Søgning på: dansk reportage. Resultater: 13221 til 13240 af 41162
-
Hardware og software
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg har fået en opgave om at forklare hvad hardware og software er, og vil spørge nogen vil forklare mig hvad det er?? Jeg har prøvet at finde ud af det, men har ikk fundet meget svar til det :) Er hardware ikke noget med skærm, tastatur osv. og er software ikke programmer?? ... -
Thomas Hobbes???
ForumindlægJeg skal i morgen i historietimen holde et 5-10 minutters oplæg omhandlende Thomas Hobbes. Hvad kan jeg komme ind på? Hvad er der at fortælle om ham? Hvad er så specielt ved ham? Har i nogle forslag til oplægget? -
Tysk A
ForumindlægHej! Jeg har besluttet mig for at tage tysk på A- niveau. Egentligt er jeg ikke fremragende til faget og valgte lidt ud fra udelukkelses metoden, da jeg hverken ønsker FY, KE eller EN. Jeg vil dog gøre en ihærdig indsats for at blive bedre både skriftligt og mundligt. Jeg tænker at det v... -
Valg i USA
ForumindlægHvordan vil det amerikanske valgresultat påvirke os her i Danmark? -
vil gerne have forklaret grammatikken
ForumindlægHej alle sammen;) Primer plano Esteban escribiendo, Hvorfor escribiendo? -
Adverbier og præpositioner
ForumindlægHej allesammen. Jeg har virkelig svært ved at kende forskellene mellem adverbier og præpositioner, da de mange gange minder om hinanden. F.eks. kan præpositioner være abstrake, som ordet med. Nogle gange kan et ord også både være en præposition og et adverbum, som f.eks. ordet under. I den vedhæf... -
Hjælper søges
ForumindlægHej alle sammen, jeg har lavet en aflevering, og vil spørger der er nogen til at læse den igennem og rette mine fejl herunder det sproglige? Det primære tryk- og vindsystem. Spørgsmål 1. Giv en overordnet beskrivelse af det primære tryk- og vindsystem. Og redegøre for årsagerne til dannelsen... -
Hjælp!
ForumindlægHvis jeg skal oversætte "Jeg kender hende fra skolen", ville det så være "Je connais lui à l'école" Eller er jeg helt galt på den? Hvordan skrives/siges det korrekt? Tak på forhånd. -
fremlæggelse
Forumindlæghej alle sammen jeg skal fremlægge i tysk om fodbold, men ved ikke hvad jeg skal skrive.. så vil spørge om nogle har en opgave om fodbold (som inspiration) eller nogle ideer til hvad jeg kan skrive om?? på forhånd tusind tak -
Ytringsfrihed - Projektopgave
ForumindlægHej jeg skal til at lave min afgangsprojektopgave til niende klasse. Og har om emnet ytringsfrihed og hovedetteamet er kriser og konflikter Er der nogle der har 1-2 gode problemformulerings spørsmål har selv følgene: Er der grænser for ytringsfriheden? Hvorfor har nogle lande (Bl.a. de muslims... -
eksamensvægtning
ForumindlægHej. Har lige været til to eksamener i 1.g. Hver prøve vægter 1/4 altså 0,25. Men hvad betyder det egentlig? Det kommer også til at på vores bevis. Er klar over C-fag = 1 B = 1,5 A = 2. -
statistik
Forumindlæghey derude, jeg kan simpelthen ikke løse denne opg. Nogen der kan hjælpe? - håber jeg. her er opgaven: Et sundhedsmagasin ønsker at undersøge, om store doser vitamintilskud forbedrer sundhedstilstanden. Bladet anmoder de af læserne, som gennem længere tid har taget store doser vitamintilskud ... -
oldtid
Forumindlæghey.. jeg vil spørge om, hvilket metoder man kan bruge i oldtidskundskab? har nemlig lidt svært ved det. -
2.gradspolynomiet - en stejl graf
ForumindlægJeg ved at hvis a numerisk stor så er parablen smal og stejl. Er der nogen der kan vise mig en illustration af denne? Altså, jeg forstår ikke ordene "smal" og "stejl" helt. Vil det sige, at parablen er tæt på y-aksen og vil IKKE bue så meget i siderne, dvs. den er ikke bred? -
sang
ForumindlægHejsa folkens . Jeg skal skrive en meget kort ”nationalsang" som bl.a. Indeholder: frikadeller smukke kvinder og slatne mænd demokrati ytringsfrihed øl København Dannebrog Håber på noget hjælp til hvad jeg kan skrive -
HURTIGT HJÆLP! 4 korte sætninger
Forumindlægskal rettes til korrekt engelsk, men rigtig grammatik osv. ?? nogen der er de dejligste og hjælpe? :) It succeded him to identify the thieves. not once he thought at his wife. When he extremely late this stormy evening arrived at work the factory was simply gone. he is send to prison, because... -
Manuskript
ForumindlægHej jeg skal aflevere en engelsk stil med emnet how to do business in India så tænkte måske der var noget som ville være så rare at kigge grammatikken igennem :) sender den på mail for at undgå plagiat :) -
Synopse
ForumindlægSkal skrive om racisme.. Men ved ikke helt hvordan jeg skal gribe det an.. PS. det skal ikke været noget 2. verdens krig.. på forhånd Tak -
Oversættelse
ForumindlægHej. Jeg har lidt problemer med oversættelse af en overskrift " Nu tier våbnene i Gunchester" Hvordan vil i oversætte det til engelsk ? -
KOT-hæfte 2013?
ForumindlægHej alle sammen! Jeg vil bare spørge om, der er nogle, der ved hvornår KOT-hæftet for år 2013 bliver tilgængeligt på www.optagelse.dk ? Man kan i øjeblikket kun søge videregående uddannelser digitalt, men jeg vil gerne aflevere min ansøgning personligt. Tak på forhånd!
