Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 13361 til 13380 af 52987
-
En Diode?
ForumindlægSkal til Fysik og kemi eksamen på fredag.... Og mangler virkelig noget info om dioder!! Hvad gør den, flere forskellige dioder?, osv... og meget gerne nogle forsøg til... Håber virkelig at i kan og vil hjælpe mig -
rapport om stimulerende stoffers virkning på nervesystemet
ForumindlægHej :) Ville bare høre om der var nogen, der havde lavet en rapport i biologi om stimulerende stoffers virkning på nervesystemet? Altså fx alkohol, nikotin, koffein osv. Jeg har virkelig virkelig svært ved denne rapport, så hvis nogen havde en jeg kunne låne til inspiration, ville det bare vær... -
TI-89 Til SALG og TI-89 Titanum Til SALG
ForumindlægHej Jeg har en TI-89 til salg for 500 kroner. Den har et par ridser på bagklappen, men den virker perfekt.. Så har jeg også en TI-89 Titanum til salg som jeg har brugt her på gymnasiet, som også virker fint. Skriv en besked hvis du er interesseret!! -
Analyse - Kanariefuglens begravelse
ForumindlægHej alle! Jeg sidder og skal analysere Klaus Rifbjergs digt "Kanariefuglens begravelse" og har virkelig svært ved at få taget hul på det... Har overvejet om det kunne have noget med kristendom at gøre?! Håber virkelig, der er nogen der kan hjælpe mig igang! - Julie -
Sandsynlighedsregning
ForumindlægHey, er der en venlig sjæl, der kan hjælpe mig med at forstå dette? Jeg vil virkelig gerne FORSTÅ det, og ikke bare få et svar vist (dog må svaret godt medfølge), bare der er en forklaring til.. Håber virkelig på hjælp Mvh -
Beregning af tangenthældninger for parabler
ForumindlægJeg har en vigtig matematik-rapport for til i morgen aften. I rapporten skal jeg give et eksempel for beregning af tangenthældninger for parabler?, men jeg har virkelig svært ved det. Håber virkelig en venlig sjæl kan hjælpe!! -
FRIHAVNEN!!
Forumindlæghej folkens . har virkelig brug for hjælp angående et digt "frihavnen" af klaus rifbjerg. er der nogen der kan hjælpe med at analysere og fortolke? jeg er virkelig lost og skal fremlægge overmorgen. :( tusind tak .. -
Hvorfor smager cola sødt?
ForumindlægHvordan kan det være, at cola smager sødt men i virkeligheden har en pH-værdi på 2,4 og derfor er sur? Appelsinsaft har en pH-værid på ca. 3,36 men smager surere? Det giver virkelig ingen mening. -
Mendels 2. lov?
Forumindlægjeg forsår virkelig ikke hvad mendels 2. lov går ud på? alt det som folk har skrevet på nettet lyder som en professer, og det 'sprog' forstår jeg virkelig ikke. jeg håber at der er nogle der kan hjælpe mig så jeg fårstår det. -
Kilder om Darwin og forholdet til kirken
ForumindlægHeeej Jeg sidder lige nu og arbejder med min AT fremlæggelse og har virkelig brug for en ekstra kilder til at analysere. Jeg skal i min opgave finde ud af hvordan kirken så på darwin og hvordan darwin så kirken??? Jeg har virkelig brug for hjælp.. På Forhånd Tak -
HJÆLP hvor lang tid er hjemløs oftest hjemløs i
Forumindlæghej jeg skal fremlæg her på fredag om hjemløse, men jeg kan virklige ikke find bare et ca. tal på hvor lang tid man oftest er hjemløs i, jeg ved godt at det er meget forskelligt men bare et gennemsnit det kunne være dejligt. har virklig bruge for et svar hurtig. TAK på forhånd KYS til dig der... -
Impressionistiske el. ekspressionistiske billeder?
ForumindlægHej alle.. jeg har et problem, det virkeligt stort problem! jeg kan virkelig ikke se forskel på et impressionistisk billede og et ekspressionistisk billede :( hvad gør jeg???? jeg skal snart til eksamen og bliver simpelthen nød til at få styr på det her!! håber I vil hjælpe mig, mange tak på forh... -
Klumme ideer
ForumindlægHeej! :) Jeg skal skrive en klumme til her på søndag, men ved virkelig ikke, hvad jeg skal skrive om. Jeg ved godt, hvordan en klumme skal skrives, men kan virkelig ikke komme i tanke om noget, jeg kan skrive om. Har i nogle ideer? Det vil være en stor hjælp, tak :) -
Enzymer i kroppen
ForumindlægHej en der vil hjælpe med dette spørgsmål: Kom med eksempler på hvordan enzymerne i vores fordøjelse er tilpasset de steder hvor de virker? Jeg ved godt hvilke enzymer der er i vores fordøjelsesenzym, så skal jeg bare skrive hvad de hedder og hvordan de virker? eller menes der noget andet med s... -
Funktion i tuborgklammer
ForumindlægHejsa Jeg har et problem med at få skrevet den vedhæftede funktion i NSpire. Jeg har prøvet flere forskellige måder, men kan virkelig ikke få det til at fungere. Jeg håber virkelig der er en venlig sjæl derude, der har lyst til at hjælpe:) -
ti nspire
Forumindlægjeg har tastet en masse formler ind for vektorer. de virker godt nok i mit dokument. men jeg kan ikke få dem til at virke som standard for alle dokumenter. jeg har opdateret biblioteket mange gange, hvad kan det skyldes hilsen Frederik -
1 første ordens differentialligning - hjælp :(
Forumindlæghar virkelig brug for hjælp til denne opgave, skal til prøve på mandag, og øver på nogen opgaver , men har støt på en opgave som jeg simpelthen ikke kan finde ud af :( Hvad er den fuldstændige løsning til differentialligningen: y'+½*x^2*y=x^2 Håber virkelig der er nogen som vi... -
reaktionsskemaer
ForumindlægHej :) Mit eksamensspg lyder: Redegør for afstemning af reaktionsskemaer i surt, basisk og neutralt miljø, nævn eksempler Jeg er virkelig lost i det håber virkelig at i kan hjælpe mig igang tak på forhånd:) -
HJÆLP! Kuppet! BUDSKAB!
ForumindlægJeg skal snart til dansk mundtlig prøve og jeg har trukket kortfilm og valgt filmen "kuppet"... Er der nogle der aner hvad budskabet i filmen kunne være? For jeg har virkelig ingen anelse er desperat!!!!!!!!!!!!!!! Håber virkelig i vil hjælpe! :) -
tale hold af IRA medlem??
ForumindlægHej.. Jeg skal skrive om konflikten i Nordirland, og jeg mangler virkelig en kilde i form at en tale skrevet/ holdt af enten en person fra IRA eller en sympatisør og helst fra omkring 1970.... Håber virkeligt at der er en der kan hjælpe mig..
