Søgning på: tysk analyse. Resultater: 13301 til 13320 af 38620
-
Er der en/nogle der vil hjælpe mig til at forstå opgave helt korrekt
ForumindlægHej jeg kunne meget godt tænke mig at høre om der ikke er en som vil hjælpe mig til at forstå min opgaveformulering helt korrekt: Opgaveformuleringen lyder: "Med udgangspunkt i det læste materiale og gennem søgning på internettet skal du besvare spørgsmålet fra introduktion, neml... -
molins model
Forumindlæghej! er der nogle der kan forklarer mig molins model? -
Bliver man busted for det!?
ForumindlægBliver man busted for at glo ned i sine noter bare lige 2 sek. og så snakke videre? -
hvad er det man egentlig gør her? (integralregning)
ForumindlægFølgende opgave. en funktion f er givet ved f(x)=5/x +6x2 , x>0 bestem den stamfunktion til f hvis graf går gennem punktet p (2,3) JEG SØGER IKKE HJÆLP TIL HVORDAN MAN LAVER DEN: Jeg har fundet stamfunktionen, og så har jeg løst den ved at bruge punktet (2,3) til at solve: fsolve(F(... -
Bøjes ord som erste, dritte, neunzehnten osv.?
ForumindlægSom overskriften siger. Og hvilken bøjning følger de? Adjektivernes (bøjning) endelser eller en anden? Eksempel: den vierundzwanzig- (24.) (hvilken endelse og hvorfor?) Dezember. -
SSO - Kafka
ForumindlægHej!Jeg har valgt at skrive SSO i dansk, og håber på, at der er nogle, der kan hjælpe.Jeg skal skrive om Kafka, og om hans dominerende faderfigur i hans noveller, f.eks. Dommen.Er der nogle, der kender noget til Kafka, og især dette tema? Jeg har valgt at skrive om Kafka, da jeg intet kender til ... -
Mundtlige eksamener=helt blank!
ForumindlægHej alle!Nu har jeg fundet den røde trød, der tydeligvis viser at jeg KUN kan finde ud af de skriftlige eksamener. Jeg kan simpelthen ikke gennemskue de mundtlige, jeg ved ganske enkelt ikke hvad de vil have. Jeg har lige være oppe i historie B, og selvom der var et emne jeg ved MEGET om, også af... -
Relativ pron.
ForumindlægKan nogen forklare mig hvad det relative pron. er? Er lidt i tvivl................... VH -
skriftlig dansk prøve
ForumindlægHej Er der nogen der ved hvordan en 1.g´s dansk skriflig prøve foregår? og hvordan man kan forberede sig til prøven tak på forhånd -
HJÆLPPP!!!
ForumindlægHEEEJJ !!!1 er der nogle der har analyseret "HC ANDERSENs LAnd"???? pleasseee send opg så... -
rettelser,
Forumindlæghej er der nogen der gider rette det her igennem Problem komplexen: Ein Problem ist die Kindern das würde danach der Bombe gebären, würden alles handikapet geworden, und deshalb will sie nicht überleben können. Es wollen sehr schwierig zu essen finden, weil das Feldern sind zerstört, und da... -
ret
ForumindlægDansk-tysk 1) Pigen er meget smuk 2) Hestene kan lide at hoppe rundt 3) Elsker du hende? For det gøre jeg. 1) Die Mädchen ist sehr schön 2) Das Pferd liebe kann zu springt rund. 3) Liebst du ihr? Für ich mache. -
Gode sætninger og tips
ForumindlægHej, jeg står og skal op til de afsluttende eksamner Er der nogen der har nogle gode ord eller indledende sætninger man kan bruge både muntligt som skriftligt. jeg skal op i Fysik, muntlig Matematik, muntlig Dansk, muntlig og skriftlig Engelsk, muntlig og skriftiglig Tysk, muntlig og skrift... -
fundet emne!! kan det tjekkes??
ForumindlægHar fundet et emne, som ejg synes lyder ret spændende. Valget stod imellem noget ægyptisk matematik (ikke ret mange bøger omkring det emne), enigma den tyske kodemaskine( matematikken så ret besværlig ud) og til sidst Epidemier og epidemimodeller (som lyder vildt spændende) men hvordan er matema... -
flammefarver
ForumindlægHej Jeg er ved at skrive en rapport om spektroskopi og jeg vil gerne perspektivere til flammefarver idet det også har noget med spektrallinjer at gøre. Men er der nogen der kan forklare mig præcist, hvordan flammefarver opstår og hvorfor? -
Engelsk stil, 900 ord
ForumindlægHey!Er der nogen, der lige vil skimme min engelsk stil igennem? Den er lidt lang.. Tak!You cannot find two people in this world that are completely alike. But despite this fact nearly six billion people live together in relative harmony. One thing that can destroy this harmony however is the diff... -
Perspektivering
ForumindlægHej jeg skal perspektivere to tekster, og har lidt svært ved det., og håber nogen kan hjælpe. Jeg skal perspektivere en novelle ved navn Frøkenen til et eventyr som hedder historie om en moder. -
Hvilken metode er dokumentarer??
ForumindlægHej alle! Skal som mange andre til AT eksamen i morgen. Når man bruger en dokumentar (dokumentaren går ud på, at det er et eksperiment hvor man samler en flok udlændinge, og sætter dem sammen med en flok racister...eksperimentet går så ud på, om de kan nedbryde deres fordomme overfor hinanden)...... -
Massekommunikation / eksamen!
ForumindlægHej.Jeg skal op til dansk eksamen imorgen.Jeg er dog i tvivl om, hvad jeg skal gøre, hvis jeg trækker noget omkring massekommunikation.Hvordan foregår det? Trækker man en artikel og hvordan skal man gribe det an?Håber i kan hjælpe ;) -
Billedstil
ForumindlægHej... Er der nogen som ved hvad det vil sige at skrive en billedstil? Knus Artemis
