Søgning på: dansk reportage. Resultater: 13181 til 13200 af 41162
  • Hjælp 'Ligesom os andre' analyse.

    Forumindlæg
    Vi har læst bogen 'Ligesom os andre' af Jens Peder Larsen, sammen i klassen. Nu skal jeg skrive en analyse til den, men har aldrig prøvet at lave en analyse før, og aner ikke hvordan den skal stilles op. Nogen der kan hjælpe? (:
  • Økosystemer

    Forumindlæg
    Jeg skal sammenligne en række økosystemer - helt præcist regnskoven, ørkenen og bøgeskoven - med fokus på stofkredsløb. Hvilke kredsløb ville være mest oplagte at kigge på - og i så fald har I en række noter hertil?
  • TYSKKKKK!

    Forumindlæg
    hjælp mig med at oversætte denne sætning: Det er ikke godt for børnene at være ubeskæftiget,
  • Grundlæggelsen af nationalistpartiet i Sydafrika

    Forumindlæg
    Hej, Jeg ville spørge hvorfor nationalistpartiet i Sydafrika blev grundlagt og hvem var med til at gøre det til virkelighed? - tak K.
  • Hey Alle :)

    Forumindlæg
    Mit spørgsmål er hvilken kasus tager hvad? Altså Dativ er f.eks. indirekte objekt (hensyndsled) Men er nemlig ikke helt sikker på akkusativ, genetiv og nominativ, ville være fedt hvis der var nogen der lige gad fortælle mig de sidste former :) På forhånd mange tak, for jeres hjælp :)
  • Muslimske indvandrer i 60'erne

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen der ved noget om da muslimerne kom til Danmark i 60'erne. Jeg søger svar på "Hvorfor de kom?" "Hvad der skete med dem?" "Hvordan vi integrerede dem." Håber på svar hurtigst muligt
  • mat-programmer?

    Forumindlæg
    hej, er der nogen der kender nogle matematikprogrammer , hvor man kan løse ligninger numerisk osv.? (skal bruges til studieretningsopgave)
  • Oversættelse - kort!

    Forumindlæg
    Hejsa. :) Sidder og bumler med en rimelig grum SRP opgave, og kan simpelthen ikke få sætningerne på en chiste til at hænge sammen. Skal have oversat dette: "Pero si ya lo tiene, joven" - betyder det; Men det har du allerede? På forhånd tak!!! :)
  • hjælp til John F. kennedys tale

    Forumindlæg
    hej! Er der nogen der ved, hvor jeg kan finde kennedys tale om rumkapløbet fra 1961 eller måske var den fra 1962...er ikke helt sikker..
  • Stram pengepolitik

    Forumindlæg
    Hej. Nogle der kan sige mig om stram pengepolitik ville have sine begrænsninger da det måske ville få kronen til at stige for meget?
  • Indledning ??

    Forumindlæg
    er det nogen der ved hvor lang en indledning ska være?? og hvad SKAL man skrive i den?? Help please.. :)
  • Abstract .... Rette

    Forumindlæg
    Hej er der nogle der vil kigge mit abstract igennem for fejl? This study investigates the account of the golden section as well as the occurrence from this in respectively the nature, art and architecture. More specifically is the number phi being mentioned in connection to the golden section. T...
  • simpel og udvidet datid

    Forumindlæg
    vil i være sød nok og ret den for mig 1. jim stod og ventede ved busstoppestedet. cloak var næsten 7 2. jim frøs, og det var ved at blive mørkt 3. han tændte en cigaret og trampede med fødderne for at holde sig varm 4. en halv time senere, da jams kæreste stod af bussen, sneede det 5. d...
  • hjælp til fysikdel i SRP

    Forumindlæg
    Hej Jeg skriver om ultralydscanning i min srp opgave. Jeg har fundet materiale der beskriver selve ultralydscanningen, men skal finde ud af hvordan den virker rent fysisk? Beskrive det fysisk med nogen formler mm. Er der nogen der vil hjælpe mig? Mange tak på forhånd!
  • novelleanalyse

    Forumindlæg
    hej hvor kan man finde novelle analyse har prøvet kig på fagsider, der var ikke. har i måske nogen?
  • Hvordan reagerede folk på ekspressionismen?

    Forumindlæg
    Ja, som overskriften siger. Hvordan reagerede folk på ekspressionismen?? Jeg tænker mest med henblik på litteraturen?
  • KONKLUSION

    Forumindlæg
    Jeg skal snart op til naturfags eksamen i "Hvordan bruges stråling i vores hverdag?" og jeg skal konkluder og jeg kan ikke finde ud af det. Hvad og hvordan gør jeg???????
  • Gnidningsmodstand

    Forumindlæg
    Jeg sidder lige her med en opgave i fysik. Jeg har dog lidt problemer med at definere hvad gnidningsmodstand er, hvis jeg kunne få lidt hjælp til at definere det, ville det være en stor hjælp . :) Tak på forhånd.
  • Skal man op i mundtlig historie i 3.g?

    Forumindlæg
    Hej alle! Historie på A er obligatorisk på STX, og siden man ikke får en skriftlig karakter tænkte jeg på, om det allerede er bestemt at man skal op i mundtlig historie i 3.g? Mvh. SPRB
  • Er sætningen formuleret korrekt?

    Forumindlæg
    Dane is informed about political issues and positions