme på nogle tiing en teenager hader ved hverdagen??
